Трансплантация M52B20 -> M52B28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
аз когато правих моята 20-ка на 28-ца , смених мотора, съответно дебитомер, филтърна кутия, дюзите са ясни , генерацията, и 28-сови спирачки. разликата е, че при 28-цата задните дискове са вентилирани и спирачните апарати са по-големи. разлика в спирането не намирам честно казано, предните спирачки са еднакви. сложих си маховика, съединителя, кутията и дифа от 20-ката. колата върви чудесно, колеги които са я карали или возили могат да споделят впечатления.
не е М5 , но за всекидневка е в пъти по-добре от 20-ката при същия разход. аааа и господ здраве да му дава на дифчето 3.46 , че вече година държи на тормоза
не е М5 , но за всекидневка е в пъти по-добре от 20-ката при същия разход. аааа и господ здраве да му дава на дифчето 3.46 , че вече година държи на тормоза

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
А генерацията сменя ли? Да знам за вбъдеще
Тъй като на 520 и 523 са еднакви, а на 528 уж различна...

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
bmw_n00b написа:А генерацията сменя ли? Да знам за вбъдещеТъй като на 520 и 523 са еднакви, а на 528 уж различна...
не си чел внимателно


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Мда, същия колега мисли да я смени и нея другата седмица
и ще пиша за разликата.

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
spacepl написа:Мда, същия колега мисли да я смени и нея другата седмицаи ще пиша за разликата.
разликата е шшшшшшшшшш-шшшшшшшш чуваш ли? това е вятъра на промяната

- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
при мен на 520и ръчка с двигател 2.8 без да пипам нищо друго, върви осезаемо повече от преди, но си тръгвам на първа (не на трета). на магистралата при 130 км/ч ми е на 3800 оборота и харчи към 8.5, а преди харчеше към 8.
оставих си го с дебитомера от 520-ката, защото е оригинален сименс, а на двигателя донор май не беше.
оставих си го с дебитомера от 520-ката, защото е оригинален сименс, а на двигателя донор май не беше.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен
.


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
meha написа:
1-още преди ти да се качиш на 2.8 (или 2.8 ако е автомат,не е 2.8 )
2-метана който си го караш в багажника
3-няма смисъл да го чета,щото пишеш глупости
Айде и не с лошо![]()
![]()
аз като си взех 528 само акциза струваше толкова, колкото твоята 520 'индивидуал' струва братчед:) ама щом си се качил преди мен нема ядове..

а това за метана по добре спри да го повтаряш че се излагаш

по спомени към 4000-4200 оборота ръчка, съм на 180 км/ч .. за това казах ако се прави интервенция, да се направи както трябва, защото е наи сладко разхода да ти е по малък от на 20ка, ама нали четеш през редовете

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
:kamendc написа:при мен на 520и ръчка с двигател 2.8 без да пипам нищо друго, върви осезаемо повече от преди, но си тръгвам на първа (не на трета). на магистралата при 130 км/ч ми е на 3800 оборота и харчи към 8.5, а преди харчеше към 8.
оставих си го с дебитомера от 520-ката, защото е оригинален сименс, а на двигателя донор май не беше.

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
павката написа::kamendc написа:при мен на 520и ръчка с двигател 2.8 без да пипам нищо друго, върви осезаемо повече от преди, но си тръгвам на първа (не на трета). на магистралата при 130 км/ч ми е на 3800 оборота и харчи към 8.5, а преди харчеше към 8.
оставих си го с дебитомера от 520-ката, защото е оригинален сименс, а на двигателя донор май не беше.е приятел,то това като на лада бе,ще ти гръмне главата.малко се губи смисъла от 28-та,тъй като въртиш прекалени обороти.сложи пи дълъг диф,че да падне малко оборотомера.
Повече е като 520-ка ако се замислиш малко
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
в момента правя трансплантация 20-ка 28- ца
който иска да заповяда да поцъка с език. 


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Че останаха ли въобще 20-ки, аз като гледам как 2.8 двигателите изчезват от "Продава" (и то на цени като за S50B32), си мислех че вече няма 520-ки в БГ 
М/у другото, на М52B28 като се сложат валове от щатска М Е36 и всмукатели от М50, този двигател е на 7 коня зад M54B30, мерено на дино

М/у другото, на М52B28 като се сложат валове от щатска М Е36 и всмукатели от М50, този двигател е на 7 коня зад M54B30, мерено на дино

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
mad_presley написа:Че останаха ли въобще 20-ки, аз като гледам как 2.8 двигателите изчезват от "Продава" (и то на цени като за S50B32)
Ако има на 1200-1300лв няколко читави S50B32 ги дай насам


- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Sesko написа:Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен![]()
.
Някой няма ли да каже нещо по въпроса ?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28
Sesko написа:Sesko написа:Някой може ли да обясни защо като смениш само мотора , караш на повече обороти с дадена скорост отколкото са били преди да смениш двигателя ? Примерно преди трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 2700 об. След трансплантацията 100 км/ч - 5 скорост 3000 об. Мисля , мисля и не мога да разбера от къде ще дойде тая разлика след като не си бутал диференциал , кутия и т.н , просто мотора е по мощен![]()
.
Някой няма ли да каже нещо по въпроса ?
няма такъв филм, като смениш само мотора без да пипаш кутия и диф да се получи разлика в оборотите. по - голения мотор има единствено по-голям въртящ момент и колата набира по-добре , а не с календара. също така колеги казват , че 2,8 с 20-ков див нямало да достига максимална скорост..... е не е така, колкото прави 20-ката толкова прави и 28-цата , но доста по-бързо

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани