Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Колеги някой знае ли какво да направя? Това дали ще мине като щета пред застрахователите ?
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Същия проблем имам и четох много по чуждите форуми ама няма решение. Мисля догодина да се оглеждам за нови фарове LCI направо и да сменям моите въпреки че не знам дали ще стане защото моите са завиващи и...
Tool - Fear Inoculum
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
И аз го имам проблема при миене или много силен дъжд и влажно време.Явно не е частен случай...
- carstyle
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 3.5d
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Emooo написа:Същия проблем имам и четох много по чуждите форуми ама няма решение. Мисля догодина да се оглеждам за нови фарове LCI направо и да сменям моите въпреки че не знам дали ще стане защото моите са завиващи и...
Ще си вземеш нови фарове LCI които да завиват.Пиши ми ако те интересува,ще ти обясня каква е процедурата.Имам дори един фар.
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
мигачите са във фаровете, тоест изпотява се фара, а не самият мигач.
свалете ги и ги огледайте. може да намерите причината.
оставете ги на слънце да изсъхнат хубаво.
може да им сложите една линия силикон по ръба.
в долната част има отдушници. проверете да не са се запушили.
и при мен го имаше този проблем на десния (след всяка автомивка), но изчезна след като ги отварях и след това залепих обратно (при монтажа на диодните рингове).
п.с. фейсови фарове могат да се монтират на преди-фейс без проблем, но и такива съм виждал изпотени отвътре, а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.
намерих една стара снимка преди да отворя фаровете - точно пред пластмасата на мигача се появява конденза.

свалете ги и ги огледайте. може да намерите причината.
оставете ги на слънце да изсъхнат хубаво.
може да им сложите една линия силикон по ръба.
в долната част има отдушници. проверете да не са се запушили.
и при мен го имаше този проблем на десния (след всяка автомивка), но изчезна след като ги отварях и след това залепих обратно (при монтажа на диодните рингове).
п.с. фейсови фарове могат да се монтират на преди-фейс без проблем, но и такива съм виждал изпотени отвътре, а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.
намерих една стара снимка преди да отворя фаровете - точно пред пластмасата на мигача се появява конденза.

Последна промяна @ndro на 29 Май 2011, 10:42, променена общо 2 пъти
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
@ndro написа:п.с. фейсови фарове могат да се монтират на преди-фейс без проблем, но и такива съм виждал изпотени отвътре, а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.
колега би ли пояснил какво значи вътрешния фар да е само за рингове и какво е блиц

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
sawion написа:@ndro написа:п.с. фейсови фарове могат да се монтират на преди-фейс без проблем, но и такива съм виждал изпотени отвътре, а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.
колега би ли пояснил какво значи вътрешния фар да е само за рингове и какво е блиц
така май е по-ясно


забележка: точка 2 е при включени светлини.

- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
@ndro написа:... а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.
На мен пък точно това ми харесва



Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Cinder написа:@ndro написа:... а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.
На мен пък точно това ми харесва![]()
на дълги имам още един чифт ксенони, което се усеща при нощно каране - четири е повече от две

Cinder написа:Ако някой се е замислил да сменя фаровете със фейслифтови, му препоръчвам да сменя и лайт модула, ако иска welcome lights, send me home lights (или whatever там се нарича екстрата при която ти светят Х време фаровете след като заключиш колата), DRL и още куп глезотийки които могат да се програмират
няма ли да стане без смяна на лайт модула?
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Welcome lights евентуално, останалите неща не мисля че може да станат. LCM2 и LCM3 имат доста повече опции.
Относно броя крушки, не мисля че е толкова голяма разликата. При мен от една лупа си става ден.
Относно броя крушки, не мисля че е толкова голяма разликата. При мен от една лупа си става ден.

- bvv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Без смяна на light модул най вероятно ще ти са объркани сумати неща по светлините например може да нямаш daylight светлини или пък да ги няма габаритите или дългите и със сигурност на таблото ще ти изписва грешка,също така вместо габарит ще ти светят например стоповете или тези за мъгла.Като сменяш фарове сменяш и буксите на фаровете,сменяш и стоповете и техните букси имат корекции, сменяш и light модул и накрая препрограмираш и си готов- със сметка като за малка сватба,ама кефа цена нема!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Cinder написа:Относно броя крушки, не мисля че е толкова голяма разликата. При мен от една лупа си става ден.
разликата е два пъти повече ксенонови крушки. друг е въпросът, че не са две лупи повече, защото рефлекторът на вътрешните фарове концентрира светлината в едно петно пред колата (тоест не светят като още две лупи)

bvv1 написа:Без смяна на light модул най вероятно ще ти са объркани сумати неща по светлините например може да нямаш daylight светлини или пък да ги няма габаритите или дългите и със сигурност на таблото ще ти изписва грешка,също така вместо габарит ще ти светят например стоповете или тези за мъгла.Като сменяш фарове сменяш и буксите на фаровете,сменяш и стоповете и техните букси имат корекции, сменяш и light модул и накрая препрограмираш и си готов- със сметка като за малка сватба,ама кефа цена нема!
сигурен ли си?
и какво общо имат стоповете с фаровете, че даваш пример с тях?
аз имам фейсови стопове, но не съм взимал лайт модул и всичко работи, както е оригинално.
чух, че може и без лайт модул да се фитнат фейсови фарове, но още не съм го проверил

- bvv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
@ndro написа:Cinder написа:Относно броя крушки, не мисля че е толкова голяма разликата. При мен от една лупа си става ден.
разликата е два пъти повече ксенонови крушки. друг е въпросът, че не са две лупи повече, защото рефлекторът на вътрешните фарове концентрира светлината в едно петно пред колата (тоест не светят като още две лупи)bvv1 написа:Без смяна на light модул най вероятно ще ти са объркани сумати неща по светлините например може да нямаш daylight светлини или пък да ги няма габаритите или дългите и със сигурност на таблото ще ти изписва грешка,също така вместо габарит ще ти светят например стоповете или тези за мъгла.Като сменяш фарове сменяш и буксите на фаровете,сменяш и стоповете и техните букси имат корекции, сменяш и light модул и накрая препрограмираш и си готов- със сметка като за малка сватба,ама кефа цена нема!
сигурен ли си?
и какво общо имат стоповете с фаровете, че даваш пример с тях?
аз имам фейсови стопове, но не съм взимал лайт модул и всичко работи, както е оригинално.
чух, че може и без лайт модул да се фитнат фейсови фарове, но още не съм го проверил
Казвам ти го от опит на три различни е60!Стоповете,фаровете и лайт модула са една група и имат много общо, да не говорим че не могат едно без друго ако искаш всичко да си е като при фейса!Друг е въпроса че за стоповете могат да бъдат излъгани от средно кадърен жичкаджия,но за фаровете е малко по сложна работата а и да успеят пак трябва да слагат букси за фейса и да пренареждат кабелите към новата букса по схема на БМВ и пак няма да работят сумати неща,част от които колегата изброи по горе да не говорим че няма да ти намаля силата на светене от дейлайт към габатит, ако избщо ти светне дейлайта!Разбирам много от колегите че не им се дават излишни средства,но това е положението!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?
Знаете ли модула дали може да е втора ръка ?
Какъв да е избора освен да е от LCI кола след 2007 г.
Има и значение дали е За Адаптивни светлини...
Какъв да е избора освен да е от LCI кола след 2007 г.
Има и значение дали е За Адаптивни светлини...
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани