Богати дюзи и нормален празен ход?Help!!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Богати дюзи и нормален празен ход?Help!!

Мнение от Cobra » 27 Фев 2006, 19:56

Досега бях с 250сс дюзи и колата си беше перфектна - икономична в атмосферни режими и вървеше доста прилично в бууст,
от 1 седмица имам 300сс,
но през СМТ-то явно немогат да се затворят достатъчно и колата се удавя на ниски обороти-верно на 1 бар дори пак не беднее,но е абсурд да работи по 1200 оборота!

Та давайте съвети!

Лудия предлага два варианта:
- Да отрежем управлението на ЕКУ-то и да остане още от стартер само СМТ-то
- Да намеря прогресивен регулатор на горивото който примерно да държи 2 до 4,5 бара налягане?!?

Та некви други идеи?
Че много ми хареса :twisted: :twisted: :twisted:
как върви с 300сс на 1 бар,
ама как да стане да си работи нормално в атмосферните режими?

П.С. Иво вкл. се с още идеи?
Последна промяна Cobra на 28 Фев 2006, 17:38, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Re: Богати дюзи и нормален ход?Help!!

Мнение от DA WOLF » 27 Фев 2006, 20:44

Cobra написа: ....но през СМТ-то явно немогат да се затворят достатъчно....


това е абсурдно :idea: ако не си нанесъл милисекунди по инжекшън мапа т.е. ако ти седят нули навсякъде, СМТ-то неможе да ги "полузатвори" а са абсолютно затворени (откъм СМТ де...) довери ми се ;) виж ако имат механичен проблем е друго, но според мен проблема не е в дюзите....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 27 Фев 2006, 20:58

Иляне, нещо не разбирам!
В инжекшън мап-а са само нули,
ама в аналога - със сегашните ми дюзи мога да обеднявам до безкрайност,а с тези пиша -127 и пак се дави колата!?!?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 27 Фев 2006, 22:56

Нещо не сте вързали както трябва.Дюзите не са толкова по-големи,че да да излезеш извън границите.Даже аз предполагам,че на празен ход не би трябвало да имаш много големи корекции.Остави колата да работи на празен ход и сложи сондата.Почни да коригираш и гледай какво показва.Ако все стои богато или бедно,значи нещо сте объркали.Няма начин да стои все в едно положение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Фев 2006, 23:02

идеята е че мотроника неможе да се лъже до безкрай а в определени граници има един момент в който казваш на ецу-то че дебитомера хич не е отворен и пак имаш определена дължина на импулса през които пръскат стандартните дюзи но ако те са 300 кубикови както е в случая явно този минимален импулс е достатъчен за да удави на ниски.

затова хората слагат допълнителни дюзи имат си перфектните ниски и икономи4ен режим и когато има нужда се отварят и допълнителните.



Щерьо я пусни номерата на дюзите и на богатите и на ония по-бедничките да проверя и аз за всеки случай

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Фев 2006, 0:30

Луд ето това са тези с който досега карах:

0-280-150-728

а това са новите:

0-280-150-813!

Няма и 50сс разлика,
и както и аз питах това и Лъчо казва - бах маааму не би трбвало ЧАК така да се дави :roll:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 28 Фев 2006, 1:15

Cobra написа:Луд ето това са тези с който досега карах:

0-280-150-728

а това са новите:

0-280-150-813!

Няма и 50сс разлика,
и както и аз питах това и Лъчо казва - бах маааму не би трбвало ЧАК така да се дави :roll:
Айде и аз да се обадя, ти провери ли им съпротивлението :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 28 Фев 2006, 1:16

Cobra написа:Луд ето това са тези с който досега карах:

0-280-150-728

а това са новите:

0-280-150-813!

Няма и 50сс разлика,
и както и аз питах това и Лъчо казва - бах маааму не би трбвало ЧАК така да се дави :roll:
Айде и аз да се обадя, ти провери ли им съпротивлението :?: съвпада ли със предните ти :?: Ако не... :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 28 Фев 2006, 1:24

Така...направих проверчица и какво се оказа...0 280 250 728 = високоОмови......0 280 150 813 = нискоОмови... От това са ти проблемите
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Фев 2006, 11:09

ЗАЕБИ!!!!!!!!!!!!!
:shock: :shock: :shock:
Томи както винаги гледа внимателно!
Абе луд на оня твоя приател да му пратиш поздрви - колко ядове ми създаде :evil: :evil:

Ама то аз съм си за ебане - кво кат' се кълне че са високоомови,да си бех фанал мултицета и да си разбера :confused:

Ареееееееееееее,
пак в търсене на дюзи съм начи!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 28 Фев 2006, 11:13

:mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 28 Фев 2006, 11:33

Cobra написа:ЗАЕБИ!!!!!!!!!!!!!
:shock: :shock: :shock:
Томи както винаги гледа внимателно!
Абе луд на оня твоя приател да му пратиш поздрви - колко ядове ми създаде :evil: :evil:

Ама то аз съм си за ебане - кво кат' се кълне че са високоомови,да си бех фанал мултицета и да си разбера :confused:

Ареееееееееееее,
пак в търсене на дюзи съм начи!


не мен ми е интересен факта че още не са изгорели ниско омовите :shock: :shock: , бтв доколкото знам нискоомовите могат да се подкарат нормално ако се сложат резистори ама става малко боза .........
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Фев 2006, 11:51

Joreto написа:
Cobra написа:ЗАЕБИ!!!!!!!!!!!!!
:shock: :shock: :shock:
Томи както винаги гледа внимателно!
Абе луд на оня твоя приател да му пратиш поздрви - колко ядове ми създаде :evil: :evil:

Ама то аз съм си за ебане - кво кат' се кълне че са високоомови,да си бех фанал мултицета и да си разбера :confused:

Ареееееееееееее,
пак в търсене на дюзи съм начи!


не мен ми е интересен факта че още не са изгорели ниско омовите :shock: :shock: , бтв доколкото знам нискоомовите могат да се подкарат нормално ако се сложат резистори ама става малко боза .........


Не са мамка им и дюзи :shock:
Ако се сложат резистори има много особености,
който предпочитам да си ги спестя!
Ще мъча Явор пак да ми даде :lol:

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 28 Фев 2006, 14:42

:mhihi:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Фев 2006, 17:37

Не ми се хилете,
че как съм бесен на глупостта си ше зема да прекарам некой та да ми олекне :lol: :lol: :lol:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook