Кажете някяква добавка за Бензин
Модератор: bum_bum
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Ето една добавка и от мен:
http://www.redline-tuning.com/info.php?id=346&m=Горивни%20добавки&c=94&p=95
http://www.redline-tuning.com/info.php?id=346&m=Горивни%20добавки&c=94&p=95
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Тук ще се опитам да разсея една доста разпространена заблуда сред начинаещите тунинг ентусиасти ( без да обиждам никого ):
Много хора си мислят, че по-високото октаново число на бензина автоматично осигурява по-висока мощност. Това не е вярно. По-високото октаново число показва че горивото е по-устойчиво към възникване на детонации. От бензин с високо октаново число се нуждаят само двигатели с висока степен на сгъстяване, с турбо компресори, с чип тунинг, или такива, които използват NOS системи.
При обикновените двигатели, които работят добре с 95 октанов бензин ( без детонации ), използването на 100 октанов бензин може дори да доведе до леко понижаване на мощността. Причината за това е че високооктановите бензини имат по-ниска скорост на пламъка в сравнение с нискооктановите. При тази ситуация най-високото налягане в цилиндрите се получава малко след оптималния момент.
По-високото октаново число е само една предпоставка за постигане на по-голяма мощност, но за да стане това са нужни промени по двигателя или неговото управление.
Увеличаване мощността на един двигател САМО чрез добавки към горивото може да има при използване на съединения съдържащи кислород, които лесно се отделя от тях в процеса на горене ( диазотен оксид, нитрометан, нитроетан, нитропропан )
ВСИЧКО ДРУГО Е САМО РЕКЛАМА И ПЪЛНА ИЗМАМА !
Много хора си мислят, че по-високото октаново число на бензина автоматично осигурява по-висока мощност. Това не е вярно. По-високото октаново число показва че горивото е по-устойчиво към възникване на детонации. От бензин с високо октаново число се нуждаят само двигатели с висока степен на сгъстяване, с турбо компресори, с чип тунинг, или такива, които използват NOS системи.
При обикновените двигатели, които работят добре с 95 октанов бензин ( без детонации ), използването на 100 октанов бензин може дори да доведе до леко понижаване на мощността. Причината за това е че високооктановите бензини имат по-ниска скорост на пламъка в сравнение с нискооктановите. При тази ситуация най-високото налягане в цилиндрите се получава малко след оптималния момент.
По-високото октаново число е само една предпоставка за постигане на по-голяма мощност, но за да стане това са нужни промени по двигателя или неговото управление.
Увеличаване мощността на един двигател САМО чрез добавки към горивото може да има при използване на съединения съдържащи кислород, които лесно се отделя от тях в процеса на горене ( диазотен оксид, нитрометан, нитроетан, нитропропан )
ВСИЧКО ДРУГО Е САМО РЕКЛАМА И ПЪЛНА ИЗМАМА !
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
които са корекция на предварението на запалването. повечето от "новите" коли го правят автоматично, старите човек трябва да си врътне делкото... разбира се има и варианти за вдигане на степентта на сгъстяване и т.н.NITRO DRIVER написа:По-високото октаново число е само една предпоставка за постигане на по-голяма мощност, но за да стане това са нужни промени по двигателя или неговото управление.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
МАКАРОВ,
Няма никакво "ТЕЧНО ОЛОВО", казва се ТЕТРАЕТИЛОЛОВО.
И не се продава никъде, защото е супер ОТРОВНО !
А не ти и трябва, тъй като задръства свещите и горивните камери с нагар !
Няма никакво "ТЕЧНО ОЛОВО", казва се ТЕТРАЕТИЛОЛОВО.
И не се продава никъде, защото е супер ОТРОВНО !
А не ти и трябва, тъй като задръства свещите и горивните камери с нагар !
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
Тетрата не задръства с нищо. Използвана е достатъчно дълго в по-старите бензини. Нагара се получава от друго (макар че при употреба на оловни бензини може да се оцвети различно именно поради тетраетилоловото).
Толуола е опасен (канцерогенен - мисля и при допир). Може да се кара дори само с него (освен зимата). 118-124 октана. Ползата - изходете от "Общи ползи при висок октан" - т.е. двигатели с висока ефективна CR (в т.ч. допълнително "издути" турбомотори). Според мен е смислено да се ползва като октан-бустър 10-30%
Толуола е опасен (канцерогенен - мисля и при допир). Може да се кара дори само с него (освен зимата). 118-124 октана. Ползата - изходете от "Общи ползи при висок октан" - т.е. двигатели с висока ефективна CR (в т.ч. допълнително "издути" турбомотори). Според мен е смислено да се ползва като октан-бустър 10-30%
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
За повишаване на октановото число е най-добре да се използват алкохоли и етери.
Те се сравнително безвредни за околната среда и човека.
Ароматните въглеводороди ( бензол, толуол, ксилол ) са ефективни, но доста канцерогенни.
Органометалните съединения ( тетраетилолово, ММТ, фероцен ) са вредни за двигателя и са отровни.
Те се сравнително безвредни за околната среда и човека.
Ароматните въглеводороди ( бензол, толуол, ксилол ) са ефективни, но доста канцерогенни.
Органометалните съединения ( тетраетилолово, ММТ, фероцен ) са вредни за двигателя и са отровни.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
jamie написа:Органометалните съединения ( тетраетилолово, ММТ, фероцен ) са вредни за двигателя
С какво е вреден тетраетилоловото ?
Вредно е с това, че при изгарянето му се получават оловни окиси, които се натрупват по горивната камера и свещите. Освен това и хората ги дишат, а оловото е един от най-токсичните тежки метали. Веднъж попаднало в организма, то си остава там за цял живот.
Нека да помислим малко и за екологията.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
NITRO DRIVER написа:jamie написа:Органометалните съединения ( тетраетилолово, ММТ, фероцен ) са вредни за двигателя
С какво е вреден тетраетилоловото ?
Вредно е с това, че при изгарянето му се получават оловни окиси, които се натрупват по горивната камера и свещите.
Коментираме вреда за двигателя (прочети 1-вия цитат). Нищо не се натрупва в по-големи количества от мотор на безоловно гориво. Аргументирай се моля.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Нали ти казах че се натрупват оловни окиси.
А какво според теб се натрупва от безоловния бензин ?
А какво според теб се натрупва от безоловния бензин ?
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
NITRO DRIVER написа:Нали ти казах че се натрупват оловни окиси.
А какво според теб се натрупва от безоловния бензин ?
Добре де, виждал ли си ги, пипал ли си ги, имаш някъде някакво изследване + снимки за сравнение ? Аз пък ти казвам че според мен това си е чиста глупост - трупат се нагари и при двата вида бензини и толкова. Щом твърдиш че има разлика - аргументирай се ? Тук виждам едно голо (и според мен погрешно) твърдение.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
jamie написа:Добре де, виждал ли си ги, пипал ли си ги, имаш някъде някакво изследване + снимки за сравнение ? Аз пък ти казвам че според мен това си е чиста глупост - трупат се нагари и при двата вида бензини и толкова. Щом твърдиш че има разлика - аргументирай се ? Тук виждам едно голо (и според мен погрешно) твърдение.
И при безоловния могат да се натрупат ако бензина е некачествен ( има тежки фракции, които не изгарят напълно ) , или ако двигателя харчи масло.
Виждал съм как се хвърлят на боклука свещи на 1000 км , когато се прекали с тетраетилоловото. Свещите се покриват с оловни окиси, които са проводник за тока и няма как да прескочи искра.
Понякога заедно с тетраетилоловото се добавят и органични халогениди, които реагират с оловните окиси, като ги превръщат в оловни халогениди. По този начин двигателя се почиства, но не напълно...
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
NITRO DRIVER
Видях, че се казва ТЕТРАЕТИЛОЛОВО, но нарочно написах "така наречено течно олово" просто защото не сме на симпозиум на химици и мисля, че не толкова фатално ако не използваме точното название.То вярно е много отровно, ама ако не се лъжа до към 95 и 6 год. В България се караше масово на оловен бензин, тъй че колко олово сме изгълтали недей го мисли и колко още куп други боклуци гълтаме.Пък и на практика и сега не можем да сме сигурни дали няма олово в бензина.При този наш контрол и БДС.
Видях, че се казва ТЕТРАЕТИЛОЛОВО, но нарочно написах "така наречено течно олово" просто защото не сме на симпозиум на химици и мисля, че не толкова фатално ако не използваме точното название.То вярно е много отровно, ама ако не се лъжа до към 95 и 6 год. В България се караше масово на оловен бензин, тъй че колко олово сме изгълтали недей го мисли и колко още куп други боклуци гълтаме.Пък и на практика и сега не можем да сме сигурни дали няма олово в бензина.При този наш контрол и БДС.
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани