Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от neo5030 » 05 Май 2011, 15:39

Ами Бая хора казаха че с дебитомера ще е по-добре,Колега ако зема нов Дебитомер невиждам защо да бера ядове? Мисля че съм с новата помпа къде мога да проверя??
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от vladobate » 05 Май 2011, 23:16

neo5030 написа:Ами Бая хора казаха че с дебитомера ще е по-добре,Колега ако зема нов Дебитомер невиждам защо да бера ядове? Мисля че съм с новата помпа къде мога да проверя??

Кое колега смяташ че ще е по-добре, не разбрах. Ще получиш повече мощност или икономия , не стана ясно. Дебитомера е вид измервателно устройство ( в случая мери дебита на входящия въздух ) , мапа и темп. датчик на колекторите също са измервателни устройства и единствената разлика е в начина на обработка на данните от компа което води до логичния извод че трябва друг компютър и следва и друга инсталация съответно , както и ДДЕ командва вече различна от твоята помпа. Кое от всичките тези промени си заслужава ( като цена и време-труд) за пстигане на какво по-добро. Сложи си чип и като цена достатъчно ниска и разлика във вървеж ще има огромна. Мое мнение. Иначе и аз съм за идеята ,че по-гладките вътрешни стени на колектора създават по-малко съпротивление на нахлуващия въздух ( чувал съм за героични изпълнения със шлайфане-полиране на алуминиевите колектори )откъдето следва по-лесно пълнене ама колко е осезаемо не мога да преполагам въпрос на експеримент е . ПС : А и това с по-малкото топъл въздух в мотора заради пластмасовите колектори също не ми се връзва ка се получава и за кое време на годината иде реч , щото топлото на въздуха идва от това че се нагнетява пък това не се променя с въпросната интевенция пък и алуминия по-добре отдава топлина та затова ми е неясно това "преимущество".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от Пресиян Василев » 06 Май 2011, 8:46

И аз Владо туи викам,кьде ти е фаидата като няма келепир :mhihi:
Чипец трябва ,чипец
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от Zubcho » 06 Май 2011, 9:54

Пластмасовият колектор за мен води до по-тиха работа на мотора. Поне така ми се струва. Някой ако има шумо-измервателен уред, може да замери децибелите на един и същ мотор, с чугунения (не е алуминиев за жалост) колектор и с пластмасовия, и да каже.

Още нещо има ли разлика във вътрешното сечение на чугуненият и пластмасовият колектор??
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от neo5030 » 08 Май 2011, 0:06

немога да разбера за кое сечение говориш??? Но разлика има тествано на магистралата под 140 200 не се падаше спиране колектора бих казах хладък все едно е работила 2 мин с металния ! съответно по студен въздух в мотора а преди железния неможеше да пипнеш като я напънеш да караш ... Слагайте ако имате възможност !
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от Zubcho » 08 Май 2011, 9:23

За вътрешното сечение на тръбите към всеки цилиндър.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?


Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 525 TDS
Мечтае да кара: e38 750i

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от neo5030 » 08 Май 2011, 12:54

Няма разлика в диаметара който отива към цилиндрите ако за това пишат :yes:
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?

Мнение от vladobate » 08 Май 2011, 22:30

neo5030 написа:немога да разбера за кое сечение говориш??? Но разлика има тествано на магистралата под 140 200 не се падаше спиране колектора бих казах хладък все едно е работила 2 мин с металния ! съответно по студен въздух в мотора а преди железния неможеше да пипнеш като я напънеш да караш ... Слагайте ако имате възможност !

че пластмасовия колектор охлажда въздуха а металния го загрява не проумявам. Щото по твойте думи така се разбира иначе не си обяснявам как съдиш за температурата на въздуха в колектора по тактилнита усещания на пръстите на ръката ти само без да имаш пряк досег с флуида. Няма такъв филм с по-студен въздух щото те и двигателя щяха да го направят пласмасов и нямаше да има нужда от охладителна система. Разлика може да усещаш мобе би ама не е от по-студения въздух в колекторите щото той си е един и същ идващ от турбината и минаващ през кулера . Виж топлопредаването на материалите ( метал и плстмаса ) е различно и усещането като ги пипаш също има доста разлика обаче това не значи че въздуха вътре е по-студен или топъл. Металния колектор има груби стени ( поради метода на производство ) и се получава завихряне на въздуха и намаляне на скоростта му сравнено с пластмасовия пък и може би има и някаква разлика във вътрешния обем и сечения на тръбите ( вътрешно сечение ) и от тези две в съвкупност да се получава по-добро ( като скорост и обем ) пълнене та да се усеща малка разлиак , но няма да е от температурата на въздуха определено.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook