някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Gqbriel написа:BMW///M-ma6inata написа:Няма невъзможно при този стругарКомпромиси с ускорението не мога да правя, не може 2.5tdi А8 (ремап-ната) да стои до мен от 90 до 160... та като ъпдейтна ш.....те пеперудки ще сложа снимки за заинтересованите да запазят колектора си в оригиналната окомплектовка
Не те разбирам с Ауди примера,но само да ти кажа,че над 2000 оборота вихровите клапи са отворени и не играят абсолютно никаква роля,с тях без тях явно тва Ауди ,пак ще седи до теб![]()
![]()
Вихровите клапи изпълняват няколко роли:
1.ДА завихрят постъпващия въздух ,когато турбото не е развъртяло -затова са вихрови де![]()
2.Намаляне вредните емисии
3.Предпазна мярка ,ако се запали турбото
С тях без тях по-бърз няма да станеш
Колега знам много добре ролята на вихровите клапи


- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Здравей колега BMW///M-ma6inata, заинтересуваме с идеята за подсилване на клапите. Може ли да дадеш повече инфо, в къщи имам струг и с удоволствие ще си поиграя. За сега немисля да ги махам и ще съм благодарен, ако споделиш. Благодаря предварително.
Успех на всички.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Чакам някой да предложи счупени за здрави и ще ти покажа в снимков материал 

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
LUCIFER'S написа:lyu_records написа:mikipora написа:Момчета точно се връщам от майстор, вика дай да ти смениме пеперудките преди няколко дена, за да няма БАУ, викам ок!
Сваля, гледа и почва да се държи за главата и вика снимай, снимай! От 6, 2 счупени и едвам едвам се държат на 2 изфорсирания живот.
В крайна сметка извадих страшен късмет...Спестих няколко хиляди които ги нямам...
Колата е 525 Д.
Колега ама голям късмет си извадил.А можеш ли да пуснеш картинки в какво състояние са били. Някои колеги биха придобили повече представа, за какъв таралеж в гащите иде реч. Пък и на мен ми е адски любопитно да видя състоянието им.
Поздрави!
Какво ще им гледате махайте ги....!
mikipora тоя майстор трябва да го черпиш много.... спестил ти е разходи най-малко 3000лв...
ВСЕ ОЩЕ ЛИ ИМА ХОРА КОИТО КАРАТ С "ПЕПЕРУДИ"? МАХАЙТЕ ГИ ВЕДНАГА!!!!
Ами запазих ги и утре ще ги кача и 6те да ги видите.
Иначе разбира се освен заплащането имаше и бутилка уиски :П
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
BMW///M-ma6inata написа:Да, имаВърви по-малко в ниските и това се усеща значително на 4-та на кикдаун между 90 и 120 където точно колата трябва да полудява, а няма вариант да е от нищо друго, понеже съм сменил абсолютно всички уплътнения по колектора след свалянето, вакуумите са проверени по 5 пъти, в последствие подмених всички вакуумни маркучи, защото мислех че има някой скъсан и това пак си остава...
с 330 ли си?
силно се съмнявам от махането им да си загубил толкова мощност, че чак да я усещаш, но после ще споделиш впечателния
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
С 330Д,да не може да избяга на 2.5 тди мотор(ваг),па макар и ремапнат?!
Аз съм с 20-ка комън сток(без клапи),и А6-те(да не говорим за А8) с гореспоменатия мотор ги правя безпомощни...
Проблема надали е в "пипирудити".
Аз съм с 20-ка комън сток(без клапи),и А6-те(да не говорим за А8) с гореспоменатия мотор ги правя безпомощни...
Проблема надали е в "пипирудити".
- boXeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.07.2010
- Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 204hp (M57N)
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Face написа:С 330Д,да не може да избяга на 2.5 тди мотор(ваг),па макар и ремапнат?!
Аз съм с 20-ка комън сток(без клапи),и А6-те(да не говорим за А8) с гореспоменатия мотор ги правя безпомощни...
Проблема надали е в "пипирудити".
Да колега,проблема е в A6 и в A8.Просто така си ги правят (много чистокръвни коне ,а до един скопени

По темата : Аз лично не усещам голяма разлика.Меже би на едио баирче някакси по няма мощ и малко по бавно наема в ниските обороти,но нищо повече.Смачкам ли газта - светка DSC-то.
Все пак BMW си бяга и то доста,едни клапи не променят почти нищо.

- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
© написа:BMW///M-ma6inata написа:Да, имаВърви по-малко в ниските и това се усеща значително на 4-та на кикдаун между 90 и 120 където точно колата трябва да полудява, а няма вариант да е от нищо друго, понеже съм сменил абсолютно всички уплътнения по колектора след свалянето, вакуумите са проверени по 5 пъти, в последствие подмених всички вакуумни маркучи, защото мислех че има някой скъсан и това пак си остава...
с 330 ли си?
силно се съмнявам от махането им да си загубил толкова мощност, че чак да я усещаш, но после ще споделиш впечателния
Да, 330xd, просто няма от какво друго да е, всичко съм прегледал 300 пъти и съм сменил всички уплътнения и даже смених маркучите на вакуумите... ще видим с клапите какво ще стане
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Както писах и след махането на клапите, не усетих особена разлика (особено в мощността) преди и след махането. Може би има едно леко замисляне в ниските обороти (а може и да си внушавам) и гаси малко по-шумно с пръхтене, но това е всичко !
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
mikipora написа:Ами запазих ги и утре ще ги кача и 6те да ги видите.
Иначе разбира се освен заплащането имаше и бутилка уиски :П
Колега, колко ти излезе смяната на "пеперудите"?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Raptor 22 написа:mikipora написа:Ами запазих ги и утре ще ги кача и 6те да ги видите.
Иначе разбира се освен заплащането имаше и бутилка уиски :П
Колега, колко ти излезе смяната на "пеперудите"?
На мене 80лв.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Разлика във вървежа няма - както Drum казва - и на ме ми се СТРУВА, че има съвсееем леко падане на мощността до 1800 оборота, но за сметка на това си я шпоря без да ми пука и колкото ми душа иска
! И по-важното - нямам никакви мисли в тиквата. Иначе като бях с тях беше едно: "са да не стане нещооо..."; "тия пеперуди да не ми направят фал..." и тем подобни. Каквито и пеперуди да се сложат - винаги ще се прокрадва някъква мисъл от време на време - ...мерси-няма нужда!
Със съгурност ще е интересно да видим колегата какво ще направи, но само ще ми е интересно. Никога не бих ги върнал, пък ако ще и от титан да са
Лично мнение 

Със съгурност ще е интересно да видим колегата какво ще направи, но само ще ми е интересно. Никога не бих ги върнал, пък ако ще и от титан да са


Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
adovet написа:На мене 80лв.
Това само за труда ли? Защото аз имах предвид заедно с цената на самите клапи.
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
BMW///M-ma6inata написа:© написа:BMW///M-ma6inata написа:Да, имаВърви по-малко в ниските и това се усеща значително на 4-та на кикдаун между 90 и 120 където точно колата трябва да полудява, а няма вариант да е от нищо друго, понеже съм сменил абсолютно всички уплътнения по колектора след свалянето, вакуумите са проверени по 5 пъти, в последствие подмених всички вакуумни маркучи, защото мислех че има някой скъсан и това пак си остава...
с 330 ли си?
силно се съмнявам от махането им да си загубил толкова мощност, че чак да я усещаш, но после ще споделиш впечателния
Да, 330xd, просто няма от какво друго да е, всичко съм прегледал 300 пъти и съм сменил всички уплътнения и даже смених маркучите на вакуумите... ще видим с клапите какво ще стане
Колега моята е 330ХДА комби 2001г и махнати клапи , въпросните "душегуби" 2.5 В6 въобще не са ми в категорията (още повече че съм имал а6 с този мотор

Варианти доста аз бих се насочил към:
1 вакумния актуатор на турбото
2 махане на катализатора (предал е богу дух почти сигура)
3 онзи филтър за газовете сменил ли си ?
4 помпата под седалката може да не прави достатъчно налягане.......(диагностика)
успех btw разликата е почти неуловима с клапи или без + разхода на мен ми намаля щот колата има повече инерция дори и на Д

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Raptor 22 написа:adovet написа:На мене 80лв.
Това само за труда ли? Защото аз имах предвид заедно с цената на самите клапи.
Toлкова ми взеха да ги махнат. Между другото не е нищо особено. Сега няма поне според мене никаква разлика във вървене и разход.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани