Пали трудно след престой!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Пали трудно след престой!!!

Мнение от jujko88 » 24 Апр 2011, 5:46

Заключвай те!!!
Последна промяна jujko88 на 11 Апр 2012, 17:12, променена общо 3 пъти

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от vladi_a_i » 24 Апр 2011, 19:42

Бензинова помпа,датчик разпределителен и колянов вал,температурен мога да ти дам имам три,но при положение,че работи студена тия неща може и да отпаднат,а изрезва ли се нормално до прекъсвач,дебитомера пробва ли да го откачиш да видиш как ще е...работи като на авариен режим демек като загрее,но все пак една диагностика,а и ламбда сондата не ти е в ред :dunno:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 22.05.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: М44
Мечтае да кара: ///М
Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от Tomekk » 24 Апр 2011, 19:44

Може и някоя дюза да "пика" (да не държи налягане и да пуска бензин в цилиндъра) след като изгасиш колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от jujko88 » 24 Апр 2011, 22:17

тези дюзи могат ли да се проверят по някакъв начин или само могат да се чистят!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от metodi80 » 24 Апр 2011, 22:27

Абсолютно същото поведение имаше колата на приятел с А3 ... , при него проблема беше в клапана за налягането на бензина (който ти каза че са ти го проверили ...).
Мериха ли ти налягането на рейката ? Свещите като ти ги отвиха имаха ли следи от бензин по резбата ... Това поведение , което описа говори за бедна смес ... Или дюзите ти "пикаят' или впръскват твърде много гориво и двигателя се дави (според мен ) ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от jujko88 » 24 Апр 2011, 22:33

не са ми мерили налягане на реиката но за свещите едната беше позацапана и казаха че понамирисва на бензин,наи вероятно е нещо с свързано с бензиновата рейка или дюзите!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от metodi80 » 25 Апр 2011, 11:29

jujko88 написа:не са ми мерили налягане на реиката но за свещите едната беше позацапана и казаха че понамирисва на бензин,наи вероятно е нещо с свързано с бензиновата рейка или дюзите!


Иди да ти премерят налягането на рейката (то зависи от клапана )....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от PREDATOR_318is » 25 Апр 2011, 20:36

Със същия мотор съм и при мен е нещо подобно.
Студена пали, а като загрее при въртене пали и изгасва веднага, 2-рото може да запали може и не, 3-то пали сеедно нищо не е било.
Не съм почвал да ровя още.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от Nukem » 25 Апр 2011, 20:59

И аз съм така колега, студена пали и после като я оставя някъде топла се колебае, пак пали, но по-трудно, общо взето мъка, на диагностика имах стара грешка на дъзата на 2-ри цилиндър, решил съм да сменям клапанчето на рейката и дюзите само едни 1000лв не съм ги събрал още, принципно чистенето на дюзи може да пооправи временно нещата, но не и да реши проблема! Имам приятели който казват аз за 1000лв ще си взема м52б28, ама аз съм си решил да си оправя М44-то и че имам по-големи планове за него!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от jujko88 » 25 Апр 2011, 22:12

ако наистина цената на дюзите е такава просто не си заслужава,сигирно ще ги дам да ги почистят и дано да се пооправи също ще видя и налягането на рейката.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.11.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от valerski » 28 Апр 2011, 13:26

Моята е 318is, май така се водеше двигателя - М42Б18. При мен проблемът пък е малко по-различен, но подобен - студена не пали никога от първия път, от втория пали всеки път мн добре. Като загрее си пали нормално, но понякога и загряла трябва да въртя 2 пъти. Първия път стига до едно състояние, при което се тресе и угасва след време, а втория пали перфектно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 22.05.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: М44
Мечтае да кара: ///М
Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от Tomekk » 28 Апр 2011, 22:12

valerski написа:Моята е 318is, май така се водеше двигателя - М42Б18. При мен проблемът пък е малко по-различен, но подобен - студена не пали никога от първия път, от втория пали всеки път мн добре. Като загрее си пали нормално, но понякога и загряла трябва да въртя 2 пъти. Първия път стига до едно състояние, при което се тресе и угасва след време, а втория пали перфектно.


Колега смени бензиностанцията :) И при мен на М44 го имаше този проблем и откакто зареждам на ЕКО го няма :)

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.11.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от valerski » 30 Апр 2011, 14:24

Аз зареждам на всякакви, но най-често на Лукойл :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от nike69 » 30 Апр 2011, 17:20

И аз съм с 318is. Проблемът ми е подобен.Студена пали от раз, а загряла по-трудно. Понякога пали и загряла, но понякога отказва.Но пък при второто завъртане пали добре. Хванал съм й цаката, като неще връщам ключа и пробвам пак..:)))
Казаха ми,че стъпковото моторче (по-скоро клапата) била с нагар. Почистваха ми я, и има малки подобрения, но и сега си го прави проблема от време на време

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 26.02.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36

Re: Пали трудно след престой!!!

Мнение от misho06 » 29 Май 2011, 13:40

Здравейте, при мен същото се получава, първия път пали лесно когато е студена, ако изгася и пак запаля пак пали лесно, но ако изчакам около 30-40 мин, (както е написал колегата) пали трудно и трябва да се подаде газ, за да нормализира оборотите, а също се усеща как мирише на бензин, все едно удавена, но след това си работи нормално.
Вчера обаче топло време, колата се беше напекла и като отидох да я запаля, още при първото палене направи същия номер, пали трудно с много въртене на стартера, а преди това не я бях палил. Заплетена история.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook