Този сезон на божурище-продължение.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 01 Фев 2006, 9:59

аз съм се возил и в двете коли и мисля че на камикадзе ще е напред на финала...ако направи добър старт разбира се....щото тя е като див планински нерез :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 01 Фев 2006, 10:29

BESSNIA написа:Абе луд аз не съм се возил в твоята кола нито пък съм се возил в е36 с с38 ,но продължавам да си мисля че м палъра ще те бие. Неговите коне и въртящ момент са големи във всички обороти. Дай графика от диното на твойта кола.Поне аз си мисля ,че графиката ще е остра.
Макар ,че всичко се вижда на пистата. :D


той отдавна ги даде -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 805#242805 ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2006, 10:31

ето ги графиките колта ми тук никак ама никак не е нестроена както и на 2 -ри има компресия 9 защото буталцето си е заминало заради пикаеща дюза една от допълнителните (бтв не слагайте дюзи пореди да сте ги проверили :) )

Аванса ми е от чипа дет келе6а ми даде преди време а аванса му ми пречи след като колата мине в бууст защото пали по рано и въртящия момент пада значително заради това , както се вижда и от афр-ра имах дупка и в сместа до о,4 бара няамам намеса на допълнителната електроника , ама така е, обущара ходи бос и няя време си напраи колата :)) , но споко де март месец на божура ще се види.

За мен е много по сладко да направиш от едни железа коне и после да си ги караш и да си даваш газ , отколкото да ги купиш на готово :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2006, 10:41

Луд наистина мисля че доста подценяваш въртящия момент - ето минималните фабрични данни на бмв , подчертавам минималните защото мотора го има в някой по топли страни с 10:1 степен и там е по слаб - само за инфо в дайно руум бяха премерили един такъв мотор на над 80 000км и показа 354кс и 420нм и това си е стенд за двигател ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2006, 10:45

ludiagsm написа:За мен е много по сладко да направиш от едни железа коне и после да си ги караш и да си даваш газ , отколкото да ги купиш на готово :mhihi:


Това не знам що го каза ама мога да гарантирам че те са имали 1000 пъти повече хвърлен труд по слагането на М5 мотор-а в това купе от колкото твоето монтиране на турбо , не подценявай хорския труд :idea:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2006, 10:50

:) пак картинки от 4уждите страни :mhihi: , но хубууде 400нм ама при 4700 аз на 0,7 бара само ако си напрая аванса ще отида над 300 самоче няма да има такъв пик на момента а ще го има по-дълго в оборотите , при 1 бар с добър аванс и 50коня шот и в момента на шота аванса още малко назад, ще се поизнасили ис-а но представи си го:)

пп: мно искам да се пробвам със синята м-ка или с тебе или с маврената наистина ми е интересно , предлагам спора да продължи когато колитe са на пистата, защото така само правим сеир на хората по добре да е на пистата интернет рацерството не ме кефи особено
Последна промяна ludiagsm на 01 Фев 2006, 15:06, променена общо 1 път

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 01 Фев 2006, 12:13

Според мен Иво ще има шанс срещу С38 чак когато двигателя му достигне и леко превиши конските сили на С38Б38, дотогава безспорния победител е С38 :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 01 Фев 2006, 13:14

ludiagsm написа: :) пак картинки от 4уждите страни :mhihi: ,

На Проспиид диното тази картинка "от чуждите страни" ще изглежда още по фрапираща само да ти кажа да не са бъркаш :winky:

ludiagsm написа:но хубууде 400нм ама при 4700 аз на 0,7 бара само ако си напрая аванса ще отида над 300 самоче няма да има такъв пик на момента а ще го има по-дълго в оборотите , при 1 бар с добър аванс и 50коня шот и в момента на шота аванса още малко назад, ще се поизнасили ис-а но представи си го:)

Отново пишеш АДСКИ ГЛУПОСТИ :mhihi: Покажи ми една силна кола с малък обем дето да няма пик на момент и после да пада стръмно надолу :lol: Ето тук още един път показваш че въобще не ти е ясно за кво пишеш. Твоята графика изглежда така просто щото първо колата ти е доста доста слаба и след това адски неправилно направена и като желязо и като настройка, спасява те единственно това че имаш гориво и то в граници да не счупиш бързо мотора. С тази ти турбина и този ти мотор, с правилна настройка точно тряя да имаш пик на към 3500 който да е 1.5 пъти по голям от този момент който имаш сега, и след това графиката тряя да падне рязко надолу но пак във високите момента требе да ти е по голям отколкото сега. Ти само забележи на 6500-7000 оборота имаш някви абсолютно мизерни 200 нютона бе пич :confused: Няма такъв филм силна кола със малак надут мотор и момент с форма на плато във всички обороти :mhihi:

П.С Иво, имаш още много да учиш, жалко че се учиш по системата проба-грешка, има къде къде по лесни начини.........:winky:

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Кво говорите вие ве

Мнение от ! Алекс » 01 Фев 2006, 14:23

Маврена оправяи си колицата да те видим с нея на сабора на пролет.
Ко им обръщаш внимание.
Ис-ки под път и над път,4е били те с охлюв или не голямото добро утро ве4е :mhihi:
Спрете М-ката и ИС-ката една до друга да видим де ша е талпата да му се не види.
Едното е класика а другото е аи да не казвама
А за стартовете решаваите ги на пистата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2006, 14:59

kelesha написа:
ludiagsm написа: :) пак картинки от 4уждите страни :mhihi: ,

На Проспиид диното тази картинка "от чуждите страни" ще изглежда още по фрапираща само да ти кажа да не са бъркаш :winky:

ludiagsm написа:но хубууде 400нм ама при 4700 аз на 0,7 бара само ако си напрая аванса ще отида над 300 самоче няма да има такъв пик на момента а ще го има по-дълго в оборотите , при 1 бар с добър аванс и 50коня шот и в момента на шота аванса още малко назад, ще се поизнасили ис-а но представи си го:)

Отново пишеш АДСКИ ГЛУПОСТИ :mhihi: Покажи ми една силна кола с малък обем дето да няма пик на момент и после да пада стръмно надолу :lol: Ето тук още един път показваш че въобще не ти е ясно за кво пишеш. Твоята графика изглежда така просто щото първо колата ти е доста доста слаба и след това адски неправилно направена и като желязо и като настройка, спасява те единственно това че имаш гориво и то в граници да не счупиш бързо мотора. С тази ти турбина и този ти мотор, с правилна настройка точно тряя да имаш пик на към 3500 който да е 1.5 пъти по голям от този момент който имаш сега, и след това графиката тряя да падне рязко надолу но пак във високите момента требе да ти е по голям отколкото сега. Ти само забележи на 6500-7000 оборота имаш някви абсолютно мизерни 200 нютона бе пич :confused: Няма такъв филм силна кола със малак надут мотор и момент с форма на плато във всички обороти :mhihi:

П.С Иво, имаш още много да учиш, жалко че се учиш по системата проба-грешка, има къде къде по лесни начини.........:winky:



споко е чета питам ама вече правилните хора :) , преди няколко години ти звънях и викам Тони кажи бе искам турбина дай идея , и ти ко отговори :не сaтва на тоя мотор требва да сложиш делко от некоя турбо-италянка :mhihi: :mhihi: аз взех че повярвах да си махна 4-те отделни бобини за да да си надупча капака на главата и да сложа някво гадно делко ейй да се върна 10 години назад бахти тунинг савета :mhihi: . Тони не ми се обиждай ама така беше , след това реших да рискувам и да видя ще стане ли нещо нема ли да стане а тва преди 2 години ехаа , ония тико по тва време ве4е 2 година е карал М42-то на 0,9 боост със СМТ5 без да пипа аванса ама кой да ми каже на мен аз тука седя мисля си пробвам си и хоп изведнъж почнах да наказвам астрички на 0,3бара и разни други колици после ударих посъбрах я слойих електроника
е сега пак свалих главата и видех ко стаа

аванса тряя се опраи нема спор даже се 4удя как не съм гръмнал с тоя аванс .

Ама ще стане работата споко тряят парички това ме спира за момента , иначе и на мен ми се кара на 2 бара при 8 степен ама няя :)

Можеби догодина

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2006, 15:22

Та да се върнем на темата, въпроса на Том беше ще има ли Бързи бмв-та за състезанието на божура всеки в класа си м-ката у С нема шанс дори и 13-ки да дава

Аз се надявам да стана за тогава у Бклас , Мадпетьо незнам ко ще напрай у А клас, и наш Яворчо с другата м-ка атмосферка пак за Аклас.

Томи за клас С:) Тряя се поработи там

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 01 Фев 2006, 15:31

АЗ у А клас можех да ги мина още миналото ма не ги минах... :mhihi:
А вече не щем да си трошим колата...но има време може пък и друго да стане :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Фев 2006, 15:33

j1v написа:
ludiagsm написа:Та да се върнем на темата, въпроса на Том беше ще има ли Бързи бмв-та за състезанието на божура всеки в класа си м-ката у С нема шанс дори и 13-ки да дава

Аз се надявам да стана за тогава у Бклас , Мадпетьо незнам ко ще напрай у А клас, и наш Яворчо с другата м-ка атмосферка пак за Аклас.

Томи за клас С:) Тряя се поработи там


е ти леко си в Ц клас, а не в Б ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Успех със биг батките ;-)



у клас Б са до 1,8 турбо и до 2,5 атмосферно ,нитрото е по желание :idea: :idea: :idea:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Фев 2006, 15:37

Ако това което разбрах е вярно то Е36 с М5 мотор има голям шанс защото може би ще влезе в Клас Б - поне така се говореше . :idea:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 01 Фев 2006, 15:42

j1v написа:
ludiagsm написа:Та да се върнем на темата, въпроса на Том беше ще има ли Бързи бмв-та за състезанието на божура всеки в класа си м-ката у С нема шанс дори и 13-ки да дава

Аз се надявам да стана за тогава у Бклас , Мадпетьо незнам ко ще напрай у А клас, и наш Яворчо с другата м-ка атмосферка пак за Аклас.

Томи за клас С:) Тряя се поработи там


е ти леко си в Ц клас, а не в Б ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Успех със биг батките ;-)


Опа моя грешка, сори
Displacement: 1796 cc 109.59 cu in


Отнякъде бях останал с впечатлението, че е малко над 1850 см3 :uups:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook