Пали трудно след престой!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Пали трудно след престой!!!
Заключвай те!!!
Последна промяна jujko88 на 11 Апр 2012, 17:12, променена общо 3 пъти
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Пали трудно след престой!!!
Бензинова помпа,датчик разпределителен и колянов вал,температурен мога да ти дам имам три,но при положение,че работи студена тия неща може и да отпаднат,а изрезва ли се нормално до прекъсвач,дебитомера пробва ли да го откачиш да видиш как ще е...работи като на авариен режим демек като загрее,но все пак една диагностика,а и ламбда сондата не ти е в ред 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Tomekk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 22.05.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: М44
- Мечтае да кара: ///М
- Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)
Re: Пали трудно след престой!!!
Може и някоя дюза да "пика" (да не държи налягане и да пуска бензин в цилиндъра) след като изгасиш колата.
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Пали трудно след престой!!!
тези дюзи могат ли да се проверят по някакъв начин или само могат да се чистят!!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Пали трудно след престой!!!
Абсолютно същото поведение имаше колата на приятел с А3 ... , при него проблема беше в клапана за налягането на бензина (който ти каза че са ти го проверили ...).
Мериха ли ти налягането на рейката ? Свещите като ти ги отвиха имаха ли следи от бензин по резбата ... Това поведение , което описа говори за бедна смес ... Или дюзите ти "пикаят' или впръскват твърде много гориво и двигателя се дави (според мен ) ....
Мериха ли ти налягането на рейката ? Свещите като ти ги отвиха имаха ли следи от бензин по резбата ... Това поведение , което описа говори за бедна смес ... Или дюзите ти "пикаят' или впръскват твърде много гориво и двигателя се дави (според мен ) ....
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Пали трудно след престой!!!
не са ми мерили налягане на реиката но за свещите едната беше позацапана и казаха че понамирисва на бензин,наи вероятно е нещо с свързано с бензиновата рейка или дюзите!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Пали трудно след престой!!!
jujko88 написа:не са ми мерили налягане на реиката но за свещите едната беше позацапана и казаха че понамирисва на бензин,наи вероятно е нещо с свързано с бензиновата рейка или дюзите!
Иди да ти премерят налягането на рейката (то зависи от клапана )....
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Пали трудно след престой!!!
Със същия мотор съм и при мен е нещо подобно.
Студена пали, а като загрее при въртене пали и изгасва веднага, 2-рото може да запали може и не, 3-то пали сеедно нищо не е било.
Не съм почвал да ровя още.
Студена пали, а като загрее при въртене пали и изгасва веднага, 2-рото може да запали може и не, 3-то пали сеедно нищо не е било.
Не съм почвал да ровя още.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Пали трудно след престой!!!
И аз съм така колега, студена пали и после като я оставя някъде топла се колебае, пак пали, но по-трудно, общо взето мъка, на диагностика имах стара грешка на дъзата на 2-ри цилиндър, решил съм да сменям клапанчето на рейката и дюзите само едни 1000лв не съм ги събрал още, принципно чистенето на дюзи може да пооправи временно нещата, но не и да реши проблема! Имам приятели който казват аз за 1000лв ще си взема м52б28, ама аз съм си решил да си оправя М44-то и че имам по-големи планове за него!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Пали трудно след престой!!!
ако наистина цената на дюзите е такава просто не си заслужава,сигирно ще ги дам да ги почистят и дано да се пооправи също ще видя и налягането на рейката.
Re: Пали трудно след престой!!!
Моята е 318is, май така се водеше двигателя - М42Б18. При мен проблемът пък е малко по-различен, но подобен - студена не пали никога от първия път, от втория пали всеки път мн добре. Като загрее си пали нормално, но понякога и загряла трябва да въртя 2 пъти. Първия път стига до едно състояние, при което се тресе и угасва след време, а втория пали перфектно.
- Tomekk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 22.05.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: М44
- Мечтае да кара: ///М
- Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)
Re: Пали трудно след престой!!!
valerski написа:Моята е 318is, май така се водеше двигателя - М42Б18. При мен проблемът пък е малко по-различен, но подобен - студена не пали никога от първия път, от втория пали всеки път мн добре. Като загрее си пали нормално, но понякога и загряла трябва да въртя 2 пъти. Първия път стига до едно състояние, при което се тресе и угасва след време, а втория пали перфектно.
Колега смени бензиностанцията


- nike69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 15.07.2009
- Местоположение: гр.Шумен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик
Re: Пали трудно след престой!!!
И аз съм с 318is. Проблемът ми е подобен.Студена пали от раз, а загряла по-трудно. Понякога пали и загряла, но понякога отказва.Но пък при второто завъртане пали добре. Хванал съм й цаката, като неще връщам ключа и пробвам пак..
))
Казаха ми,че стъпковото моторче (по-скоро клапата) била с нагар. Почистваха ми я, и има малки подобрения, но и сега си го прави проблема от време на време

Казаха ми,че стъпковото моторче (по-скоро клапата) била с нагар. Почистваха ми я, и има малки подобрения, но и сега си го прави проблема от време на време
- misho06
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 26.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
Re: Пали трудно след престой!!!
Здравейте, при мен същото се получава, първия път пали лесно когато е студена, ако изгася и пак запаля пак пали лесно, но ако изчакам около 30-40 мин, (както е написал колегата) пали трудно и трябва да се подаде газ, за да нормализира оборотите, а също се усеща как мирише на бензин, все едно удавена, но след това си работи нормално.
Вчера обаче топло време, колата се беше напекла и като отидох да я запаля, още при първото палене направи същия номер, пали трудно с много въртене на стартера, а преди това не я бях палил. Заплетена история.
Вчера обаче топло време, колата се беше напекла и като отидох да я запаля, още при първото палене направи същия номер, пали трудно с много въртене на стартера, а преди това не я бях палил. Заплетена история.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани