Богати дюзи и нормален празен ход?Help!!
Модератор: bum_bum
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Богати дюзи и нормален празен ход?Help!!
Досега бях с 250сс дюзи и колата си беше перфектна - икономична в атмосферни режими и вървеше доста прилично в бууст,
от 1 седмица имам 300сс,
но през СМТ-то явно немогат да се затворят достатъчно и колата се удавя на ниски обороти-верно на 1 бар дори пак не беднее,но е абсурд да работи по 1200 оборота!
Та давайте съвети!
Лудия предлага два варианта:
- Да отрежем управлението на ЕКУ-то и да остане още от стартер само СМТ-то
- Да намеря прогресивен регулатор на горивото който примерно да държи 2 до 4,5 бара налягане?!?
Та некви други идеи?
Че много ми хареса
как върви с 300сс на 1 бар,
ама как да стане да си работи нормално в атмосферните режими?
П.С. Иво вкл. се с още идеи?
от 1 седмица имам 300сс,
но през СМТ-то явно немогат да се затворят достатъчно и колата се удавя на ниски обороти-верно на 1 бар дори пак не беднее,но е абсурд да работи по 1200 оборота!
Та давайте съвети!
Лудия предлага два варианта:
- Да отрежем управлението на ЕКУ-то и да остане още от стартер само СМТ-то
- Да намеря прогресивен регулатор на горивото който примерно да държи 2 до 4,5 бара налягане?!?
Та некви други идеи?
Че много ми хареса



как върви с 300сс на 1 бар,
ама как да стане да си работи нормално в атмосферните режими?
П.С. Иво вкл. се с още идеи?
Последна промяна Cobra на 28 Фев 2006, 17:38, променена общо 1 път
Re: Богати дюзи и нормален ход?Help!!
Cobra написа: ....но през СМТ-то явно немогат да се затворят достатъчно....
това е абсурдно


DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Иляне, нещо не разбирам!
В инжекшън мап-а са само нули,
ама в аналога - със сегашните ми дюзи мога да обеднявам до безкрайност,а с тези пиша -127 и пак се дави колата!?!?
В инжекшън мап-а са само нули,
ама в аналога - със сегашните ми дюзи мога да обеднявам до безкрайност,а с тези пиша -127 и пак се дави колата!?!?
Нещо не сте вързали както трябва.Дюзите не са толкова по-големи,че да да излезеш извън границите.Даже аз предполагам,че на празен ход не би трябвало да имаш много големи корекции.Остави колата да работи на празен ход и сложи сондата.Почни да коригираш и гледай какво показва.Ако все стои богато или бедно,значи нещо сте объркали.Няма начин да стои все в едно положение.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
идеята е че мотроника неможе да се лъже до безкрай а в определени граници има един момент в който казваш на ецу-то че дебитомера хич не е отворен и пак имаш определена дължина на импулса през които пръскат стандартните дюзи но ако те са 300 кубикови както е в случая явно този минимален импулс е достатъчен за да удави на ниски.
затова хората слагат допълнителни дюзи имат си перфектните ниски и икономи4ен режим и когато има нужда се отварят и допълнителните.
Щерьо я пусни номерата на дюзите и на богатите и на ония по-бедничките да проверя и аз за всеки случай
затова хората слагат допълнителни дюзи имат си перфектните ниски и икономи4ен режим и когато има нужда се отварят и допълнителните.
Щерьо я пусни номерата на дюзите и на богатите и на ония по-бедничките да проверя и аз за всеки случай
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Луд ето това са тези с който досега карах:
0-280-150-728
а това са новите:
0-280-150-813!
Няма и 50сс разлика,
и както и аз питах това и Лъчо казва - бах маааму не би трбвало ЧАК така да се дави
0-280-150-728
а това са новите:
0-280-150-813!
Няма и 50сс разлика,
и както и аз питах това и Лъчо казва - бах маааму не би трбвало ЧАК така да се дави

Айде и аз да се обадя, ти провери ли им съпротивлениетоCobra написа:Луд ето това са тези с който досега карах:
0-280-150-728
а това са новите:
0-280-150-813!
Няма и 50сс разлика,
и както и аз питах това и Лъчо казва - бах маааму не би трбвало ЧАК така да се дави



е21 345 0-402м 12.18


- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
ЗАЕБИ!!!!!!!!!!!!!
Томи както винаги гледа внимателно!
Абе луд на оня твоя приател да му пратиш поздрви - колко ядове ми създаде
Ама то аз съм си за ебане - кво кат' се кълне че са високоомови,да си бех фанал мултицета и да си разбера
Ареееееееееееее,
пак в търсене на дюзи съм начи!



Томи както винаги гледа внимателно!
Абе луд на оня твоя приател да му пратиш поздрви - колко ядове ми създаде


Ама то аз съм си за ебане - кво кат' се кълне че са високоомови,да си бех фанал мултицета и да си разбера

Ареееееееееееее,
пак в търсене на дюзи съм начи!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Cobra написа:ЗАЕБИ!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Томи както винаги гледа внимателно!
Абе луд на оня твоя приател да му пратиш поздрви - колко ядове ми създаде![]()
![]()
Ама то аз съм си за ебане - кво кат' се кълне че са високоомови,да си бех фанал мултицета и да си разбера![]()
Ареееееееееееее,
пак в търсене на дюзи съм начи!
не мен ми е интересен факта че още не са изгорели ниско омовите


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Joreto написа:Cobra написа:ЗАЕБИ!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Томи както винаги гледа внимателно!
Абе луд на оня твоя приател да му пратиш поздрви - колко ядове ми създаде![]()
![]()
Ама то аз съм си за ебане - кво кат' се кълне че са високоомови,да си бех фанал мултицета и да си разбера![]()
Ареееееееееееее,
пак в търсене на дюзи съм начи!
не мен ми е интересен факта че още не са изгорели ниско омовите![]()
, бтв доколкото знам нискоомовите могат да се подкарат нормално ако се сложат резистори ама става малко боза .........
Не са мамка им и дюзи

Ако се сложат резистори има много особености,
който предпочитам да си ги спестя!
Ще мъча Явор пак да ми даде

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани