с ванос до 100
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
.
аха... е на мен ми бяха казали 4е нали е от моторите кудето се слага на следва6тите петици и е с ванос които дига 20 коня.... като се вклу4и...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
SlipKnoT написа:GECATA BMW написа:SlipKnoT написа:..а М52б20ту е двоен ванус..
Двойния ванос не е ли при М52Б22
Мотора дето е 2.2 170коня.. е М54.
Да М54 е грешката е моя


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Ако двигателя ти е от 5-ца 1997г. значи е с един ванос и те са по 150 коня.
Тези които са по 170 коня имат двоен ванос и са след 2001г.
Тези които са по 170 коня имат двоен ванос и са след 2001г.

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
.
е зна4и си е с един
мерси за уто4нението...

мерси за уто4нението...

Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
SlipKnoT написа:Мотора дето е 2.2 170коня.. е М54.
Тоест искаш да кажеш,че Е36 323 ..е М54 така ли?


Или става въпрос за по-нов модел Е46 може би?Би ли ми разяснил?

Deo,а това за VANOS-а,че вдигал конските сили като се включи звучи смешно и абсолютно невярно!



- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Е36 няма с М54 той се произвежда след 2001г.
Твоя мотор е М52
Твоя мотор е М52

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Slavi_m написа:SlipKnoT написа:Мотора дето е 2.2 170коня.. е М54.
Тоест искаш да кажеш,че Е36 323 ..е М54 така ли?Това не го знаех..
(Досега си мислех,че е М52Б23)
Или става въпрос за по-нов модел Е46 може би?Би ли ми разяснил?
М54 се монтира в Е46, Е39 и Z3..
Е36 323 е с М52..

- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Идеята на тази система не е да се направи мотора по мощен а по икономичен и да се подобри работата му на ниски обороти.
При единичния Ванос кадето става регулиране само на смукателните клапани в зависимост от оборотите и то само на две точки /компутърно регулирани/ регулирането става при средните обороти.
Идеята е че колите изминават по голяма част от пробегат си на ниски и средни обороти, и там е акцента .При ниските обороти смукателните клапани се отварят по късно , което подобрява работата на празен ход на мотора /правиго и малко по шумен -производителите твърдят това не аз/.
При средните обороти смукателния клапан се отваря по рано и overlap
периода е по голям / момента на препокриването на смукателния и изпускателният клапан-/с около 12 градуса.
по този начин се подобрява изчистването на горивната камера т.е. в нея ще остане повече свеж въздух, и можем да вкараме повече гориво и да получимпо голям въртящ момент , и от там повече икономии, а и емисиите на вредните газове ще паднат.
Обаче при високите обороти времето е твърде малко и затова се връщаме в изходно положение , т.е класическото.
Карането на високи обороти просто си е чиста загуба на не изгорял бензин с изгорели газове , е тва е .
При двоиния ванос имаме и регулиране на изпускателните клапани като там се удължава периода ин на отваряне , пак с тази цел да изчистим горивната камера от изгорелите газове по добре.
Обаче взели че сметнали че не били толкова добре изгорели тези газове и че в тях има още живот и пак заради тази икономия около 25%се връщат за да доизгорят./че да ги напрявят на100% това връщане зада си запалим само в началото и после на изгорели газове да караме
/
При двоиния Ванос регулирането става на повече точки.
Как е при баварските каки не зная но при японските напримен на ниските и средните ибороти работят само по един смукателен клапан на цилиндър и при високите по два.Има хиляди разновидности на тези изпълнения и всеки ги екръстил както му доиде Vanos, Vitec, Vvti, Vti.
Общата идея е икономията , петрола свършва това е факт .
По късно тези разработки се прилагат при спортните автомобили , но с тоста преработки и там идеята е повече power.
Едно съветче , след разходката из нета ми стана ясно че управлението на тези системи е много финно и за тази цел честата смяана на маслото, ще остави доста маистори и магазини на резервни части без работа , а нас с повече пари и свободно време.
За това сменяите си консумативите редовно , и предпочитаите тези препоръчани от призводителя.
Аиде икономично .
Good luck
"The freedom you can wish for future happiness,
But the only time in which you can be happy is now"
Идеята на тази система не е да се направи мотора по мощен а по икономичен и да се подобри работата му на ниски обороти.
При единичния Ванос кадето става регулиране само на смукателните клапани в зависимост от оборотите и то само на две точки /компутърно регулирани/ регулирането става при средните обороти.
Идеята е че колите изминават по голяма част от пробегат си на ниски и средни обороти, и там е акцента .При ниските обороти смукателните клапани се отварят по късно , което подобрява работата на празен ход на мотора /правиго и малко по шумен -производителите твърдят това не аз/.
При средните обороти смукателния клапан се отваря по рано и overlap
периода е по голям / момента на препокриването на смукателния и изпускателният клапан-/с около 12 градуса.
по този начин се подобрява изчистването на горивната камера т.е. в нея ще остане повече свеж въздух, и можем да вкараме повече гориво и да получимпо голям въртящ момент , и от там повече икономии, а и емисиите на вредните газове ще паднат.
Обаче при високите обороти времето е твърде малко и затова се връщаме в изходно положение , т.е класическото.
Карането на високи обороти просто си е чиста загуба на не изгорял бензин с изгорели газове , е тва е .
При двоиния ванос имаме и регулиране на изпускателните клапани като там се удължава периода ин на отваряне , пак с тази цел да изчистим горивната камера от изгорелите газове по добре.
Обаче взели че сметнали че не били толкова добре изгорели тези газове и че в тях има още живот и пак заради тази икономия около 25%се връщат за да доизгорят./че да ги напрявят на100% това връщане зада си запалим само в началото и после на изгорели газове да караме

При двоиния Ванос регулирането става на повече точки.
Как е при баварските каки не зная но при японските напримен на ниските и средните ибороти работят само по един смукателен клапан на цилиндър и при високите по два.Има хиляди разновидности на тези изпълнения и всеки ги екръстил както му доиде Vanos, Vitec, Vvti, Vti.
Общата идея е икономията , петрола свършва това е факт .
По късно тези разработки се прилагат при спортните автомобили , но с тоста преработки и там идеята е повече power.
Едно съветче , след разходката из нета ми стана ясно че управлението на тези системи е много финно и за тази цел честата смяана на маслото, ще остави доста маистори и магазини на резервни части без работа , а нас с повече пари и свободно време.
За това сменяите си консумативите редовно , и предпочитаите тези препоръчани от призводителя.
Аиде икономично .
Good luck
"The freedom you can wish for future happiness,
But the only time in which you can be happy is now"
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Ето тук едно кратко филмче как став работата на клапаните /не е за Ванос- но е интересно/
http://abbysenior.com/mechanics/4stroke.htm#Top
свалете си там където пише Valve Timing Video
Good luck
Ако ви засича видеото изчакаите го да се свали иси го стартираите след това
Ето тук едно кратко филмче как став работата на клапаните /не е за Ванос- но е интересно/
http://abbysenior.com/mechanics/4stroke.htm#Top
свалете си там където пише Valve Timing Video
Good luck
Ако ви засича видеото изчакаите го да се свали иси го стартираите след това
.
благодарско за добрата информация колега
с здраве...

с здраве...

Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани