Разход и вървене на метан/газ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Разход и вървене на метан/газ?
Интересува ме разход на метан/газ главно за 318ис и 325...и ако се сложи по голяма уредба дали не може да се направи да върви по добре(всмисъл ако се вкарва много гориво .. тъй като въздуха не е проблем при алтернативните горива доколкото знам).
Гледах 325-ца с метан ... и се чуда дали не върви като Москвич
и дали няма да е по добре от 318ката на бензин .
Гледах 325-ца с метан ... и се чуда дали не върви като Москвич

- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Не е проблем да ти върви добре колата и на метан. Зависи колко ще се бръкнеш за уредба. Пълният газов инжекцион е около 2000лв, в зависимост от бутилките, които ще си сложиш. Колата върви като с обикновена газова уредба, че и по-добре даже. Метанът е с по-голямо октаново число. Не е проблем и за обикновена метан уредба да се направи колата да ти върви прилично, 400лв е една джага, която ти изменяла ъгъла на запалване. Но в крайна сметка няма какво да се лъжем, няма да върви като на бензин, това е ясно
Лично според мен не е по-хубаво да караш 318 на бензин, ти си решаваш...


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
смятам че ще е по тънкажно на метан 325 ца ... че ще върви горе долу толкова ... но винаги мога да си цъкна бензинека и да залепна
...
а тия бутилки на метана колко точно тежат ... и дали няма да ми пре^^^ амортисиорите отзад (трябва ми гориво за Пловдив-София + 20 км примерно)...за уредбата ... тея колички прекалено много ги обичам още от както са излезнали ...ии не бих сложил нещо ефтино

а тия бутилки на метана колко точно тежат ... и дали няма да ми пре^^^ амортисиорите отзад (трябва ми гориво за Пловдив-София + 20 км примерно)...за уредбата ... тея колички прекалено много ги обичам още от както са излезнали ...ии не бих сложил нещо ефтино
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
bELiAr написа:смятам че ще е по тънкажно на метан 325 ца ... че ще върви горе долу толкова ... но винаги мога да си цъкна бензинека и да залепна...
а тия бутилки на метана колко точно тежат ... и дали няма да ми пре^^^ амортисиорите отзад (трябва ми гориво за Пловдив-София + 20 км примерно)...за уредбата ... тея колички прекалено много ги обичам още от както са излезнали ...ии не бих сложил нещо ефтино
Бутилките за метан тежат доста- ако не бъркам отива над 100кг. товара в багажника... Оттам следва чести ремонти на задно окачване, мястото в багажника остава доста по-малко и т.н. А и честно казано едва ли ще ти е много удобно да зареждаш само на 2-3 места в София...
М/у другото имаш ЛС с повече подробности- вземи да си го прочетеш...
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
бутилките тежат около 100 кила
намоята под прожините има едни фланци дебели окло 30-40мм,(да не пада задницата от тежеста на бутилките)но по окачването не съм сменял нищо, не варви добре(доста мудно)но за сметка на това евтено с 11лв минавам 240-250км. направи си сам сметката дали си заслужава. Губиш доста от конете за сметка на икономията
намоята под прожините има едни фланци дебели окло 30-40мм,(да не пада задницата от тежеста на бутилките)но по окачването не съм сменял нищо, не варви добре(доста мудно)но за сметка на това евтено с 11лв минавам 240-250км. направи си сам сметката дали си заслужава. Губиш доста от конете за сметка на икономията
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Бутилките за метан тежат доста- ако не бъркам отива над 100кг. товара в багажника... Оттам следва чести ремонти на задно окачване, мястото в багажника остава доста по-малко и т.н.
Ми не си много запознат. Бутилките първо зависят от големината си. Нетното тегло на метана е доста по-ниско от това на пропан бутана. Това компенсира разликата в дебелостенните бутилки за метан. Една такава тежи около 10-15 килограма повече в пълно състояние от обикновената газова бутилка. От тук вече приказките ти за често чупене и такива мизерии ми се струват леко смешни. Недостатъците на метана са наистина, че още не е толкова масов продукт и не може да се зарежда на всякъде. Другият момент е, че ти намалява багажникът, понеже бутиклите са обемисти, а и се комбинират. С 2 по 30-40 спокойно си минаваш от Пловдив до София. Не е проблем да се отиде и до морето, но в Бургас мисля, че още нямаше метан станция (колегите от Бургас да ме поправят ако греша).Пак казвам... на метан колата може да се направи да върви като на газ.
Ми не си много запознат. Бутилките първо зависят от големината си. Нетното тегло на метана е доста по-ниско от това на пропан бутана. Това компенсира разликата в дебелостенните бутилки за метан. Една такава тежи около 10-15 килограма повече в пълно състояние от обикновената газова бутилка. От тук вече приказките ти за често чупене и такива мизерии ми се струват леко смешни. Недостатъците на метана са наистина, че още не е толкова масов продукт и не може да се зарежда на всякъде. Другият момент е, че ти намалява багажникът, понеже бутиклите са обемисти, а и се комбинират. С 2 по 30-40 спокойно си минаваш от Пловдив до София. Не е проблем да се отиде и до морето, но в Бургас мисля, че още нямаше метан станция (колегите от Бургас да ме поправят ако греша).Пак казвам... на метан колата може да се направи да върви като на газ.

Realize..
Real eyes..
Real lies..
Пепинко написа:ms написа:Бутилките за метан тежат доста- ако не бъркам отива над 100кг. товара в багажника... Оттам следва чести ремонти на задно окачване, мястото в багажника остава доста по-малко и т.н.
Ми не си много запознат. Бутилките първо зависят от големината си. Нетното тегло на метана е доста по-ниско от това на пропан бутана. Това компенсира разликата в дебелостенните бутилки за метан. Една такава тежи около 10-15 килограма повече в пълно състояние от обикновената газова бутилка. От тук вече приказките ти за често чупене и такива мизерии ми се струват леко смешни. Недостатъците на метана са наистина, че още не е толкова масов продукт и не може да се зарежда на всякъде. Другият момент е, че ти намалява багажникът, понеже бутиклите са обемисти, а и се комбинират. С 2 по 30-40 спокойно си минаваш от Пловдив до София. Не е проблем да се отиде и до морето, но в Бургас мисля, че още нямаше метан станция (колегите от Бургас да ме поправят ако греша).Пак казвам... на метан колата може да се направи да върви като на газ.
Прав си- по отношение на метановите уредби не е много добре запознат. Преки наблюдения има в/у газов инжекцион

1: Да, една пълна бутилка метан тежи малко повече от тази с пропан-бутан


2: 3начи ти трябват 2 бутилки за да имаш същата автономност като на газ

3: Голям кеф е сигурно да зависиш от 10-15 метан станции за зареждане

4: Може да се направи да върви като на газ, но може ли да се направи да върви колкото на бензин

5: Голяма е загубата на място в багажника- бутилките се комбинират и заемат доста място

ПС:
Относно т.3- във Варна е САМО 1 метан станцията и понякога се виси 1,5-2 часа да заредиш


Единственото предимство на метана(засега) е по-ниската цена на горивото- не се знае докога обаче ще е така...
BMW & RAMMSTEIN RULES







- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Е не мога да се съглася сега, че на газ колата може да върви толкова добре колкото на бензин. Това просто е невъзможно колкото и добре да ти е направена газовата уредба. За зареждането и мястото в багажника... всеки сам си преценява. За газовия инжекцион...ако са ти пластмасови колекторите при метана задължително се монтира такъв. За комбинирането... и пътуването до София...има станции по пътя... 


Realize..
Real eyes..
Real lies..
Пепинко написа:Е не мога да се съглася сега, че на газ колата може да върви толкова добре колкото на бензин. Това просто е невъзможно колкото и добре да ти е направена газовата уредба. За зареждането и мястото в багажника... всеки сам си преценява. За газовия инжекцион...ако са ти пластмасови колекторите при метана задължително се монтира такъв. За комбинирането... и пътуването до София...има станции по пътя...
1: Да приемем, че си прав и няколко коня са ми отишли на паша на поляната отсреща... При 200+ коня (М50В25+чип) загубата на 15-на коня няма да се усети, но при по-малък двигател се усеща... Щом на 318и не се усеща колата да е станала забележимо по-бавна(както винаги става при нормално АГУ) значи има начин да върви на газ толково колкото и на бензин... А да- и разхода е 1:1 с този на бензин.
2: 3а мястото си прав- всеки решава колко му е нужно и дали може да жертва малко... Но остава все пак като фактор и доста по-голямото тегло на метан-системата...
3: 3а зареждането- има къде разбира се, но си много зависим... я някой да каже колко метан станции има в София



4: Страничен въпрос


Дано някой не реши, че съм от привържениците на газовите уредби- и преди, и сега мнението ми е все същото


BMW & RAMMSTEIN RULES







- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
на мен не ми е много ясно но имам една кутика дето пише BRC LAMBDA GAS сигорно е тва (АГУ-то е монтирано в италия) и една друга кутика дето нищо не пише но като карам на метан свети един диод на нея
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
prostia написа:на мен не ми е много ясно но имам една кутика дето пише BRC LAMBDA GAS сигорно е тва (АГУ-то е монтирано в италия) и една друга кутика дето нищо не пише но като карам на метан свети един диод на нея
Ще го обясня малко негърски, но няма да ми се сърдиш, защото още съм нов тук и не знам до колко си запознат

BRC e фирмата производител на газови уредби. Тя не е само за пропан, а и за метан уредби. Щом каза, че караш на метан...колата ти пали на бензин винаги. След като качиш обороти, тя прехвърля на метан. Тогава ти светва въпросният диод на другата кутийка, за която говориш. Ако имаш на нея други индикатори, те ти символизират колко газ имаш още (не знам кой модел ти е системата). Това е в общи линии. Какъв цвят ти е диода...червен или жълт?

Realize..
Real eyes..
Real lies..
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
GS, така и така сме на темата... Я кажи каква марка е газовата ти и колко кинта ти излезе на шестака... И разхода наистина ли е 1:1 с бензинчето?
Благодаря
Благодаря
да я верно некой да каже колко кинта е за 6 така с пласмасови колектори газта че наа мен един газаджия ми предложи да ми направи обикновенна газ за 550 кинта бил правил неколко 6 така до сега немога да се ре6а да слагам или не па и газов инжекцион ебах я о каруцата на 14 години па и 2 бона отгоре да и хварлиа.
И аз търся компетентни мнения и препоръки от хора които карат с обикн. газови у-би или с газ. инжекцион ама не от сорта "ти луд ли си да слагаш газ на тая кола" щото давам по 40 лв. на ден за бензин и вече изнемогвам,а колата не ми се сменя с дизел или 4-цилиндрова.Говориме за пластмасовия колектор,че той е проблемен,за другите е ясно.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани