Въпрос за турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: asenovgrad

Въпрос за турбо

Мнение от consult » 09 Фев 2006, 20:45

Искам да попитам може ли да се сложи турбо на BMW 525i,ако може колко горе-долу струва и още нещо триабва ли да се вземе?
Благодариа ви предварително.Колата е 92 година 24 клапана ,новиа мотор-192 конски сили.И как ще се отрази това на мощтноста и параметрите на колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Фев 2006, 21:04

Има начини различни зависи какво искаш да постигнеш и какви пари ти се дават .

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Фев 2006, 21:12

За да стане добре, здраво, добро на вид, да е гарантирана здравината на мотора и т.н. ще ти трябват приблизително 2500-3000 лв без труда на тоя дето 6те го прави. Като мо6тност може да очаква6 около 270-290 к.с. без да страда ресурса на мотора.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Въпрос за турбо

Мнение от TOM » 10 Фев 2006, 0:12

Selqatin написа:
П.С.>и след турбинирането че падаш от кочини като Пунто ГТ 1.4
От сток Пунто ли има6 предвид :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Re: Въпрос за турбо

Мнение от Selqatin » 10 Фев 2006, 0:33

TOM написа:
Selqatin написа:
П.С.>и след турбинирането че падаш от кочини като Пунто ГТ 1.4
От сток Пунто ли има6 предвид :?:

и да искам не моем ти отговора щото пак че ми зитрияат мнението :mhihi: :mhihi: :mhihi:
П.С>поне пращай Л.С та да знам оти ми е изтрито мнението,а само тука 2 мнения за 5минути :winky:
Последна промяна Selqatin на 10 Фев 2006, 1:01, променена общо 1 път
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2006, 0:48

Кажи, сигурен съм че няма да ти го изтрият :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Въпрос за турбо

Мнение от ludiagsm » 10 Фев 2006, 1:25

Selqatin написа:
TOM написа:
Selqatin написа:
П.С.>и след турбинирането че падаш от кочини като Пунто ГТ 1.4
От сток Пунто ли има6 предвид :?:

и да искам не моем ти отговора щото пак че ми зитрияат мнението :mhihi: :mhihi: :mhihi:
П.С>поне пращай Л.С та да знам оти ми е изтрито мнението,а само тука 2 мнения за 5минути :winky:


дай го по сериозно ,а и нещо ме дразниш с тия си постове по мой адрес

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 10 Фев 2006, 1:48

TOM написа:За да стане добре, здраво, добро на вид, да е гарантирана здравината на мотора и т.н. ще ти трябват приблизително 2500-3000 лв без труда на тоя дето 6те го прави. Като мо6тност може да очаква6 около 270-290 к.с. без да страда ресурса на мотора.


Ако колата е с вАнус парите няма ли да са повечко? :confused:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2006, 12:46

SlipKnoT написа:
TOM написа:За да стане добре, здраво, добро на вид, да е гарантирана здравината на мотора и т.н. ще ти трябват приблизително 2500-3000 лв без труда на тоя дето 6те го прави. Като мо6тност може да очаква6 около 270-290 к.с. без да страда ресурса на мотора.


Ако колата е с вАнус парите няма ли да са повечко? :confused:
Не, кое те кара да мисли6 така :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2006, 14:18

Selqatin написа:
Айде със здраве,спирам да пишем в тоя подфорум :winky:
Зададох ти конкретен въпрос но ти явно слага6 всички под един знаменател :roll: което говори достатъчно за тебе. Щом е така :roll: на мен няма да ми липсва6(а и на други предполагам) ;) всичко хубаво :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 10 Фев 2006, 14:42

TOM написа:
Selqatin написа:
Айде със здраве,спирам да пишем в тоя подфорум :winky:
Зададох ти конкретен въпрос но ти явно слага6 всички под един знаменател :roll: което говори достатъчно за тебе. Щом е така :roll: на мен няма да ми липсва6(а и на други предполагам) ;) всичко хубаво :!:

Аз вече ти отговорих на въпроса,ма некой ми изтри мнението :winky: :mhihi: :mhihi:

Сток Пунто почти няма в БГ щото тва са коли на 8-12 години,коя снекъв чип,коя с дигнато налягане на турбото,та повечето са ниски 15ки стига главата да не издухала...

525 със неразреден двигател на 10 компресия и некоя турбина Т3/Т4 или ККК27 на 0,4 бара ще е некъде 270-280 коня на тея 1700++кила пак нема да падне под ниски 15 :roll: Щото вече и старта няма да е толкова добър...

Та според мене е глупаво да се торбинира тая кола,по добре некоя Е30 325 има мнооо потенциял,пример може да се даде и с 320 на явката на божура кво правеше...но според мене турбинирането на неразреден двигател със степен на компресия 10 и без добре напреен аванс колкото и добра да му е сместа на бензина :winky:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2006, 15:51

Selqatin написа:
525 със неразреден двигател на 10 компресия и некоя турбина Т3/Т4 или ККК27 на 0,4 бара ще е некъде 270-280 коня
на 0.4 не са 280 к.с ;)
Selqatin написа: на тея 1700++кила :
Ти дори не знае6 колко тежи е34 :mhihi:
Selqatin написа: Щото вече и старта няма да е толкова добър...:
това е в топ 10 на най-големите тъпотии :!: :!: :!: ти май си пълен безхаберник да го напи6е6 това

Selqatin написа: Та според мене е глупаво да се торбинира тая кола,:
Дотук мненията ти имат стойност 0,000 за6тото са необосновани и гре6ни :!: :!: :!:
Selqatin написа: ..но според мене турбинирането на неразреден двигател със степен на компресия 10 и без добре напреен аванс колкото и добра да му е сместа на бензина не е хубаво да се прави :winky:
Ми кой ти е казал че не се пипа аванса :roll: някой гадател :?: Дотук доказа че не знае6 елементарни не6та по темата и няма ли да разбере6 че не всички искат да се друсат в пунто или пък да си карат колите на божури6те ;) Айде разбери го :!: :!: :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 10 Фев 2006, 16:28

Selqatin написа:
525 със неразреден двигател на 10 компресия и некоя турбина Т3/Т4 или ККК27 на 0,4 бара ще е некъде 270-280 коня на тея 1700++кила пак нема да падне под ниски 15 :roll: Щото вече и старта няма да е толкова добър...

:winky:


Какъв е проблема да се турбинира на 10:1 степен на сгъстяване.

Тук при нас има едно stock Прасе на 10,4:1 (V8, 4.7l, 16v, 510Bhp на вала), стандартен MAF, LH-Jetronic, Intercooled, 7psi (0.5bar) boost, кара така вече 20,000 мили без проблем.

Има и stock Прасета на 10:1 (V8, 5.0l, 32v, 640Bhp на вала), стандартен MAF, LH-Jetronic, Intercooled, 11psi (0.75bar) boost, кара така вече 40,000 мили без проблем.
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 10 Фев 2006, 17:28

М/у другото новото А4 2.0Т, Голф5 ГТИ и другите автомобили на ВАГ, които използват този 2.0литров мотор с директно впръскване и турбо са 200коня и имат степен на сгъстяване 10:1. Не знам на какво е налягането (трябва да е малко), но щом от ВАГ го правят значи има логика.
На 928-цата ли викаш прасе :?:

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 10 Фев 2006, 17:45

TOM написа: Ти дори не знае6 колко тежи е34 :mhihi:

Maса празен 1575 кг+допълнителното убурудване+гориво+шофйор=1700++кг

TOM написа:Ми кой ти е казал че не се пипа аванса

Той за тва си управи аванса на неговата кола,М50 също има проблеми с връщането на аванса от СМт...

За старта кво да ти говора,и ти си карал 100% мощна Е34 тва не можеш да напраиш старт от по високи обороти ако не си с чисто нови гуми,па с турбо вече :roll:

Е на Бавареца 5-цата беше по лека 2,7 турбо със много хубави гуми прай 15' на божура и е 300 коня някъде,то ясно че нема да ползва колата за Драг ама има ли смисъл от това начинание :confused:


Ясно ми е че не всичко е божурище,та за тва по добре момчето си сложи една метанова уредба поне да се вози евтино :winky:

Какъв е проблема да се турбинира на 10:1 степен на сгъстяване.

Това че тая кола сигурно е на 300хиляди++ километри и вместо да си напрай ремонт на двигателя момчета ще мета турбо,то тея неща е хубаво се прават като хората-двигатела навънка основен ремонт и слагане на турбо,а не да сложи турбо и за 10хил. КМ компресията му падне съвсем :roll:
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook