Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Здравейте искам да попитам,
знам че има теми за ЕГР клапана и как се чисти и каква функия изпълнява,но исках да разбера до колко трябва да очаквам рециклиране на турбото.
След като свалихме ЕГР клапана,беше доста омаслен и ЕГР и самия вход от към страна на колектора,отделно имаше и много малко масло (предполагам) в самия ЕГР клапан.
След като огледах колата,се оказа ,че и кулера е спукан (късмет от удър с лисица,но сега го забелязах и скоро минавам каско).Та въпроса ми е ,знам че не е нормално да е толкова омасляването може ли да се окаже ,че турбината вече е към края си и има ли връзка м/у това омасляване и спукания кулер.
Филтъра за картерни газове е сменен преди 7 месеца с новия - уж вечния.
Мерси предварително.
знам че има теми за ЕГР клапана и как се чисти и каква функия изпълнява,но исках да разбера до колко трябва да очаквам рециклиране на турбото.
След като свалихме ЕГР клапана,беше доста омаслен и ЕГР и самия вход от към страна на колектора,отделно имаше и много малко масло (предполагам) в самия ЕГР клапан.
След като огледах колата,се оказа ,че и кулера е спукан (късмет от удър с лисица,но сега го забелязах и скоро минавам каско).Та въпроса ми е ,знам че не е нормално да е толкова омасляването може ли да се окаже ,че турбината вече е към края си и има ли връзка м/у това омасляване и спукания кулер.
Филтъра за картерни газове е сменен преди 7 месеца с новия - уж вечния.
Мерси предварително.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Ами колега за турбото - можеш да съдиш дали е тръгнал по звукът. Почва да свири яко, въпреки че дори и да свири може да ти изкара много. Има много писано по тази тема, но общо взето се скапва рязко изведнъж. Така, че карай си и не мисли засега за рециклиране, освен ако не си решил да си чипваш колата.
Това, че е леко омаслен ЕГР - нормално е да е затлачен, ако не е почистван от много време. Същото важи и за колектора. Пък и нормално да са задръстени, защото все пак от там минават яко сажди и да има малко масълце и става една много приятна лепкава смес.
Кулера - кофти. Трябва да го сменяш. Но това да ти е проблема.
Така, че карай и не се притеснявай.
П.П. Не забравяй пеперудките
Това, че е леко омаслен ЕГР - нормално е да е затлачен, ако не е почистван от много време. Същото важи и за колектора. Пък и нормално да са задръстени, защото все пак от там минават яко сажди и да има малко масълце и става една много приятна лепкава смес.
Кулера - кофти. Трябва да го сменяш. Но това да ти е проблема.
Така, че карай и не се притеснявай.
П.П. Не забравяй пеперудките

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
nik4o_83 написа:Ами колега за турбото - можеш да съдиш дали е тръгнал по звукът. Почва да свири яко, въпреки че дори и да свири може да ти изкара много. Има много писано по тази тема, но общо взето се скапва рязко изведнъж. Така, че карай си и не мисли засега за рециклиране, освен ако не си решил да си чипваш колата.
Това, че е леко омаслен ЕГР - нормално е да е затлачен, ако не е почистван от много време. Същото важи и за колектора. Пък и нормално да са задръстени, защото все пак от там минават яко сажди и да има малко масълце и става една много приятна лепкава смес.
Кулера - кофти. Трябва да го сменяш. Но това да ти е проблема.
Така, че карай и не се притеснявай.
П.П. Не забравяй пеперудките
За писаното знам ,че има.Звука разлика няма никаква,дори вчера след чистенето на ЕГР ,заработи по-спокойно и с идея по тихо ( на фона на скъсаните ми тамппони на двигателя).
За боклуците - ок,но да има масло и то течно,мака и не много но все пак.Може да е конденз някакъв,но исках просто да разбера каква е ситуацията.Пепрудките са аут след ремонта да двигателя ,миналата година.
За кулера,дано го признаят от каското ,че наистина е след удър НО ще се разбере,ЕГР беше чистен преди 8 месеца.А като го свалих,беше доста по добре-сух,макар и с нагар.
Има ли варинат такова омасляване да е от филтъра - картерни газове,предполагам няма никва връзка с кулера това

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Ако турбото е пътник ще пълни кулера с много масло. При фейсовите дизели е нормално да има малко масло в кулера, от това плюс конденз може да качи масло при ЕГР-а. Как беше кулера като го свали? Имаше ли много масло в него?
Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Zagy написа:Ако турбото е пътник ще пълни кулера с много масло. При фейсовите дизели е нормално да има малко масло в кулера, от това плюс конденз може да качи масло при ЕГР-а. Как беше кулера като го свали? Имаше ли много масло в него?
Не съм го свалил още Zagy,ще остане преди сбирката - надявам се.Но да ти кажа,има омасляване по левия ъгъл а кулера и леко капе,(ляво с лице към бронята ако се застане).
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Ако няма много масло вътре не е страшно. По принцип фейските си страдат от омаслени кулери, така че споко. Ако е чешма тогава вече има повод за притеснение.
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Не губи масло - значи е ок (търпимо)!
Още вчера ти казах и аз - не се стряскай за турбото - има доста живот в него
Показателно ще е кулерчето - като го свалиш и се види дали и колко масло има в него.
Zagy ти го е казал правилно - фейслифтовите страдат често от омасляване по кулера...заради това, че от едната страна са със скоба и притяга здраво, а от другата с "бърза връзка".
Моя днес го гледах - има съвсеееееем лекичко омасляване (доста старо при това - зимата не съм я юркал, но лятото и есента си я понастъпвам чат-пат)
Няма да се плашиш - ножа е от кожа дето се вика
П.с. Очаквам коментар за рекаро салона след първия по-дълъг път на него

Още вчера ти казах и аз - не се стряскай за турбото - има доста живот в него

Показателно ще е кулерчето - като го свалиш и се види дали и колко масло има в него.
Zagy ти го е казал правилно - фейслифтовите страдат често от омасляване по кулера...заради това, че от едната страна са със скоба и притяга здраво, а от другата с "бърза връзка".
Моя днес го гледах - има съвсеееееем лекичко омасляване (доста старо при това - зимата не съм я юркал, но лятото и есента си я понастъпвам чат-пат)

Няма да се плашиш - ножа е от кожа дето се вика

П.с. Очаквам коментар за рекаро салона след първия по-дълъг път на него


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Dimitroff написа:Не губи масло - значи е ок (търпимо)!
Още вчера ти казах и аз - не се стряскай за турбото - има доста живот в него![]()
Показателно ще е кулерчето - като го свалиш и се види дали и колко масло има в него.
Zagy ти го е казал правилно - фейслифтовите страдат често от омасляване по кулера...заради това, че от едната страна са със скоба и притяга здраво, а от другата с "бърза връзка".
Моя днес го гледах - има съвсеееееем лекичко омасляване (доста старо при това - зимата не съм я юркал, но лятото и есента си я понастъпвам чат-пат)![]()
Няма да се плашиш - ножа е от кожа дето се вика![]()
П.с. Очаквам коментар за рекаро салона след първия по-дълъг път на него![]()
Дай-боже до 26 да съм направил това което ми е в главата



А за рекарото - родих се

Zagy- мерси за инфото,като го свалят в събота ще разбера.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift
Купи си 2 шишета Меглио, сипи ги вътре, после сипи 2-3 литра вода и го разклати като пеленаче кога плаче - това му е почистването 

Si non confectus, non reficiat.
Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Dimitroff: Ако не спреш да спамиш из подфорума - лично ще ти осигуря билет за БАНановата република!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани