Въпрос за турбо
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Въпрос за турбо
Искам да попитам може ли да се сложи турбо на BMW 525i,ако може колко горе-долу струва и още нещо триабва ли да се вземе?
Благодариа ви предварително.Колата е 92 година 24 клапана ,новиа мотор-192 конски сили.И как ще се отрази това на мощтноста и параметрите на колата.
Благодариа ви предварително.Колата е 92 година 24 клапана ,новиа мотор-192 конски сили.И как ще се отрази това на мощтноста и параметрите на колата.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Въпрос за турбо
От сток Пунто ли има6 предвидSelqatin написа:
П.С.>и след турбинирането че падаш от кочини като Пунто ГТ 1.4

е21 345 0-402м 12.18


Re: Въпрос за турбо
TOM написа:От сток Пунто ли има6 предвидSelqatin написа:
П.С.>и след турбинирането че падаш от кочини като Пунто ГТ 1.4
и да искам не моем ти отговора щото пак че ми зитрияат мнението



П.С>поне пращай Л.С та да знам оти ми е изтрито мнението,а само тука 2 мнения за 5минути

Последна промяна Selqatin на 10 Фев 2006, 1:01, променена общо 1 път

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Въпрос за турбо
Selqatin написа:TOM написа:От сток Пунто ли има6 предвидSelqatin написа:
П.С.>и след турбинирането че падаш от кочини като Пунто ГТ 1.4
и да искам не моем ти отговора щото пак че ми зитрияат мнението![]()
![]()
![]()
П.С>поне пращай Л.С та да знам оти ми е изтрито мнението,а само тука 2 мнения за 5минути
дай го по сериозно ,а и нещо ме дразниш с тия си постове по мой адрес
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
TOM написа:За да стане добре, здраво, добро на вид, да е гарантирана здравината на мотора и т.н. ще ти трябват приблизително 2500-3000 лв без труда на тоя дето 6те го прави. Като мо6тност може да очаква6 около 270-290 к.с. без да страда ресурса на мотора.
Ако колата е с вАнус парите няма ли да са повечко?

Не, кое те кара да мисли6 такаSlipKnoT написа:TOM написа:За да стане добре, здраво, добро на вид, да е гарантирана здравината на мотора и т.н. ще ти трябват приблизително 2500-3000 лв без труда на тоя дето 6те го прави. Като мо6тност може да очаква6 около 270-290 к.с. без да страда ресурса на мотора.
Ако колата е с вАнус парите няма ли да са повечко?

е21 345 0-402м 12.18


TOM написа:Зададох ти конкретен въпрос но ти явно слага6 всички под един знаменателSelqatin написа:
Айде със здраве,спирам да пишем в тоя подфорумкоето говори достатъчно за тебе. Щом е така
на мен няма да ми липсва6(а и на други предполагам)
всичко хубаво
Аз вече ти отговорих на въпроса,ма некой ми изтри мнението



Сток Пунто почти няма в БГ щото тва са коли на 8-12 години,коя снекъв чип,коя с дигнато налягане на турбото,та повечето са ниски 15ки стига главата да не издухала...
525 със неразреден двигател на 10 компресия и некоя турбина Т3/Т4 или ККК27 на 0,4 бара ще е некъде 270-280 коня на тея 1700++кила пак нема да падне под ниски 15

Та според мене е глупаво да се торбинира тая кола,по добре некоя Е30 325 има мнооо потенциял,пример може да се даде и с 320 на явката на божура кво правеше...но според мене турбинирането на неразреден двигател със степен на компресия 10 и без добре напреен аванс колкото и добра да му е сместа на бензина


на 0.4 не са 280 к.сSelqatin написа:
525 със неразреден двигател на 10 компресия и некоя турбина Т3/Т4 или ККК27 на 0,4 бара ще е некъде 270-280 коня

Ти дори не знае6 колко тежи е34Selqatin написа: на тея 1700++кила :

това е в топ 10 на най-големите тъпотииSelqatin написа: Щото вече и старта няма да е толкова добър...:



Дотук мненията ти имат стойност 0,000 за6тото са необосновани и гре6ниSelqatin написа: Та според мене е глупаво да се торбинира тая кола,:



Ми кой ти е казал че не се пипа авансаSelqatin написа: ..но според мене турбинирането на неразреден двигател със степен на компресия 10 и без добре напреен аванс колкото и добра да му е сместа на бензина не е хубаво да се прави






е21 345 0-402м 12.18


- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Selqatin написа:
525 със неразреден двигател на 10 компресия и некоя турбина Т3/Т4 или ККК27 на 0,4 бара ще е некъде 270-280 коня на тея 1700++кила пак нема да падне под ниски 15Щото вече и старта няма да е толкова добър...
Какъв е проблема да се турбинира на 10:1 степен на сгъстяване.
Тук при нас има едно stock Прасе на 10,4:1 (V8, 4.7l, 16v, 510Bhp на вала), стандартен MAF, LH-Jetronic, Intercooled, 7psi (0.5bar) boost, кара така вече 20,000 мили без проблем.
Има и stock Прасета на 10:1 (V8, 5.0l, 32v, 640Bhp на вала), стандартен MAF, LH-Jetronic, Intercooled, 11psi (0.75bar) boost, кара така вече 40,000 мили без проблем.
Power is Nothing Without Insanity
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
М/у другото новото А4 2.0Т, Голф5 ГТИ и другите автомобили на ВАГ, които използват този 2.0литров мотор с директно впръскване и турбо са 200коня и имат степен на сгъстяване 10:1. Не знам на какво е налягането (трябва да е малко), но щом от ВАГ го правят значи има логика.
На 928-цата ли викаш прасе
На 928-цата ли викаш прасе

TOM написа: Ти дори не знае6 колко тежи е34![]()
Maса празен 1575 кг+допълнителното убурудване+гориво+шофйор=1700++кг
TOM написа:Ми кой ти е казал че не се пипа аванса
Той за тва си управи аванса на неговата кола,М50 също има проблеми с връщането на аванса от СМт...
За старта кво да ти говора,и ти си карал 100% мощна Е34 тва не можеш да напраиш старт от по високи обороти ако не си с чисто нови гуми,па с турбо вече

Е на Бавареца 5-цата беше по лека 2,7 турбо със много хубави гуми прай 15' на божура и е 300 коня някъде,то ясно че нема да ползва колата за Драг ама има ли смисъл от това начинание

Ясно ми е че не всичко е божурище,та за тва по добре момчето си сложи една метанова уредба поне да се вози евтино

Какъв е проблема да се турбинира на 10:1 степен на сгъстяване.
Това че тая кола сигурно е на 300хиляди++ километри и вместо да си напрай ремонт на двигателя момчета ще мета турбо,то тея неща е хубаво се прават като хората-двигатела навънка основен ремонт и слагане на турбо,а не да сложи турбо и за 10хил. КМ компресията му падне съвсем


42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани