Пак за Мотроника

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 23 Фев 2006, 14:25

По твоя въпрос, АутоДата-та казва следното :
" The engine control module (ECM) fault memory can only be accessed and erased using diagnostic equipment
connected to the data link connector (DLC) ".
От това може да се заключи, че гореизброените действия не вършат работа при теб (и като цяло за дизелите).
Изображение
Driver's Racing Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 13.03.2005
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XI
Мечтае да кара: NISSAN GT-R 35

Мнение от moto_fen » 23 Фев 2006, 18:05

А e36 m42b18 сас какъв мотроник е :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 23 Фев 2006, 18:48

1.7.1 или 1.7.2
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 24 Фев 2006, 14:48

Dinozab, при теб пич се е включил успешно теста с педала. Значи - не се лъжете - никакви цифри не излизат. Появяват се светлинни сигнали като при морзовата азбука. Първото мигане означава, че теста се е включил. След това броиш. Примигванията ти дават кода. Например - едно примигване -1, след това 4, 4 и пак 4. Прави код 1444 - всичко ти е ОК! Ако са други получените стойности си гледаш съответно кой код на какъв кусур отговаря.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Фев 2006, 15:21

BateValcho написа:Dinozab, при теб пич се е включил успешно теста с педала. Значи - не се лъжете - никакви цифри не излизат. Появяват се светлинни сигнали като при морзовата азбука. Първото мигане означава, че теста се е включил. След това броиш. Примигванията ти дават кода. Например - едно примигване -1, след това 4, 4 и пак 4. Прави код 1444 - всичко ти е ОК! Ако са други получените стойности си гледаш съответно кой код на какъв кусур отговаря.

:yes: Разбрах ще ги броя.На мен ми казаха едни разбирачи че 4 дюза е за смяна.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 24 Фев 2006, 19:48

BateValcho написа:..Значи - не се лъжете - никакви цифри не излизат...

Аз не видях някой да е писал, че излизат цифри, но...
Апропо, при теб теста става ли по този начин, защото в АутоДата-та пише, че при дизелите грешките
могат да се видят единствено посредством свързване с ECU-то чрез Дата Линк Конектора (по-разпространено
като куплунг за диагностика)?
Изображение
Driver's Racing Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 27 Фев 2006, 11:40

При мен не става от таблото. Това е защото след 1996 г. тези данни могат да се следят само на тестер. Но за колите от 1984 до 1995 вкл. начина е този.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook