Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Ами Бая хора казаха че с дебитомера ще е по-добре,Колега ако зема нов Дебитомер невиждам защо да бера ядове? Мисля че съм с новата помпа къде мога да проверя??
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
neo5030 написа:Ами Бая хора казаха че с дебитомера ще е по-добре,Колега ако зема нов Дебитомер невиждам защо да бера ядове? Мисля че съм с новата помпа къде мога да проверя??
Кое колега смяташ че ще е по-добре, не разбрах. Ще получиш повече мощност или икономия , не стана ясно. Дебитомера е вид измервателно устройство ( в случая мери дебита на входящия въздух ) , мапа и темп. датчик на колекторите също са измервателни устройства и единствената разлика е в начина на обработка на данните от компа което води до логичния извод че трябва друг компютър и следва и друга инсталация съответно , както и ДДЕ командва вече различна от твоята помпа. Кое от всичките тези промени си заслужава ( като цена и време-труд) за пстигане на какво по-добро. Сложи си чип и като цена достатъчно ниска и разлика във вървеж ще има огромна. Мое мнение. Иначе и аз съм за идеята ,че по-гладките вътрешни стени на колектора създават по-малко съпротивление на нахлуващия въздух ( чувал съм за героични изпълнения със шлайфане-полиране на алуминиевите колектори )откъдето следва по-лесно пълнене ама колко е осезаемо не мога да преполагам въпрос на експеримент е . ПС : А и това с по-малкото топъл въздух в мотора заради пластмасовите колектори също не ми се връзва ка се получава и за кое време на годината иде реч , щото топлото на въздуха идва от това че се нагнетява пък това не се променя с въпросната интевенция пък и алуминия по-добре отдава топлина та затова ми е неясно това "преимущество".
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
И аз Владо туи викам,кьде ти е фаидата като няма келепир
Чипец трябва ,чипец

Чипец трябва ,чипец
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Пластмасовият колектор за мен води до по-тиха работа на мотора. Поне така ми се струва. Някой ако има шумо-измервателен уред, може да замери децибелите на един и същ мотор, с чугунения (не е алуминиев за жалост) колектор и с пластмасовия, и да каже.
Още нещо има ли разлика във вътрешното сечение на чугуненият и пластмасовият колектор??
Още нещо има ли разлика във вътрешното сечение на чугуненият и пластмасовият колектор??
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
немога да разбера за кое сечение говориш??? Но разлика има тествано на магистралата под 140 200 не се падаше спиране колектора бих казах хладък все едно е работила 2 мин с металния ! съответно по студен въздух в мотора а преди железния неможеше да пипнеш като я напънеш да караш ... Слагайте ако имате възможност !
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
За вътрешното сечение на тръбите към всеки цилиндър.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Няма разлика в диаметара който отива към цилиндрите ако за това пишат 

Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
neo5030 написа:немога да разбера за кое сечение говориш??? Но разлика има тествано на магистралата под 140 200 не се падаше спиране колектора бих казах хладък все едно е работила 2 мин с металния ! съответно по студен въздух в мотора а преди железния неможеше да пипнеш като я напънеш да караш ... Слагайте ако имате възможност !
че пластмасовия колектор охлажда въздуха а металния го загрява не проумявам. Щото по твойте думи така се разбира иначе не си обяснявам как съдиш за температурата на въздуха в колектора по тактилнита усещания на пръстите на ръката ти само без да имаш пряк досег с флуида. Няма такъв филм с по-студен въздух щото те и двигателя щяха да го направят пласмасов и нямаше да има нужда от охладителна система. Разлика може да усещаш мобе би ама не е от по-студения въздух в колекторите щото той си е един и същ идващ от турбината и минаващ през кулера . Виж топлопредаването на материалите ( метал и плстмаса ) е различно и усещането като ги пипаш също има доста разлика обаче това не значи че въздуха вътре е по-студен или топъл. Металния колектор има груби стени ( поради метода на производство ) и се получава завихряне на въздуха и намаляне на скоростта му сравнено с пластмасовия пък и може би има и някаква разлика във вътрешния обем и сечения на тръбите ( вътрешно сечение ) и от тези две в съвкупност да се получава по-добро ( като скорост и обем ) пълнене та да се усеща малка разлиак , но няма да е от температурата на въздуха определено.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани