Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от Gqbriel » 14 Мар 2011, 15:25

Здравейте искам да попитам,
знам че има теми за ЕГР клапана и как се чисти и каква функия изпълнява,но исках да разбера до колко трябва да очаквам рециклиране на турбото.
След като свалихме ЕГР клапана,беше доста омаслен и ЕГР и самия вход от към страна на колектора,отделно имаше и много малко масло (предполагам) в самия ЕГР клапан.
След като огледах колата,се оказа ,че и кулера е спукан (късмет от удър с лисица,но сега го забелязах и скоро минавам каско).Та въпроса ми е ,знам че не е нормално да е толкова омасляването може ли да се окаже ,че турбината вече е към края си и има ли връзка м/у това омасляване и спукания кулер.
Филтъра за картерни газове е сменен преди 7 месеца с новия - уж вечния.

Мерси предварително.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от nik4o_83 » 14 Мар 2011, 15:53

Ами колега за турбото - можеш да съдиш дали е тръгнал по звукът. Почва да свири яко, въпреки че дори и да свири може да ти изкара много. Има много писано по тази тема, но общо взето се скапва рязко изведнъж. Така, че карай си и не мисли засега за рециклиране, освен ако не си решил да си чипваш колата.
Това, че е леко омаслен ЕГР - нормално е да е затлачен, ако не е почистван от много време. Същото важи и за колектора. Пък и нормално да са задръстени, защото все пак от там минават яко сажди и да има малко масълце и става една много приятна лепкава смес.
Кулера - кофти. Трябва да го сменяш. Но това да ти е проблема.
Така, че карай и не се притеснявай.

П.П. Не забравяй пеперудките ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от Gqbriel » 14 Мар 2011, 16:19

nik4o_83 написа:Ами колега за турбото - можеш да съдиш дали е тръгнал по звукът. Почва да свири яко, въпреки че дори и да свири може да ти изкара много. Има много писано по тази тема, но общо взето се скапва рязко изведнъж. Така, че карай си и не мисли засега за рециклиране, освен ако не си решил да си чипваш колата.
Това, че е леко омаслен ЕГР - нормално е да е затлачен, ако не е почистван от много време. Същото важи и за колектора. Пък и нормално да са задръстени, защото все пак от там минават яко сажди и да има малко масълце и става една много приятна лепкава смес.
Кулера - кофти. Трябва да го сменяш. Но това да ти е проблема.
Така, че карай и не се притеснявай.

П.П. Не забравяй пеперудките ;)


За писаното знам ,че има.Звука разлика няма никаква,дори вчера след чистенето на ЕГР ,заработи по-спокойно и с идея по тихо ( на фона на скъсаните ми тамппони на двигателя).
За боклуците - ок,но да има масло и то течно,мака и не много но все пак.Може да е конденз някакъв,но исках просто да разбера каква е ситуацията.Пепрудките са аут след ремонта да двигателя ,миналата година.
За кулера,дано го признаят от каското ,че наистина е след удър НО ще се разбере,ЕГР беше чистен преди 8 месеца.А като го свалих,беше доста по добре-сух,макар и с нагар.
Има ли варинат такова омасляване да е от филтъра - картерни газове,предполагам няма никва връзка с кулера това :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от Zagy » 14 Мар 2011, 16:42

Ако турбото е пътник ще пълни кулера с много масло. При фейсовите дизели е нормално да има малко масло в кулера, от това плюс конденз може да качи масло при ЕГР-а. Как беше кулера като го свали? Имаше ли много масло в него?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от Gqbriel » 14 Мар 2011, 16:49

Zagy написа:Ако турбото е пътник ще пълни кулера с много масло. При фейсовите дизели е нормално да има малко масло в кулера, от това плюс конденз може да качи масло при ЕГР-а. Как беше кулера като го свали? Имаше ли много масло в него?


Не съм го свалил още Zagy,ще остане преди сбирката - надявам се.Но да ти кажа,има омасляване по левия ъгъл а кулера и леко капе,(ляво с лице към бронята ако се застане).
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от Zagy » 14 Мар 2011, 17:29

Ако няма много масло вътре не е страшно. По принцип фейските си страдат от омаслени кулери, така че споко. Ако е чешма тогава вече има повод за притеснение.
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от Dimitroff » 14 Мар 2011, 20:19

Не губи масло - значи е ок (търпимо)!
Още вчера ти казах и аз - не се стряскай за турбото - има доста живот в него :yes:

Показателно ще е кулерчето - като го свалиш и се види дали и колко масло има в него.
Zagy ти го е казал правилно - фейслифтовите страдат често от омасляване по кулера...заради това, че от едната страна са със скоба и притяга здраво, а от другата с "бърза връзка".
Моя днес го гледах - има съвсеееееем лекичко омасляване (доста старо при това - зимата не съм я юркал, но лятото и есента си я понастъпвам чат-пат) :yes:

Няма да се плашиш - ножа е от кожа дето се вика :mhihi:

П.с. Очаквам коментар за рекаро салона след първия по-дълъг път на него :yes: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от Gqbriel » 14 Мар 2011, 20:25

Dimitroff написа:Не губи масло - значи е ок (търпимо)!
Още вчера ти казах и аз - не се стряскай за турбото - има доста живот в него :yes:

Показателно ще е кулерчето - като го свалиш и се види дали и колко масло има в него.
Zagy ти го е казал правилно - фейслифтовите страдат често от омасляване по кулера...заради това, че от едната страна са със скоба и притяга здраво, а от другата с "бърза връзка".
Моя днес го гледах - има съвсеееееем лекичко омасляване (доста старо при това - зимата не съм я юркал, но лятото и есента си я понастъпвам чат-пат) :yes:

Няма да се плашиш - ножа е от кожа дето се вика :mhihi:

П.с. Очаквам коментар за рекаро салона след първия по-дълъг път на него :yes: :yes:


Дай-боже до 26 да съм направил това което ми е в главата :kuku: :ok: ....ключето можеш да го удряш,разбрах това което не знаех.А като видях онова турбо как изглеждаше - сънувах го направо :oops:
А за рекарото - родих се :) сега следва ъпгрейд,НО има време.

Zagy- мерси за инфото,като го свалят в събота ще разбера.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от Zagy » 14 Мар 2011, 20:45

Купи си 2 шишета Меглио, сипи ги вътре, после сипи 2-3 литра вода и го разклати като пеленаче кога плаче - това му е почистването :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.03.2011
Пол: Мъж

Re: Омaсляване на ЕГР клапан 2.0d facelift

Мнение от gti_dido » 21 Мар 2011, 1:51

:mhihi:

Dimitroff: Ако не спреш да спамиш из подфорума - лично ще ти осигуря билет за БАНановата република!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook