Отностно М40 М42 М50 и подобни без и със турбо
Модератор: bum_bum
10 мнения
• Страница 1 от 1
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Отностно М40 М42 М50 и подобни без и със турбо
Имам съмнение че там от където взимаме маслото , а именно от датчика за налагяне , всъщност взимаме мръсно масло
и лайненцата отиват у турбината .
Аз съм разкостил моя мотор подготвил съм си всичко за да инсталирам маслен радиатор и маслената конзола съм свалил и измил и си разглеждам кое как минава и стигнах до извода 4е дат4ика за налагане всъ6тност от4ита преди филтъра. та си ебало мамата и турбините сега обмислям два варианта единия е някак да друпна чисто масло след филтъра но там няма никво място (марку4и алтернатори ужас) а другия е да монтирам още една маслена конзолка с филтър веднага след масления радиатор и външния възвратен клапан и така в оригиналната ми маслена конзола ще постъпва чисто масло.
Какво мислите ?

Аз съм разкостил моя мотор подготвил съм си всичко за да инсталирам маслен радиатор и маслената конзола съм свалил и измил и си разглеждам кое как минава и стигнах до извода 4е дат4ика за налагане всъ6тност от4ита преди филтъра. та си ебало мамата и турбините сега обмислям два варианта единия е някак да друпна чисто масло след филтъра но там няма никво място (марку4и алтернатори ужас) а другия е да монтирам още една маслена конзолка с филтър веднага след масления радиатор и външния възвратен клапан и така в оригиналната ми маслена конзола ще постъпва чисто масло.
Какво мислите ?
Последна промяна ludiagsm на 21 Фев 2006, 16:08, променена общо 1 път
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Звучи логично
Не би трябвало след филтъра да има проблем,
ама в сегашния ти сетъп пак не мисля че така е фатално!

Не би трябвало след филтъра да има проблем,
ама в сегашния ти сетъп пак не мисля че така е фатално!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
опаа отбой
Има още един байпасен клапан които отваря когато масления филтър се задръсти и раликата в налаганията преди и след филтъра стане по голяма. Тогава тоя клапан напрактика свързва входа и изхода на филтъра и мръсното масло минава директно към двигателя
все пак по-добре мръсно от колкото никво
Та ако се сменя редовно навреме филтъра и малсото няма опасност за турбото спокойно може да се вземе масло за турбината от мястото където е дат4ика за маслото
ама ебахти мнго хора си казват е кво да сменям нали постоянно доливам
да ама не филтъра се задръства отваря баипасния клапан и всеки изминат километър по такъв на4ин се равнява на 1000 от нормалния ебахти ужаса ама дано си извадите положителен извод тя и темата не е само за турбо убгрейднатите бмв-та а за всички!!!
СМЕНЯЙТЕ СИ ФИЛТЪРА РЕДОВНО ВАЖНО Е!!!

Има още един байпасен клапан които отваря когато масления филтър се задръсти и раликата в налаганията преди и след филтъра стане по голяма. Тогава тоя клапан напрактика свързва входа и изхода на филтъра и мръсното масло минава директно към двигателя


Та ако се сменя редовно навреме филтъра и малсото няма опасност за турбото спокойно може да се вземе масло за турбината от мястото където е дат4ика за маслото

ама ебахти мнго хора си казват е кво да сменям нали постоянно доливам

СМЕНЯЙТЕ СИ ФИЛТЪРА РЕДОВНО ВАЖНО Е!!!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
ludiagsm написа:опаа отбой
Има още един байпасен клапан които отваря когато масления филтър се задръсти и раликата в налаганията преди и след филтъра стане по голяма. Тогава тоя клапан напрактика свързва входа и изхода на филтъра и мръсното масло минава директно към двигателявсе пак по-добре мръсно от колкото никво
![]()
!
Тва го пише в секи учебник по ДВГ

Маслен радиатор от Б25ли взе? щото ми се вижда малък за турбо кола???
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
landikar написа:Е ти си така,ама като сложиш ГОЛЯМО турбо ща видя.![]()
Луд,сменяй често маслото,не само филтърчето
Доливах здраво че беше като лейка е ся гледам 1,5 мм аксиален луфт и дриска от семеринга на коляновия вал
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
madpetio написа:ludiagsm написа:опаа отбой
Има още един байпасен клапан които отваря когато масления филтър се задръсти и раликата в налаганията преди и след филтъра стане по голяма. Тогава тоя клапан напрактика свързва входа и изхода на филтъра и мръсното масло минава директно към двигателявсе пак по-добре мръсно от колкото никво
![]()
!
Тва го пише в секи учебник по ДВГ![]()
Маслен радиатор от Б25ли взе? щото ми се вижда малък за турбо кола???
Ма не съм чел учебници бе




- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:това не можах да го разбера точноludiagsm написа: ебахти и бмв-тата хакнати са ве4екакво значи...
ми малко по малко откриваме кое как работи

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]