Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 12.03.2011
Пол: Мъж

Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от swing » 20 Май 2011, 17:24

Колеги някой знае ли какво да направя? Това дали ще мине като щета пред застрахователите ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от Emooo » 20 Май 2011, 18:56

Същия проблем имам и четох много по чуждите форуми ама няма решение. Мисля догодина да се оглеждам за нови фарове LCI направо и да сменям моите въпреки че не знам дали ще стане защото моите са завиващи и...
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E 60 530d
Мечтае да кара: Нещо с голям мотор

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от peters75 » 20 Май 2011, 22:13

И аз го имам проблема при миене или много силен дъжд и влажно време.Явно не е частен случай...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 12.03.2011
Пол: Мъж

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от swing » 21 Май 2011, 8:37

При мен левият мигач е постояно изпотен .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е71 3.5d

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от carstyle » 21 Май 2011, 17:09

Emooo написа:Същия проблем имам и четох много по чуждите форуми ама няма решение. Мисля догодина да се оглеждам за нови фарове LCI направо и да сменям моите въпреки че не знам дали ще стане защото моите са завиващи и...

Ще си вземеш нови фарове LCI които да завиват.Пиши ми ако те интересува,ще ти обясня каква е процедурата.Имам дори един фар.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от @ndro » 22 Май 2011, 12:29

мигачите са във фаровете, тоест изпотява се фара, а не самият мигач.
свалете ги и ги огледайте. може да намерите причината.
оставете ги на слънце да изсъхнат хубаво.
може да им сложите една линия силикон по ръба.
в долната част има отдушници. проверете да не са се запушили.

и при мен го имаше този проблем на десния (след всяка автомивка), но изчезна след като ги отварях и след това залепих обратно (при монтажа на диодните рингове).

п.с. фейсови фарове могат да се монтират на преди-фейс без проблем, но и такива съм виждал изпотени отвътре, а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.

намерих една стара снимка преди да отворя фаровете - точно пред пластмасата на мигача се появява конденза.

Изображение
Последна промяна @ndro на 29 Май 2011, 10:42, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от sawion » 22 Май 2011, 22:38

@ndro написа:п.с. фейсови фарове могат да се монтират на преди-фейс без проблем, но и такива съм виждал изпотени отвътре, а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.


колега би ли пояснил какво значи вътрешния фар да е само за рингове и какво е блиц :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от @ndro » 23 Май 2011, 14:37

sawion написа:
@ndro написа:п.с. фейсови фарове могат да се монтират на преди-фейс без проблем, но и такива съм виждал изпотени отвътре, а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.


колега би ли пояснил какво значи вътрешния фар да е само за рингове и какво е блиц :dunno:


така май е по-ясно :yes:

Изображение

забележка: точка 2 е при включени светлини.

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от Cinder » 23 Май 2011, 20:29

@ndro написа:... а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.


На мен пък точно това ми харесва :mhihi: Ако някой се е замислил да сменя фаровете със фейслифтови, му препоръчвам да сменя и лайт модула, ако иска welcome lights, send me home lights (или whatever там се нарича екстрата при която ти светят Х време фаровете след като заключиш колата), DRL и още куп глезотийки които могат да се програмират ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от @ndro » 23 Май 2011, 21:13

Cinder написа:
@ndro написа:... а и не ми харесва, че вътрешния фар е само за ринговете и не свети блиц и на дълги.


На мен пък точно това ми харесва :mhihi:

на дълги имам още един чифт ксенони, което се усеща при нощно каране - четири е повече от две :smoke:

Cinder написа:Ако някой се е замислил да сменя фаровете със фейслифтови, му препоръчвам да сменя и лайт модула, ако иска welcome lights, send me home lights (или whatever там се нарича екстрата при която ти светят Х време фаровете след като заключиш колата), DRL и още куп глезотийки които могат да се програмират ;)

няма ли да стане без смяна на лайт модула?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от Cinder » 23 Май 2011, 21:25

Welcome lights евентуално, останалите неща не мисля че може да станат. LCM2 и LCM3 имат доста повече опции.

Относно броя крушки, не мисля че е толкова голяма разликата. При мен от една лупа си става ден.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 27.10.2009
Местоположение: в гащите си
Пол: Мъж
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: слон

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от bvv1 » 23 Май 2011, 21:59

Без смяна на light модул най вероятно ще ти са объркани сумати неща по светлините например може да нямаш daylight светлини или пък да ги няма габаритите или дългите и със сигурност на таблото ще ти изписва грешка,също така вместо габарит ще ти светят например стоповете или тези за мъгла.Като сменяш фарове сменяш и буксите на фаровете,сменяш и стоповете и техните букси имат корекции, сменяш и light модул и накрая препрограмираш и си готов- със сметка като за малка сватба,ама кефа цена нема!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от @ndro » 24 Май 2011, 1:04

Cinder написа:Относно броя крушки, не мисля че е толкова голяма разликата. При мен от една лупа си става ден.

разликата е два пъти повече ксенонови крушки. друг е въпросът, че не са две лупи повече, защото рефлекторът на вътрешните фарове концентрира светлината в едно петно пред колата (тоест не светят като още две лупи) :yes:

bvv1 написа:Без смяна на light модул най вероятно ще ти са объркани сумати неща по светлините например може да нямаш daylight светлини или пък да ги няма габаритите или дългите и със сигурност на таблото ще ти изписва грешка,също така вместо габарит ще ти светят например стоповете или тези за мъгла.Като сменяш фарове сменяш и буксите на фаровете,сменяш и стоповете и техните букси имат корекции, сменяш и light модул и накрая препрограмираш и си готов- със сметка като за малка сватба,ама кефа цена нема!

сигурен ли си?
и какво общо имат стоповете с фаровете, че даваш пример с тях?
аз имам фейсови стопове, но не съм взимал лайт модул и всичко работи, както е оригинално.
чух, че може и без лайт модул да се фитнат фейсови фарове, но още не съм го проверил :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 27.10.2009
Местоположение: в гащите си
Пол: Мъж
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: слон

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от bvv1 » 24 Май 2011, 12:58

@ndro написа:
Cinder написа:Относно броя крушки, не мисля че е толкова голяма разликата. При мен от една лупа си става ден.

разликата е два пъти повече ксенонови крушки. друг е въпросът, че не са две лупи повече, защото рефлекторът на вътрешните фарове концентрира светлината в едно петно пред колата (тоест не светят като още две лупи) :yes:

bvv1 написа:Без смяна на light модул най вероятно ще ти са объркани сумати неща по светлините например може да нямаш daylight светлини или пък да ги няма габаритите или дългите и със сигурност на таблото ще ти изписва грешка,също така вместо габарит ще ти светят например стоповете или тези за мъгла.Като сменяш фарове сменяш и буксите на фаровете,сменяш и стоповете и техните букси имат корекции, сменяш и light модул и накрая препрограмираш и си готов- със сметка като за малка сватба,ама кефа цена нема!

сигурен ли си?
и какво общо имат стоповете с фаровете, че даваш пример с тях?
аз имам фейсови стопове, но не съм взимал лайт модул и всичко работи, както е оригинално.
чух, че може и без лайт модул да се фитнат фейсови фарове, но още не съм го проверил :confused:

Казвам ти го от опит на три различни е60!Стоповете,фаровете и лайт модула са една група и имат много общо, да не говорим че не могат едно без друго ако искаш всичко да си е като при фейса!Друг е въпроса че за стоповете могат да бъдат излъгани от средно кадърен жичкаджия,но за фаровете е малко по сложна работата а и да успеят пак трябва да слагат букси за фейса и да пренареждат кабелите към новата букса по схема на БМВ и пак няма да работят сумати неща,част от които колегата изброи по горе да не говорим че няма да ти намаля силата на светене от дейлайт към габатит, ако избщо ти светне дейлайта!Разбирам много от колегите че не им се дават излишни средства,но това е положението!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Re: Кaк да спрем изпотяването на мигачите Е60 ?

Мнение от slavito » 24 Май 2011, 15:24

Знаете ли модула дали може да е втора ръка ?
Какъв да е избора освен да е от LCI кола след 2007 г.
Има и значение дали е За Адаптивни светлини...

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook