с ванос до 100

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 01 Фев 2006, 0:28

аха... е на мен ми бяха казали 4е нали е от моторите кудето се слага на следва6тите петици и е с ванос които дига 20 коня.... като се вклу4и...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 01 Фев 2006, 0:31

SlipKnoT написа:
GECATA BMW написа:
SlipKnoT написа:..а М52б20ту е двоен ванус..

Двойния ванос не е ли при М52Б22 :?:


Мотора дето е 2.2 170коня.. е М54. ;)

Да М54 е грешката е моя :uups:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 01 Фев 2006, 0:37

Ако двигателя ти е от 5-ца 1997г. значи е с един ванос и те са по 150 коня.
Тези които са по 170 коня имат двоен ванос и са след 2001г.
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 01 Фев 2006, 0:43

е зна4и си е с един :(
мерси за уто4нението... :)
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 01 Фев 2006, 0:58

SlipKnoT написа:Мотора дето е 2.2 170коня.. е М54. ;)


Тоест искаш да кажеш,че Е36 323 ..е М54 така ли? :roll: Това не го знаех.. :confused: (Досега си мислех,че е М52Б23)
Или става въпрос за по-нов модел Е46 може би?Би ли ми разяснил? :help:

Deo,а това за VANOS-а,че вдигал конските сили като се включи звучи смешно и абсолютно невярно! :) ..'от 150 като се включи ванос-а стават 178' :mhihi: :D

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 01 Фев 2006, 1:05

Е36 няма с М54 той се произвежда след 2001г.
Твоя мотор е М52
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 01 Фев 2006, 1:23

Slavi_m написа:
SlipKnoT написа:Мотора дето е 2.2 170коня.. е М54. ;)


Тоест искаш да кажеш,че Е36 323 ..е М54 така ли? :roll: Това не го знаех.. :confused: (Досега си мислех,че е М52Б23)
Или става въпрос за по-нов модел Е46 може би?Би ли ми разяснил? :help:


М54 се монтира в Е46, Е39 и Z3..
Е36 323 е с М52.. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 01 Фев 2006, 3:31

Здраве да е
Идеята на тази система не е да се направи мотора по мощен а по икономичен и да се подобри работата му на ниски обороти.
При единичния Ванос кадето става регулиране само на смукателните клапани в зависимост от оборотите и то само на две точки /компутърно регулирани/ регулирането става при средните обороти.
Идеята е че колите изминават по голяма част от пробегат си на ниски и средни обороти, и там е акцента .При ниските обороти смукателните клапани се отварят по късно , което подобрява работата на празен ход на мотора /правиго и малко по шумен -производителите твърдят това не аз/.
При средните обороти смукателния клапан се отваря по рано и overlap
периода е по голям / момента на препокриването на смукателния и изпускателният клапан-/с около 12 градуса.
по този начин се подобрява изчистването на горивната камера т.е. в нея ще остане повече свеж въздух, и можем да вкараме повече гориво и да получимпо голям въртящ момент , и от там повече икономии, а и емисиите на вредните газове ще паднат.
Обаче при високите обороти времето е твърде малко и затова се връщаме в изходно положение , т.е класическото.
Карането на високи обороти просто си е чиста загуба на не изгорял бензин с изгорели газове , е тва е .
При двоиния ванос имаме и регулиране на изпускателните клапани като там се удължава периода ин на отваряне , пак с тази цел да изчистим горивната камера от изгорелите газове по добре.
Обаче взели че сметнали че не били толкова добре изгорели тези газове и че в тях има още живот и пак заради тази икономия около 25%се връщат за да доизгорят./че да ги напрявят на100% това връщане зада си запалим само в началото и после на изгорели газове да караме :mhihi: /
При двоиния Ванос регулирането става на повече точки.
Как е при баварските каки не зная но при японските напримен на ниските и средните ибороти работят само по един смукателен клапан на цилиндър и при високите по два.Има хиляди разновидности на тези изпълнения и всеки ги екръстил както му доиде Vanos, Vitec, Vvti, Vti.
Общата идея е икономията , петрола свършва това е факт .
По късно тези разработки се прилагат при спортните автомобили , но с тоста преработки и там идеята е повече power.
Едно съветче , след разходката из нета ми стана ясно че управлението на тези системи е много финно и за тази цел честата смяана на маслото, ще остави доста маистори и магазини на резервни части без работа , а нас с повече пари и свободно време.
За това сменяите си консумативите редовно , и предпочитаите тези препоръчани от призводителя.
Аиде икономично .
Good luck
"The freedom you can wish for future happiness,
But the only time in which you can be happy is now"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 01 Фев 2006, 4:05

Здраве да е
Ето тук едно кратко филмче как став работата на клапаните /не е за Ванос- но е интересно/
http://abbysenior.com/mechanics/4stroke.htm#Top
свалете си там където пише Valve Timing Video
Good luck
Ако ви засича видеото изчакаите го да се свали иси го стартираите след това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 01 Фев 2006, 13:00

благодарско за добрата информация колега :bowdown:
с здраве... :D
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 01 Фев 2006, 16:23

Slavi_m написа:
SlipKnoT написа:Мотора дето е 2.2 170коня.. е М54. ;)


Тоест искаш да кажеш,че Е36 323 ..е М54 така ли? :roll: Това не го знаех.. :confused: (Досега си мислех,че е М52Б23)

Двигателят на 323 е М52Б25, не Б23 ;)
Изображение
Driver's Racing Team

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook