някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от BMW///M-ma6inata » 04 Апр 2011, 8:23

Gqbriel написа:
BMW///M-ma6inata написа:Няма невъзможно при този стругар :) Компромиси с ускорението не мога да правя, не може 2.5tdi А8 (ремап-ната) да стои до мен от 90 до 160... та като ъпдейтна ш.....те пеперудки ще сложа снимки за заинтересованите да запазят колектора си в оригиналната окомплектовка :)


Не те разбирам с Ауди примера,но само да ти кажа,че над 2000 оборота вихровите клапи са отворени и не играят абсолютно никаква роля,с тях без тях явно тва Ауди ,пак ще седи до теб :mhihi: :mhihi:
Вихровите клапи изпълняват няколко роли:
1.ДА завихрят постъпващия въздух ,когато турбото не е развъртяло -затова са вихрови де :mrgreen:
2.Намаляне вредните емисии
3.Предпазна мярка ,ако се запали турбото

С тях без тях по-бърз няма да станеш :mhihi:

Колега знам много добре ролята на вихровите клапи :) А щом не си ме разбрал с ауди примера няма защо да обяснявам повече :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от ангелски » 04 Апр 2011, 12:56

Здравей колега BMW///M-ma6inata, заинтересуваме с идеята за подсилване на клапите. Може ли да дадеш повече инфо, в къщи имам струг и с удоволствие ще си поиграя. За сега немисля да ги махам и ще съм благодарен, ако споделиш. Благодаря предварително.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от BMW///M-ma6inata » 04 Апр 2011, 14:02

Чакам някой да предложи счупени за здрави и ще ти покажа в снимков материал :D

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.05.2007

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от mikipora » 04 Апр 2011, 21:15

LUCIFER'S написа:
lyu_records написа:
mikipora написа:Момчета точно се връщам от майстор, вика дай да ти смениме пеперудките преди няколко дена, за да няма БАУ, викам ок!
Сваля, гледа и почва да се държи за главата и вика снимай, снимай! От 6, 2 счупени и едвам едвам се държат на 2 изфорсирания живот.
В крайна сметка извадих страшен късмет...Спестих няколко хиляди които ги нямам...

Колата е 525 Д.

Колега ама голям късмет си извадил. :yes: А можеш ли да пуснеш картинки в какво състояние са били. Някои колеги биха придобили повече представа, за какъв таралеж в гащите иде реч. Пък и на мен ми е адски любопитно да видя състоянието им.
Поздрави! :yes:


Какво ще им гледате махайте ги....!

mikipora тоя майстор трябва да го черпиш много.... спестил ти е разходи най-малко 3000лв...

ВСЕ ОЩЕ ЛИ ИМА ХОРА КОИТО КАРАТ С "ПЕПЕРУДИ"? МАХАЙТЕ ГИ ВЕДНАГА!!!!



Ами запазих ги и утре ще ги кача и 6те да ги видите.
Иначе разбира се освен заплащането имаше и бутилка уиски :П

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от © » 04 Апр 2011, 21:36

BMW///M-ma6inata написа:Да, има :) Върви по-малко в ниските и това се усеща значително на 4-та на кикдаун между 90 и 120 където точно колата трябва да полудява, а няма вариант да е от нищо друго, понеже съм сменил абсолютно всички уплътнения по колектора след свалянето, вакуумите са проверени по 5 пъти, в последствие подмених всички вакуумни маркучи, защото мислех че има някой скъсан и това пак си остава...

с 330 ли си?
силно се съмнявам от махането им да си загубил толкова мощност, че чак да я усещаш, но после ще споделиш впечателния

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Face » 04 Апр 2011, 22:09

С 330Д,да не може да избяга на 2.5 тди мотор(ваг),па макар и ремапнат?!
Аз съм с 20-ка комън сток(без клапи),и А6-те(да не говорим за А8) с гореспоменатия мотор ги правя безпомощни...
Проблема надали е в "пипирудити".
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.07.2010
Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
Пол: Мъж
Кара: Е46 330D 204hp (M57N)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от boXeer » 04 Апр 2011, 22:24

Face написа:С 330Д,да не може да избяга на 2.5 тди мотор(ваг),па макар и ремапнат?!
Аз съм с 20-ка комън сток(без клапи),и А6-те(да не говорим за А8) с гореспоменатия мотор ги правя безпомощни...
Проблема надали е в "пипирудити".


Да колега,проблема е в A6 и в A8.Просто така си ги правят (много чистокръвни коне ,а до един скопени :) )

По темата : Аз лично не усещам голяма разлика.Меже би на едио баирче някакси по няма мощ и малко по бавно наема в ниските обороти,но нищо повече.Смачкам ли газта - светка DSC-то.
Все пак BMW си бяга и то доста,едни клапи не променят почти нищо.
Изображение

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от BMW///M-ma6inata » 05 Апр 2011, 8:20

© написа:
BMW///M-ma6inata написа:Да, има :) Върви по-малко в ниските и това се усеща значително на 4-та на кикдаун между 90 и 120 където точно колата трябва да полудява, а няма вариант да е от нищо друго, понеже съм сменил абсолютно всички уплътнения по колектора след свалянето, вакуумите са проверени по 5 пъти, в последствие подмених всички вакуумни маркучи, защото мислех че има някой скъсан и това пак си остава...

с 330 ли си?
силно се съмнявам от махането им да си загубил толкова мощност, че чак да я усещаш, но после ще споделиш впечателния

Да, 330xd, просто няма от какво друго да е, всичко съм прегледал 300 пъти и съм сменил всички уплътнения и даже смених маркучите на вакуумите... ще видим с клапите какво ще стане

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Drum » 05 Апр 2011, 11:11

Както писах и след махането на клапите, не усетих особена разлика (особено в мощността) преди и след махането. Може би има едно леко замисляне в ниските обороти (а може и да си внушавам) и гаси малко по-шумно с пръхтене, но това е всичко !

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 11.03.2010
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Raptor 22 » 05 Апр 2011, 14:17

mikipora написа:Ами запазих ги и утре ще ги кача и 6те да ги видите.
Иначе разбира се освен заплащането имаше и бутилка уиски :П



Колега, колко ти излезе смяната на "пеперудите"?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от adovet » 05 Апр 2011, 15:44

Raptor 22 написа:
mikipora написа:Ами запазих ги и утре ще ги кача и 6те да ги видите.
Иначе разбира се освен заплащането имаше и бутилка уиски :П



Колега, колко ти излезе смяната на "пеперудите"?

На мене 80лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от nik4o_83 » 05 Апр 2011, 17:34

Разлика във вървежа няма - както Drum казва - и на ме ми се СТРУВА, че има съвсееем леко падане на мощността до 1800 оборота, но за сметка на това си я шпоря без да ми пука и колкото ми душа иска :D! И по-важното - нямам никакви мисли в тиквата. Иначе като бях с тях беше едно: "са да не стане нещооо..."; "тия пеперуди да не ми направят фал..." и тем подобни. Каквито и пеперуди да се сложат - винаги ще се прокрадва някъква мисъл от време на време - ...мерси-няма нужда!
Със съгурност ще е интересно да видим колегата какво ще направи, но само ще ми е интересно. Никога не бих ги върнал, пък ако ще и от титан да са :) Лично мнение :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 11.03.2010
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Raptor 22 » 06 Апр 2011, 12:23

adovet написа:На мене 80лв.


Това само за труда ли? Защото аз имах предвид заедно с цената на самите клапи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от optimist » 06 Апр 2011, 21:14

BMW///M-ma6inata написа:
© написа:
BMW///M-ma6inata написа:Да, има :) Върви по-малко в ниските и това се усеща значително на 4-та на кикдаун между 90 и 120 където точно колата трябва да полудява, а няма вариант да е от нищо друго, понеже съм сменил абсолютно всички уплътнения по колектора след свалянето, вакуумите са проверени по 5 пъти, в последствие подмених всички вакуумни маркучи, защото мислех че има някой скъсан и това пак си остава...

с 330 ли си?
силно се съмнявам от махането им да си загубил толкова мощност, че чак да я усещаш, но после ще споделиш впечателния

Да, 330xd, просто няма от какво друго да е, всичко съм прегледал 300 пъти и съм сменил всички уплътнения и даже смених маркучите на вакуумите... ще видим с клапите какво ще стане


Колега моята е 330ХДА комби 2001г и махнати клапи , въпросните "душегуби" 2.5 В6 въобще не са ми в категорията (още повече че съм имал а6 с този мотор :dummy: ) нещо не ти е съвсем наред по колата.
Варианти доста аз бих се насочил към:
1 вакумния актуатор на турбото
2 махане на катализатора (предал е богу дух почти сигура)
3 онзи филтър за газовете сменил ли си ?
4 помпата под седалката може да не прави достатъчно налягане.......(диагностика)

успех btw разликата е почти неуловима с клапи или без + разхода на мен ми намаля щот колата има повече инерция дори и на Д ;)
Изображение

You sooooo want to hate these guys – they brag about the Ultimate Driving Machine and dammit they deliver exactly what they promise. In every sector expect definitive build quality and peerless engineering

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от adovet » 06 Апр 2011, 21:29

Raptor 22 написа:
adovet написа:На мене 80лв.


Това само за труда ли? Защото аз имах предвид заедно с цената на самите клапи.

Toлкова ми взеха да ги махнат. Между другото не е нищо особено. Сега няма поне според мене никаква разлика във вървене и разход.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook