Трансплантация M52B20 -> M52B28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 19 Май 2011, 21:28

аз когато правих моята 20-ка на 28-ца , смених мотора, съответно дебитомер, филтърна кутия, дюзите са ясни , генерацията, и 28-сови спирачки. разликата е, че при 28-цата задните дискове са вентилирани и спирачните апарати са по-големи. разлика в спирането не намирам честно казано, предните спирачки са еднакви. сложих си маховика, съединителя, кутията и дифа от 20-ката. колата върви чудесно, колеги които са я карали или возили могат да споделят впечатления.
не е М5 , но за всекидневка е в пъти по-добре от 20-ката при същия разход. аааа и господ здраве да му дава на дифчето 3.46 , че вече година държи на тормоза :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от bmw_n00b » 19 Май 2011, 21:37

А генерацията сменя ли? Да знам за вбъдеще :mhihi: Тъй като на 520 и 523 са еднакви, а на 528 уж различна...
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 19 Май 2011, 21:41

bmw_n00b написа:А генерацията сменя ли? Да знам за вбъдеще :mhihi: Тъй като на 520 и 523 са еднакви, а на 528 уж различна...

не си чел внимателно :mhihi: естествено че съм сменил генерацията. и с 20-ковата стаа, но както каза един колега звучи кат нервна 20-ка :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от spacepl » 19 Май 2011, 21:56

Мда, същия колега мисли да я смени и нея другата седмица :) и ще пиша за разликата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 19 Май 2011, 22:00

spacepl написа:Мда, същия колега мисли да я смени и нея другата седмица :) и ще пиша за разликата.

разликата е шшшшшшшшшш-шшшшшшшш чуваш ли? това е вятъра на промяната ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от kamendc » 20 Май 2011, 10:04

при мен на 520и ръчка с двигател 2.8 без да пипам нищо друго, върви осезаемо повече от преди, но си тръгвам на първа (не на трета). на магистралата при 130 км/ч ми е на 3800 оборота и харчи към 8.5, а преди харчеше към 8.
оставих си го с дебитомера от 520-ката, защото е оригинален сименс, а на двигателя донор май не беше.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 20 Май 2011, 10:44

Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен :roll: :roll: .
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от El Diablo » 20 Май 2011, 11:34

meha написа:
1-още преди ти да се качиш на 2.8 (или 2.8 ако е автомат,не е 2.8 )
2-метана който си го караш в багажника
3-няма смисъл да го чета,щото пишеш глупости


Айде и не с лошо :bchug: :bchug: :bchug:


аз като си взех 528 само акциза струваше толкова, колкото твоята 520 'индивидуал' струва братчед:) ама щом си се качил преди мен нема ядове..:)

а това за метана по добре спри да го повтаряш че се излагаш :mrgreen:

по спомени към 4000-4200 оборота ръчка, съм на 180 км/ч .. за това казах ако се прави интервенция, да се направи както трябва, защото е наи сладко разхода да ти е по малък от на 20ка, ама нали четеш през редовете :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от павката » 20 Май 2011, 13:56

kamendc написа:при мен на 520и ръчка с двигател 2.8 без да пипам нищо друго, върви осезаемо повече от преди, но си тръгвам на първа (не на трета). на магистралата при 130 км/ч ми е на 3800 оборота и харчи към 8.5, а преди харчеше към 8.
оставих си го с дебитомера от 520-ката, защото е оригинален сименс, а на двигателя донор май не беше.
:
:shock: е приятел,то това като на лада бе,ще ти гръмне главата.малко се губи смисъла от 28-та,тъй като въртиш прекалени обороти.сложи пи дълъг диф,че да падне малко оборотомера.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от bmw_n00b » 20 Май 2011, 19:08

павката написа:
kamendc написа:при мен на 520и ръчка с двигател 2.8 без да пипам нищо друго, върви осезаемо повече от преди, но си тръгвам на първа (не на трета). на магистралата при 130 км/ч ми е на 3800 оборота и харчи към 8.5, а преди харчеше към 8.
оставих си го с дебитомера от 520-ката, защото е оригинален сименс, а на двигателя донор май не беше.
:
:shock: е приятел,то това като на лада бе,ще ти гръмне главата.малко се губи смисъла от 28-та,тъй като въртиш прекалени обороти.сложи пи дълъг диф,че да падне малко оборотомера.


Повече е като 520-ка ако се замислиш малко
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 20 Май 2011, 20:59

в момента правя трансплантация 20-ка 28- ца :mhihi: който иска да заповяда да поцъка с език. :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от mad_presley » 20 Май 2011, 21:24

Че останаха ли въобще 20-ки, аз като гледам как 2.8 двигателите изчезват от "Продава" (и то на цени като за S50B32), си мислех че вече няма 520-ки в БГ :mhihi:

М/у другото, на М52B28 като се сложат валове от щатска М Е36 и всмукатели от М50, този двигател е на 7 коня зад M54B30, мерено на дино ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от boris » 20 Май 2011, 21:36

mad_presley написа:Че останаха ли въобще 20-ки, аз като гледам как 2.8 двигателите изчезват от "Продава" (и то на цени като за S50B32)

Ако има на 1200-1300лв няколко читави S50B32 ги дай насам :driving:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 21 Май 2011, 15:40

Sesko написа:Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен :roll: :roll: .

Някой няма ли да каже нещо по въпроса ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от NAPSTERS » 21 Май 2011, 21:39

Sesko написа:
Sesko написа:Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен :roll: :roll: .

Някой няма ли да каже нещо по въпроса ?


няма такъв филм, като смениш само мотора без да пипаш кутия и диф да се получи разлика в оборотите. по - голения мотор има единствено по-голям въртящ момент и колата набира по-добре , а не с календара. също така колеги казват , че 2,8 с 20-ков див нямало да достига максимална скорост..... е не е така, колкото прави 20-ката толкова прави и 28-цата , но доста по-бързо :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook