М51 TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

М51 TDS

Мнение от m10 fan » 02 Фев 2006, 13:09

Айде ново 20-айсе Колата престана да пали сутрин!Смисал тя пали ма от 10-тия път,а си палеше си перфектно! Сега подгрявам припалва и гасне не се форсира или всъщност тръгва да се форсира и гасне!
:help: Мисалта ми е вазможно ли е както беше казал Romario(ако не се лъжа) да е от клапан на нафтата след горивния филтър който не позволява да влиза въздух в системата!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 02 Фев 2006, 17:22

Изгоряла свещ или свещи най-вероятно :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

Мнение от m10 fan » 02 Фев 2006, 22:59

Е да ама няма разлика дали ше подгрявам всеки път или просто няма да връщам контакта след първото подгряване и ще 4укам стартера да върти! Просто въртиш припалва и гасне сеедно не и стига гориво!!!
Дали ли пък не е от студа да ми е гръмнала помпата в резорвара щото в големите студове яко ручеше а сега много не я чувам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 02 Фев 2006, 23:04

тя ако даде фира нема палене и след 20 път :mhihi:
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

Мнение от m10 fan » 02 Фев 2006, 23:08

ами вазможноста да и е паднало налягането

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 02 Фев 2006, 23:23

незнам за това ,съмнявамсе но.... незнам не съм имал такъв слу4аи... но може и да стане де да знам... но една диагностика много 6те помогне.... може да се окажат бобини не6то или де да знам...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 03 Фев 2006, 0:36

Мен на М21 ми се беше задръстила цетката на тая помпа и симптомите бяха подобни на твойте.Но не ми гаснше но неможех да форсирам случвало ми се е и в движение на 5 да стигне 3хил.об. и да не може повече.Извади я и я погледни ако има нужда я почисти става лесно и бързо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 03 Фев 2006, 1:32

свещити дюзи, стартов ток след тези студове как мислиш дали не му е паднало напрежението на батерията
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 03 Фев 2006, 10:01

BAYRON написа:как мислиш дали не му е паднало напрежението на батерията

Щом има сили да върти десетина пъти най-вероятно е наред

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Nick » 03 Фев 2006, 10:12

m10 fan написа:...Дали ли пък не е от студа да ми е гръмнала помпата в резорвара щото в големите студове яко ручеше а сега много не я чувам


:OT: тая помпа трябва ли да се чува като работи??? аз никога нищо не съм чул откъм резервоара, а се изказаха някакви съмнения по мойте проблеми с паленето че можело и да е от нея.

Обаче не знам как да я проверя. :uups: Някой може ли да ми обясни как се маха и проверява.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: .

Мнение от dinozab » 03 Фев 2006, 10:58

Nick написа:
m10 fan написа:...Дали ли пък не е от студа да ми е гръмнала помпата в резорвара щото в големите студове яко ручеше а сега много не я чувам


:OT: тая помпа трябва ли да се чува като работи??? аз никога нищо не съм чул откъм резервоара, а се изказаха някакви съмнения по мойте проблеми с паленето че можело и да е от нея.

Обаче не знам как да я проверя. :uups: Някой може ли да ми обясни как се маха и проверява.


Ако се чува е кофти значи ша дава фира :mhihi: .А ако не работи колата няма да може да запали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 03 Фев 2006, 11:21

може да се провери като отхлаби6 или махне6 марку4ето след филтъра или преди него яма зна4ение ... важното е да е тоя които води към двигателя... дава6 на контакт или направо завърта6 и ако нестане6 целия в бенин :mhihi: зна4и е тя....:)
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 03 Фев 2006, 12:22

Няма какво да я проверяваш както каза колегата dinozab,ако тя не баца колата изобщо няма да запали,а ти си палиш така че все още бачка.Провери цетката за която писах малко по нагоре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 03 Фев 2006, 13:00

да тва си е така 6том пали коли4ката тва си е наред ,.... са се сетих за един приятел са зимата му се бе6е задръстила помпата и даже непале6е и от 20 пут... та само я изтрускахме из4истихме сложихмея и стана работата... та пак при теб може да има запу6ване но не голямо.. само колкото да те базика....
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

Мнение от m10 fan » 04 Фев 2006, 1:43

Благодаря ви за съветите но искам да попитам :roll: защо пък да не работи колата нали ГНП-то си е истината старите дизели нямат помпа в резервоара имат само ГНП или "лЕко се пОуЛях"
Днес ходих на един майтор 1-а свещ и един разпрасквач!
Утре сутринта пробваме и ако не запали "ЛОШО"

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook