Този сезон на божурище-продължение.
Модератор: bum_bum
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
BESSNIA написа:Абе луд аз не съм се возил в твоята кола нито пък съм се возил в е36 с с38 ,но продължавам да си мисля че м палъра ще те бие. Неговите коне и въртящ момент са големи във всички обороти. Дай графика от диното на твойта кола.Поне аз си мисля ,че графиката ще е остра.
Макар ,че всичко се вижда на пистата.
той отдавна ги даде -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 805#242805

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ето ги графиките колта ми тук никак ама никак не е нестроена както и на 2 -ри има компресия 9 защото буталцето си е заминало заради пикаеща дюза една от допълнителните (бтв не слагайте дюзи пореди да сте ги проверили
)
Аванса ми е от чипа дет келе6а ми даде преди време а аванса му ми пречи след като колата мине в бууст защото пали по рано и въртящия момент пада значително заради това , както се вижда и от афр-ра имах дупка и в сместа до о,4 бара няамам намеса на допълнителната електроника , ама така е, обущара ходи бос и няя време си напраи колата
) , но споко де март месец на божура ще се види.
За мен е много по сладко да направиш от едни железа коне и после да си ги караш и да си даваш газ , отколкото да ги купиш на готово

Аванса ми е от чипа дет келе6а ми даде преди време а аванса му ми пречи след като колата мине в бууст защото пали по рано и въртящия момент пада значително заради това , както се вижда и от афр-ра имах дупка и в сместа до о,4 бара няамам намеса на допълнителната електроника , ама така е, обущара ходи бос и няя време си напраи колата

За мен е много по сладко да направиш от едни железа коне и после да си ги караш и да си даваш газ , отколкото да ги купиш на готово

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Луд наистина мисля че доста подценяваш въртящия момент - ето минималните фабрични данни на бмв , подчертавам минималните защото мотора го има в някой по топли страни с 10:1 степен и там е по слаб - само за инфо в дайно руум бяха премерили един такъв мотор на над 80 000км и показа 354кс и 420нм и това си е стенд за двигател ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
ludiagsm написа:За мен е много по сладко да направиш от едни железа коне и после да си ги караш и да си даваш газ , отколкото да ги купиш на готово
Това не знам що го каза ама мога да гарантирам че те са имали 1000 пъти повече хвърлен труд по слагането на М5 мотор-а в това купе от колкото твоето монтиране на турбо , не подценявай хорския труд

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)


пп: мно искам да се пробвам със синята м-ка или с тебе или с маврената наистина ми е интересно , предлагам спора да продължи когато колитe са на пистата, защото така само правим сеир на хората по добре да е на пистата интернет рацерството не ме кефи особено
Последна промяна ludiagsm на 01 Фев 2006, 15:06, променена общо 1 път
ludiagsm написа:пак картинки от 4уждите страни
,
На Проспиид диното тази картинка "от чуждите страни" ще изглежда още по фрапираща само да ти кажа да не са бъркаш

ludiagsm написа:но хубууде 400нм ама при 4700 аз на 0,7 бара само ако си напрая аванса ще отида над 300 самоче няма да има такъв пик на момента а ще го има по-дълго в оборотите , при 1 бар с добър аванс и 50коня шот и в момента на шота аванса още малко назад, ще се поизнасили ис-а но представи си го:)
Отново пишеш АДСКИ ГЛУПОСТИ




П.С Иво, имаш още много да учиш, жалко че се учиш по системата проба-грешка, има къде къде по лесни начини.........

Кво говорите вие ве
Маврена оправяи си колицата да те видим с нея на сабора на пролет.
Ко им обръщаш внимание.
Ис-ки под път и над път,4е били те с охлюв или не голямото добро утро ве4е
Спрете М-ката и ИС-ката една до друга да видим де ша е талпата да му се не види.
Едното е класика а другото е аи да не казвама
А за стартовете решаваите ги на пистата
Ко им обръщаш внимание.
Ис-ки под път и над път,4е били те с охлюв или не голямото добро утро ве4е

Спрете М-ката и ИС-ката една до друга да видим де ша е талпата да му се не види.
Едното е класика а другото е аи да не казвама
А за стартовете решаваите ги на пистата
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
kelesha написа:ludiagsm написа:пак картинки от 4уждите страни
,
На Проспиид диното тази картинка "от чуждите страни" ще изглежда още по фрапираща само да ти кажа да не са бъркаш
ludiagsm написа:но хубууде 400нм ама при 4700 аз на 0,7 бара само ако си напрая аванса ще отида над 300 самоче няма да има такъв пик на момента а ще го има по-дълго в оборотите , при 1 бар с добър аванс и 50коня шот и в момента на шота аванса още малко назад, ще се поизнасили ис-а но представи си го:)
Отново пишеш АДСКИ ГЛУПОСТИПокажи ми една силна кола с малък обем дето да няма пик на момент и после да пада стръмно надолу
Ето тук още един път показваш че въобще не ти е ясно за кво пишеш. Твоята графика изглежда така просто щото първо колата ти е доста доста слаба и след това адски неправилно направена и като желязо и като настройка, спасява те единственно това че имаш гориво и то в граници да не счупиш бързо мотора. С тази ти турбина и този ти мотор, с правилна настройка точно тряя да имаш пик на към 3500 който да е 1.5 пъти по голям от този момент който имаш сега, и след това графиката тряя да падне рязко надолу но пак във високите момента требе да ти е по голям отколкото сега. Ти само забележи на 6500-7000 оборота имаш някви абсолютно мизерни 200 нютона бе пич
Няма такъв филм силна кола със малак надут мотор и момент с форма на плато във всички обороти
![]()
П.С Иво, имаш още много да учиш, жалко че се учиш по системата проба-грешка, има къде къде по лесни начини.........
споко е чета питам ама вече правилните хора




е сега пак свалих главата и видех ко стаа
аванса тряя се опраи нема спор даже се 4удя как не съм гръмнал с тоя аванс .
Ама ще стане работата споко тряят парички това ме спира за момента , иначе и на мен ми се кара на 2 бара при 8 степен ама няя

Можеби догодина
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Та да се върнем на темата, въпроса на Том беше ще има ли Бързи бмв-та за състезанието на божура всеки в класа си м-ката у С нема шанс дори и 13-ки да дава
Аз се надявам да стана за тогава у Бклас , Мадпетьо незнам ко ще напрай у А клас, и наш Яворчо с другата м-ка атмосферка пак за Аклас.
Томи за клас С:) Тряя се поработи там
Аз се надявам да стана за тогава у Бклас , Мадпетьо незнам ко ще напрай у А клас, и наш Яворчо с другата м-ка атмосферка пак за Аклас.
Томи за клас С:) Тряя се поработи там
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
АЗ у А клас можех да ги мина още миналото ма не ги минах...
А вече не щем да си трошим колата...но има време може пък и друго да стане


А вече не щем да си трошим колата...но има време може пък и друго да стане



"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
j1v написа:ludiagsm написа:Та да се върнем на темата, въпроса на Том беше ще има ли Бързи бмв-та за състезанието на божура всеки в класа си м-ката у С нема шанс дори и 13-ки да дава
Аз се надявам да стана за тогава у Бклас , Мадпетьо незнам ко ще напрай у А клас, и наш Яворчо с другата м-ка атмосферка пак за Аклас.
Томи за клас С:) Тряя се поработи там
е ти леко си в Ц клас, а не в Б ...![]()
![]()
![]()
Успех със биг батките
у клас Б са до 1,8 турбо и до 2,5 атмосферно ,нитрото е по желание



j1v написа:ludiagsm написа:Та да се върнем на темата, въпроса на Том беше ще има ли Бързи бмв-та за състезанието на божура всеки в класа си м-ката у С нема шанс дори и 13-ки да дава
Аз се надявам да стана за тогава у Бклас , Мадпетьо незнам ко ще напрай у А клас, и наш Яворчо с другата м-ка атмосферка пак за Аклас.
Томи за клас С:) Тряя се поработи там
е ти леко си в Ц клас, а не в Б ...![]()
![]()
![]()
Успех със биг батките
Опа моя грешка, сори
Displacement: 1796 cc 109.59 cu in
Отнякъде бях останал с впечатлението, че е малко над 1850 см3

63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани