Защо Е36 недозавива (относително)?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от vicho » 10 Апр 2011, 3:34

Coulthard написа:Интересно спрямо коя друга кола преценявате че Е36 недозавива??


спрямо Пасат :mhihi: :bowdown:

е36 не завива така както на нас ни се иска и завива доста по-добре от много други коли :yes:

истината е скъпо окачване, нови гуми и настройка, ама колко от нас имат пари за тези неща :oops:

nParMaTuK написа:На 3* кембър отпред, няма грижи с недозавиването, поне за мойте нужди, мислете в тая насока :D


тия окачвания с кембърите струват колкото хубаво е36 iS :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от bum_bum » 10 Апр 2011, 10:21

Кой кара с тях. Jom рулз :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от nParMaTuK » 10 Апр 2011, 11:31

Най-евтиния вариант е кембър плейтове от 96+ м3 и малко шайби на шенкела ~ 200лв :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от bum_bum » 10 Апр 2011, 11:41

Има и още по-евтин
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от nParMaTuK » 10 Апр 2011, 11:46

За тва имаш ли чертеж или си го купувал готово? :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от bum_bum » 10 Апр 2011, 12:37

nParMaTuK написа:За тва имаш ли чертеж или си го купувал готово? :D


Нямам, трябва да се свали от мойта евентуално.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от vankatagsi » 10 Апр 2011, 13:02

И аз съм на мнение че е36 е склонна към недозавиване, пък който иска да ме убеждава в противното. Разбира се с нови и хубави гуми / защото нови, не винаги означава хубави/ нещата се пооправят,но не съвсем. Подобрение според мен може да има ако се променят камбер наклоните на колелата, като това мисля че може да стане с тампони с изместен център и носачи от М3, може да има и друг вариант но не го знам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от Nukem » 10 Апр 2011, 13:09

Аз сложих преди седмица тампони плътни с изместен център и да ви кажа не виждам някакво значително подобрение, пак си недозавива, пък уж съм с полузипуснало омакчване М-техик и гуми на два сезона!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Апр 2011, 13:15

Не можах да разбера в каква връзка се споменава тоя мод с подложките с цел по-голям ъгъл на завиване, като недовавиването не идва от факта, че ъгъла е малък, а че просто предницата губи сцепление. Ако ще и на 90 градуса да завиват гумите (спрямо изправен волан), като няма сцепление пак ще тръгва предницата. Уменията на водача се убедих, че играят огромна роля. Дадох на един приятел със значителен опит да покара и се изненадах как стои колата ми, на фона на отвратителните предни гуми. При моята бима съм забелязал, че недозавиването се наблюдава по-често при по-остри и бавни завои, докато при макар и не толкова дълги, но сравнително скоростни (130-140км/ч) ситуацията е доста различна (а именно тогава усещам колата доста тежка за габаритите си). При е30 чувам, че нещата са с една идея по-добри, дали е така не знам, никога не съм карал. Конкретно в случая на Nickelback си мисля, че поведението на колата му е нормално.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 21.12.2010
Местоположение: Варна

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от Invisible » 10 Апр 2011, 20:39

На писта наблюдавах , че леко ми изтърва предницата. Сетъпа ми е Билщайн Б6 + Апекс спорт пружини . Бях с гуми Фалакен ЗХ Зе 912 повечето време , но на една от обиколките отлепих предна гума на шикан . Наложи се да сменя предните джанти с железни , на които имах Бриджстоун Туранза ЕР300 (НЕВЕРОЯТНИ ГУМИ ! ) след което колата недозави нито 1 път . При мен беше от гуми .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от Coulthard » 10 Апр 2011, 21:47

е то тоя Фалкен само в БГ е летен, в нормалният свят е всесезонен :)
Иначе за Туранцата :yes:

При мен е същото положение старите летни - 205/55/16 Yoko C.Drive макар на ограничител - добро сцепление
205/55/16 трудно забележимо недозавиване
Kormoran runpro b2 205/55/16 5мм грайфер - прегряват лесно и приключваме със сцеплението - ставам кат голф

и в двата случая отзад съм с 225/50/16 Kumho KU31
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от bojanov-is » 10 Апр 2011, 23:41

Coulthard написа:е то тоя Фалкен само в БГ е летен, в нормалният свят е всесезонен :)
Иначе за Туранцата :yes:

При мен е същото положение старите летни - 205/55/16 Yoko C.Drive макар на ограничител - добро сцепление
205/55/16 трудно забележимо недозавиване
Kormoran runpro b2 205/55/16 5мм грайфер - прегряват лесно и приключваме със сцеплението - ставам кат голф

и в двата случая отзад съм с 225/50/16 Kumho KU31


За Туранцата несъм съгласен че има кой знае какво сцепление.Те са твърди гуми и се пързалят иначе карат по много км и държат на удари.Например Мишелин и Континентал са много по меки гуми и се държат много по добре ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от ивчо3 » 11 Апр 2011, 9:19

Nickelback написа:
Coulthard написа:Интересно спрямо коя друга кола преценявате че Е36 недозавива??


На мен ми е интересно спрямо Е30 как е :dunno:

Сравнението между е36 със е30 сток изпълнение, всичко еднакво като например гуми, отворен диф е: старт от място с пълна газ и извиване на волана докрай e30>e36; диаметър на завоя е30>e36 ; спускане по наклон и рязко завиване наляво-надясно е36>е30; същото изпълнение наравно и отпускане педала на газта с включена трета скорост е30>e36; влизане в завой с рязка маневра наравно по инерция e36>e30. Като цяло е30 е по-завиваща от е36, има център на тежестта изместен към предния мост, за разлика от е36, при която центъра на тежестта е по средата между двата моста, недостатък на е36 е късата следа, същата като на е30 и несъответстваща като съотношение с базата- 2.70 на е36, към 2.65 на е30. Основно от късата следа идва недозавиването- визирам влаченето настрани на предните колела при рязко извиване на волана. В голяма степен успях да компенсирам хлъзгането на предницата с джанти с ЕТ20, което не съветвам да го правите.
ПП. е30 дори в стоков вариант и двигател до 115 к.с. е почти невъзможно да поднесат предните колела на сух асфалт, както и да се ръчка, за сметка на това задния мост е прекалено повратлив и в повечето случаи поднасянето е нежелателно и убива скоростта като се кара по републиканската пътна мрежа. Е30 влиза с по-висока скорост в обратен завой, а е36 има по-висока скорост в самия завой. С е30 и спортно окачване, отворен диф, двигател с мощност 105 к.с., гуми почти сликове с ДОТ 6-7 години, с извит пълен ляв или десен, мръсна газ (без бърнаут :mhihi: )и рязко отпускане на съединителя, се върти по окръжност, в центъра на която са предните колела.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от vld » 11 Апр 2011, 9:42

А Е46 и Е90 как спрямо Е36 и Е30 :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Защо Е36 недозавива (относително)?

Мнение от vicho » 11 Апр 2011, 10:49

7:50 BMW M3 CSL Horst von Saurma Sport Auto (08/2003)

8:05 BMW M3 E92 Horst von Saurma Sport Auto (12/2007)[50]

8:20 --- 148.320 km/h -- BMW M3 E36, 321 PS (Autocar magazine 1997)

8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)

8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M Coupe, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)

па уж завиват :))))
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook