Trabant възкръсна!!!
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- TFreak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 E36 M41
- Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
- Детайли за колата: EV50306
Траби е Бурги са невероятни машини! При това са си истински парадокс в света на автомобилостроенето... По времето, когато започва производството им, целият свят прави 4-тактови коли и 2-тактови мотори; целият свят, с изключение на Източна Германия - Трабант и Вартбург са 2-тактови, а Аво - 4-тактов... А не мисля че може да се спори по въпроса за това кой двигател има по-добър старт - 2- или 4-тактовия... Един приятел има 2 коли и познайте какви
. На старта са ебати резачките, до 30 никой не можа да им се опъне
. Само един кусур имат (според мен) - скоростите са малко гадни... То по принцип на волана са много по-удобни - не трябва да се пресягаш, обаче като не си свикнал е криво...




В момента имам Вартбург 353 ; 87-ма година на 215 хил.км в перфектно техническо състояние.Поддържам я перфектно и никога не сипвам повече масло отколкото трябва,колата изобщо не пуши и върви учудващо много за вартбург. Който иска да го види - ето линка http://www.wartburg3.street.bg/353S.jpg
Много съм доволен от него.Изобщо не мога да се оплача.
Отначало и на мен скоростите ми се струваха трудни но вече нямам никакъв проблем.Понякога скоростите се включват трудно заради не навреме сменено масло на скоростната кутия или разцентровани вертикална и странична щанга.Това идва с времето но е лесно отстранимо.
Много съм доволен от него.Изобщо не мога да се оплача.
Отначало и на мен скоростите ми се струваха трудни но вече нямам никакъв проблем.Понякога скоростите се включват трудно заради не навреме сменено масло на скоростната кутия или разцентровани вертикална и странична щанга.Това идва с времето но е лесно отстранимо.
BMW RuLzZz !!!
- TFreak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 E36 M41
- Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
- Детайли за колата: EV50306
Като стана дума за масло в скоростната кутия, да ви се похваля (и най-вече да си похваля маздата) - откакто баща ми я е купил ('94) не е сменяно. В момента доста стърже, ама върви... И не е сменяно не поради липса на желание, а просто никой досега не е разбрал от къде се сменя...



- PUTER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
- TFreak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 E36 M41
- Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
- Детайли за колата: EV50306
Alpina написа:Ако е автоматик...
На новите автоматични не се сменя маслото никога...
Нито е автоматик

нито е нова

'82 (модела на скоростната кутия може и да е по-стар), 5-степенна механична. На всички предавки се чува едно много гадно стържене, освен на 4-та (защо само на нея - не знам). И съединителя стърже (като го натисна - спира шума, като го пусна шуми като прецакан лагер) ама върви, мамка й

- del_sol_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 28.12.2002
- Местоположение: Chicago, IL
тва го има и на мойта хонда, ама го знам само на английски името,
казва се throw-out bearing , и просто двигателя е малко по-шумен от обикновенно, но когато се натисне съединителя, той става отново тих.
За тва ли става дума?
Иначе за Трабантите, ние имахме Трабант 14 години и никога не ни е оставял на пътя. Прави сте, има СУПЕР старт, НИКОГА няма проблем с Паленето (щото е елетктронно там някво си
), и зимата особенно,
без проблеми задминава лади и жигулита - хехехехе, !
П.П. Знаете ли защо в Трабантите няма смисъл да се слага радио??
отг.: Защото коленете ти запушват ушите и просто е невъзмозно да чуеш нещо!

казва се throw-out bearing , и просто двигателя е малко по-шумен от обикновенно, но когато се натисне съединителя, той става отново тих.
За тва ли става дума?
Иначе за Трабантите, ние имахме Трабант 14 години и никога не ни е оставял на пътя. Прави сте, има СУПЕР старт, НИКОГА няма проблем с Паленето (щото е елетктронно там някво си

без проблеми задминава лади и жигулита - хехехехе, !
П.П. Знаете ли защо в Трабантите няма смисъл да се слага радио??
отг.: Защото коленете ти запушват ушите и просто е невъзмозно да чуеш нещо!




Si Power - Wona Go ???
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани