Trabant възкръсна!!!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 24 Май 2003, 12:42

90% от собствениците на трабанти прекаляват с добавянето на масло при зареждане, откъдето се получава и така известния пушек след автомобила!

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 24 Май 2003, 14:31

абе и аз наскоро карах една Варга и трябва да ви кажа че се изкефих максимално :shock: :shock: . Тя е на един приятел, който си я поддържа и си върви супер :lol: само малко трудно спира :wink: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 18.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1998 E36 M41
Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
Детайли за колата: EV50306

Мнение от TFreak » 24 Май 2003, 14:53

Траби е Бурги са невероятни машини! При това са си истински парадокс в света на автомобилостроенето... По времето, когато започва производството им, целият свят прави 4-тактови коли и 2-тактови мотори; целият свят, с изключение на Източна Германия - Трабант и Вартбург са 2-тактови, а Аво - 4-тактов... А не мисля че може да се спори по въпроса за това кой двигател има по-добър старт - 2- или 4-тактовия... Един приятел има 2 коли и познайте какви :lol: . На старта са ебати резачките, до 30 никой не можа да им се опъне :) . Само един кусур имат (според мен) - скоростите са малко гадни... То по принцип на волана са много по-удобни - не трябва да се пресягаш, обаче като не си свикнал е криво...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 24 Май 2003, 15:18

В момента имам Вартбург 353 ; 87-ма година на 215 хил.км в перфектно техническо състояние.Поддържам я перфектно и никога не сипвам повече масло отколкото трябва,колата изобщо не пуши и върви учудващо много за вартбург. Който иска да го види - ето линка http://www.wartburg3.street.bg/353S.jpg

Много съм доволен от него.Изобщо не мога да се оплача.
Отначало и на мен скоростите ми се струваха трудни но вече нямам никакъв проблем.Понякога скоростите се включват трудно заради не навреме сменено масло на скоростната кутия или разцентровани вертикална и странична щанга.Това идва с времето но е лесно отстранимо.
BMW RuLzZz !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 18.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1998 E36 M41
Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
Детайли за колата: EV50306

Мнение от TFreak » 24 Май 2003, 16:08

Като стана дума за масло в скоростната кутия, да ви се похваля (и най-вече да си похваля маздата) - откакто баща ми я е купил ('94) не е сменяно. В момента доста стърже, ама върви... И не е сменяно не поради липса на желание, а просто никой досега не е разбрал от къде се сменя... :shock: :roll:

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 24 Май 2003, 16:59

Ако е автоматик...
На новите автоматични не се сменя маслото никога...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: USA за сега
Кара: е92 335i 6MT
Мечтае да кара: e92 M3 може би....
Детайли за колата: сток като за начало ...

Мнение от PUTER » 25 Май 2003, 9:22

Trabo rulez :))))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 18.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1998 E36 M41
Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
Детайли за колата: EV50306

Мнение от TFreak » 25 Май 2003, 10:21

Alpina написа:Ако е автоматик...
На новите автоматични не се сменя маслото никога...


Нито е автоматик :D ...
нито е нова :roll: ...

'82 (модела на скоростната кутия може и да е по-стар), 5-степенна механична. На всички предавки се чува едно много гадно стържене, освен на 4-та (защо само на нея - не знам). И съединителя стърже (като го натисна - спира шума, като го пусна шуми като прецакан лагер) ама върви, мамка й :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 28.12.2002
Местоположение: Chicago, IL

Мнение от del_sol_fen » 28 Май 2003, 8:52

тва го има и на мойта хонда, ама го знам само на английски името,
казва се throw-out bearing , и просто двигателя е малко по-шумен от обикновенно, но когато се натисне съединителя, той става отново тих.
За тва ли става дума?
Иначе за Трабантите, ние имахме Трабант 14 години и никога не ни е оставял на пътя. Прави сте, има СУПЕР старт, НИКОГА няма проблем с Паленето (щото е елетктронно там някво си :roll:), и зимата особенно,
без проблеми задминава лади и жигулита - хехехехе, !

П.П. Знаете ли защо в Трабантите няма смисъл да се слага радио??
отг.: Защото коленете ти запушват ушите и просто е невъзмозно да чуеш нещо! :lol: :lol: :lol: :lol:
Si Power - Wona Go ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 28 Май 2003, 16:20

Трабанта и варбурга палят по лесно от 4-тактовите автомобили,защото са двутактови,не си спомням да съм имал проблем с паленето на варбурга зимата.За разлика от лади и москвичи дето хората ги палят с 3-4 път и ги форсират страховито за да заработи на смукач.
BMW RuLzZz !!!

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook