Защо Е36 недозавива (относително)?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
Coulthard написа:Интересно спрямо коя друга кола преценявате че Е36 недозавива??
спрямо Пасат


е36 не завива така както на нас ни се иска и завива доста по-добре от много други коли

истината е скъпо окачване, нови гуми и настройка, ама колко от нас имат пари за тези неща

nParMaTuK написа:На 3* кембър отпред, няма грижи с недозавиването, поне за мойте нужди, мислете в тая насока
тия окачвания с кембърите струват колкото хубаво е36 iS

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
Най-евтиния вариант е кембър плейтове от 96+ м3 и малко шайби на шенкела ~ 200лв 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
nParMaTuK написа:За тва имаш ли чертеж или си го купувал готово?
Нямам, трябва да се свали от мойта евентуално.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
И аз съм на мнение че е36 е склонна към недозавиване, пък който иска да ме убеждава в противното. Разбира се с нови и хубави гуми / защото нови, не винаги означава хубави/ нещата се пооправят,но не съвсем. Подобрение според мен може да има ако се променят камбер наклоните на колелата, като това мисля че може да стане с тампони с изместен център и носачи от М3, може да има и друг вариант но не го знам.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
Аз сложих преди седмица тампони плътни с изместен център и да ви кажа не виждам някакво значително подобрение, пак си недозавива, пък уж съм с полузипуснало омакчване М-техик и гуми на два сезона!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
Не можах да разбера в каква връзка се споменава тоя мод с подложките с цел по-голям ъгъл на завиване, като недовавиването не идва от факта, че ъгъла е малък, а че просто предницата губи сцепление. Ако ще и на 90 градуса да завиват гумите (спрямо изправен волан), като няма сцепление пак ще тръгва предницата. Уменията на водача се убедих, че играят огромна роля. Дадох на един приятел със значителен опит да покара и се изненадах как стои колата ми, на фона на отвратителните предни гуми. При моята бима съм забелязал, че недозавиването се наблюдава по-често при по-остри и бавни завои, докато при макар и не толкова дълги, но сравнително скоростни (130-140км/ч) ситуацията е доста различна (а именно тогава усещам колата доста тежка за габаритите си). При е30 чувам, че нещата са с една идея по-добри, дали е така не знам, никога не съм карал. Конкретно в случая на Nickelback си мисля, че поведението на колата му е нормално.
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
На писта наблюдавах , че леко ми изтърва предницата. Сетъпа ми е Билщайн Б6 + Апекс спорт пружини . Бях с гуми Фалакен ЗХ Зе 912 повечето време , но на една от обиколките отлепих предна гума на шикан . Наложи се да сменя предните джанти с железни , на които имах Бриджстоун Туранза ЕР300 (НЕВЕРОЯТНИ ГУМИ ! ) след което колата недозави нито 1 път . При мен беше от гуми .
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
е то тоя Фалкен само в БГ е летен, в нормалният свят е всесезонен
Иначе за Туранцата
При мен е същото положение старите летни - 205/55/16 Yoko C.Drive макар на ограничител - добро сцепление
205/55/16 трудно забележимо недозавиване
Kormoran runpro b2 205/55/16 5мм грайфер - прегряват лесно и приключваме със сцеплението - ставам кат голф
и в двата случая отзад съм с 225/50/16 Kumho KU31

Иначе за Туранцата

При мен е същото положение старите летни - 205/55/16 Yoko C.Drive макар на ограничител - добро сцепление
205/55/16 трудно забележимо недозавиване
Kormoran runpro b2 205/55/16 5мм грайфер - прегряват лесно и приключваме със сцеплението - ставам кат голф
и в двата случая отзад съм с 225/50/16 Kumho KU31
- bojanov-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 637
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Velingrad
- Пол: Мъж
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
Coulthard написа:е то тоя Фалкен само в БГ е летен, в нормалният свят е всесезонен![]()
Иначе за Туранцата![]()
При мен е същото положение старите летни - 205/55/16 Yoko C.Drive макар на ограничител - добро сцепление
205/55/16 трудно забележимо недозавиване
Kormoran runpro b2 205/55/16 5мм грайфер - прегряват лесно и приключваме със сцеплението - ставам кат голф
и в двата случая отзад съм с 225/50/16 Kumho KU31
За Туранцата несъм съгласен че има кой знае какво сцепление.Те са твърди гуми и се пързалят иначе карат по много км и държат на удари.Например Мишелин и Континентал са много по меки гуми и се държат много по добре

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
Nickelback написа:Coulthard написа:Интересно спрямо коя друга кола преценявате че Е36 недозавива??
На мен ми е интересно спрямо Е30 как е
Сравнението между е36 със е30 сток изпълнение, всичко еднакво като например гуми, отворен диф е: старт от място с пълна газ и извиване на волана докрай e30>e36; диаметър на завоя е30>e36 ; спускане по наклон и рязко завиване наляво-надясно е36>е30; същото изпълнение наравно и отпускане педала на газта с включена трета скорост е30>e36; влизане в завой с рязка маневра наравно по инерция e36>e30. Като цяло е30 е по-завиваща от е36, има център на тежестта изместен към предния мост, за разлика от е36, при която центъра на тежестта е по средата между двата моста, недостатък на е36 е късата следа, същата като на е30 и несъответстваща като съотношение с базата- 2.70 на е36, към 2.65 на е30. Основно от късата следа идва недозавиването- визирам влаченето настрани на предните колела при рязко извиване на волана. В голяма степен успях да компенсирам хлъзгането на предницата с джанти с ЕТ20, което не съветвам да го правите.
ПП. е30 дори в стоков вариант и двигател до 115 к.с. е почти невъзможно да поднесат предните колела на сух асфалт, както и да се ръчка, за сметка на това задния мост е прекалено повратлив и в повечето случаи поднасянето е нежелателно и убива скоростта като се кара по републиканската пътна мрежа. Е30 влиза с по-висока скорост в обратен завой, а е36 има по-висока скорост в самия завой. С е30 и спортно окачване, отворен диф, двигател с мощност 105 к.с., гуми почти сликове с ДОТ 6-7 години, с извит пълен ляв или десен, мръсна газ (без бърнаут

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Защо Е36 недозавива (относително)?
7:50 BMW M3 CSL Horst von Saurma Sport Auto (08/2003)
8:05 BMW M3 E92 Horst von Saurma Sport Auto (12/2007)[50]
8:20 --- 148.320 km/h -- BMW M3 E36, 321 PS (Autocar magazine 1997)
8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M Coupe, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
па уж завиват
)))
8:05 BMW M3 E92 Horst von Saurma Sport Auto (12/2007)[50]
8:20 --- 148.320 km/h -- BMW M3 E36, 321 PS (Autocar magazine 1997)
8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M Coupe, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
па уж завиват

You said: "Time will change!" What if it changes you?
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани