Отностно М40 М42 М50 и подобни без и със турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Отностно М40 М42 М50 и подобни без и със турбо

Мнение от ludiagsm » 21 Фев 2006, 12:32

Имам съмнение че там от където взимаме маслото , а именно от датчика за налагяне , всъщност взимаме мръсно масло :idea: и лайненцата отиват у турбината .


Аз съм разкостил моя мотор подготвил съм си всичко за да инсталирам маслен радиатор и маслената конзола съм свалил и измил и си разглеждам кое как минава и стигнах до извода 4е дат4ика за налагане всъ6тност от4ита преди филтъра. та си ебало мамата и турбините сега обмислям два варианта единия е някак да друпна чисто масло след филтъра но там няма никво място (марку4и алтернатори ужас) а другия е да монтирам още една маслена конзолка с филтър веднага след масления радиатор и външния възвратен клапан и така в оригиналната ми маслена конзола ще постъпва чисто масло.


Какво мислите ?
Последна промяна ludiagsm на 21 Фев 2006, 16:08, променена общо 1 път

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 21 Фев 2006, 14:55

Звучи логично :!:
Не би трябвало след филтъра да има проблем,
ама в сегашния ти сетъп пак не мисля че така е фатално!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Фев 2006, 16:02

опаа отбой :)


Има още един байпасен клапан които отваря когато масления филтър се задръсти и раликата в налаганията преди и след филтъра стане по голяма. Тогава тоя клапан напрактика свързва входа и изхода на филтъра и мръсното масло минава директно към двигателя :shock: все пак по-добре мръсно от колкото никво :)

Та ако се сменя редовно навреме филтъра и малсото няма опасност за турбото спокойно може да се вземе масло за турбината от мястото където е дат4ика за маслото :)

ама ебахти мнго хора си казват е кво да сменям нали постоянно доливам :) да ама не филтъра се задръства отваря баипасния клапан и всеки изминат километър по такъв на4ин се равнява на 1000 от нормалния ебахти ужаса ама дано си извадите положителен извод тя и темата не е само за турбо убгрейднатите бмв-та а за всички!!!


СМЕНЯЙТЕ СИ ФИЛТЪРА РЕДОВНО ВАЖНО Е!!!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 21 Фев 2006, 17:26

Що па?
За откак съм с турбо повече от 1 литър на смяна (6000) на ми се налага!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 22 Фев 2006, 0:14

Е ти си така,ама като сложиш ГОЛЯМО турбо ща видя. :mhihi:
Луд,сменяй често маслото,не само филтърчето :lol:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 22 Фев 2006, 6:42

ludiagsm написа:опаа отбой :)

Има още един байпасен клапан които отваря когато масления филтър се задръсти и раликата в налаганията преди и след филтъра стане по голяма. Тогава тоя клапан напрактика свързва входа и изхода на филтъра и мръсното масло минава директно към двигателя :shock: все пак по-добре мръсно от колкото никво :)
!

Тва го пише в секи учебник по ДВГ ;)
Маслен радиатор от Б25ли взе? щото ми се вижда малък за турбо кола???
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Фев 2006, 10:55

landikar написа:Е ти си така,ама като сложиш ГОЛЯМО турбо ща видя. :mhihi:
Луд,сменяй често маслото,не само филтърчето :lol:


Доливах здраво че беше като лейка е ся гледам 1,5 мм аксиален луфт и дриска от семеринга на коляновия вал

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Фев 2006, 11:01

madpetio написа:
ludiagsm написа:опаа отбой :)

Има още един байпасен клапан които отваря когато масления филтър се задръсти и раликата в налаганията преди и след филтъра стане по голяма. Тогава тоя клапан напрактика свързва входа и изхода на филтъра и мръсното масло минава директно към двигателя :shock: все пак по-добре мръсно от колкото никво :)
!

Тва го пише в секи учебник по ДВГ ;)
Маслен радиатор от Б25ли взе? щото ми се вижда малък за турбо кола???



Ма не съм чел учебници бе :) искам и ще си купя най-накрая писна ми д аоткривам топлата вода , радиатора е от некво волво дълъг е колко на Е34 водния дебел е около 50мм и широк около 100мм каквото и да е ще има ефект ебахти писна ми :) сега ония клапан дет е байпасен ще го блокирам щот не затвяря като хората а аз ще имам дигитално уред4е за налягане на маслото и като сипяново масло 20-60 Льоман ще гледам как се държи и кат мина некой друг километър ако не ме кефи сменям :) ебахти и бмв-тата хакнати са ве4е :)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Фев 2006, 11:26

ludiagsm написа: ебахти и бмв-тата хакнати са ве4е :)
това не можах да го разбера точно :roll: какво значи...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Фев 2006, 13:04

TOM написа:
ludiagsm написа: ебахти и бмв-тата хакнати са ве4е :)
това не можах да го разбера точно :roll: какво значи...


ми малко по малко откриваме кое как работи :) поне от към маслото вече нема тайни

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook