DIY Скъсени вакуум пътища.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Доста крайно изказване..
Относно колегите, който се притесняват за вакуум-а.
Последните 2 дни минах близо 700км километра и имах възможността да си направя доста проби.
Скорост от 140 на автопилот на 4та - газ до долу...150 и спирачки до към 100.
И така към 20 тина пъти...
Спирачки си имам, турбината е повече от адекватна.
В крайна сметка и тук всичко опира до личният избор - дали да се прави тази манипулация или не.
Аз съм скъсил вакумите на 2те Е46ци и със сигурност остават така.
Понякога теорията и практиката се разминават не малко - както в случая...на теория - може и да има евентуаааааално някакъв проблем с вакуумите, на практика колата става чувствително по пъргава и динамична...особено в средни и високи обороти при доускорение !!
Относно колегите, който се притесняват за вакуум-а.
Последните 2 дни минах близо 700км километра и имах възможността да си направя доста проби.
Скорост от 140 на автопилот на 4та - газ до долу...150 и спирачки до към 100.
И така към 20 тина пъти...
Спирачки си имам, турбината е повече от адекватна.

В крайна сметка и тук всичко опира до личният избор - дали да се прави тази манипулация или не.
Аз съм скъсил вакумите на 2те Е46ци и със сигурност остават така.
Понякога теорията и практиката се разминават не малко - както в случая...на теория - може и да има евентуаааааално някакъв проблем с вакуумите, на практика колата става чувствително по пъргава и динамична...особено в средни и високи обороти при доускорение !!

- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Здравейте колеги, интересна тема с още повече интересни мнения, ще си дам и моето, а то е:
Сменете всички вакум маркучи, свалете въпросния резервоар и го проверете за пробив, ако има нов и всички други компоненти с вакум системата, с една дума пълна профилактика. Покарайте така няколко дни и след това направете гимнастиката на колегата Димитров и сами ще разберете дали си заслужава.
Друк е въпроса, какво рискуваме с изолирането на резервоара? Колеги се изказаха доста ясно и не се дразнете помеждуси, колите са ваши и имате право да правите с тях каквото пожелаете, но непренебрегвайте баварските инжинери. Уверявам Ви че там няма случайни хора със случайни идеи, в противен случай БМВ нямаше да е една световно водеща автомобилна компания.
Ако искате повече мощ в двигателя има чип, по-мощни мотори...
С трици маймуни не се ловят.
Успех на всички.
Сменете всички вакум маркучи, свалете въпросния резервоар и го проверете за пробив, ако има нов и всички други компоненти с вакум системата, с една дума пълна профилактика. Покарайте така няколко дни и след това направете гимнастиката на колегата Димитров и сами ще разберете дали си заслужава.
Друк е въпроса, какво рискуваме с изолирането на резервоара? Колеги се изказаха доста ясно и не се дразнете помеждуси, колите са ваши и имате право да правите с тях каквото пожелаете, но непренебрегвайте баварските инжинери. Уверявам Ви че там няма случайни хора със случайни идеи, в противен случай БМВ нямаше да е една световно водеща автомобилна компания.
Ако искате повече мощ в двигателя има чип, по-мощни мотори...
С трици маймуни не се ловят.
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Тази сутрин направих и аз размяната на маркучетата - наистина се усеща, особено в нистике обороти. Аз ще карам така, защото има разлика и защото съм се убедил, че "инженерите" от БМВ не винаги ти мислят доброто...на автомобила разбира се 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
айде и аз да напиша едно мнение (с което не задължавам никой) за тази операция,мнението ми е че тя не е правилна и ефекта от нея е никакъв,даже напротив отрицателен е!първи се сети за това LUCIFER защото го е пробвал и знае какво да гледа,RETROFIT също е дал добри мнения и е в правилната насока
Това е моето мнение ако искате колата да ви върви като хората,оставете вакуумния резервоар да си работи коректно 


- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Скъсени вакуум пътища.
Dimitroff написа:Прилагам ви и една схема за добиване на допълнителна яснота:
Колеги,ориентирайте ме,моля....според тази схема и снимките на колегата,при мен нищо не е същото.Наскоро сменях клапана за вакуума и при мен сега щуцерите сочат надолу.


From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Маркуча от толумбата влиза във VACUUM на ел. клапана, a маркуча за турбото влиза на OUT.
Смени си майстора...
Смени си майстора...
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Retrofit написа:Маркуча от толумбата влиза във VACUUM на ел. клапана, a маркуча за турбото влиза на OUT.
Смени си майстора...
Оххх,тва е 3-тия....и все от форумните спецове:mhihi:,дето много ги хвалят

From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Днес си говорехме с Митко Турбото (едва ли някой от София не е чувал за него) относно въпросната манипулация - ми...твърдо за е...
Показа ми на 2 БМВ-та, че ги е шунтирал преди доста време...и обясни, че се чуди защо при Туарег-а няма подобно нещо...да го приложи
Показа ми на 2 БМВ-та, че ги е шунтирал преди доста време...и обясни, че се чуди защо при Туарег-а няма подобно нещо...да го приложи

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
ами отговора не е сложен,просто Туарег-а не е БМВ,това че го няма там не означава че е излишен в мотора на БМВ и не означава че инженерите на ВАГ са по-добри от тези на БМВ и обратно
който както иска така да си го прави и да си преценява сам за себе си 


- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
VRPerformance написа:ами отговора не е сложен,просто Туарег-а не е БМВ,това че го няма там не означава че е излишен в мотора на БМВ и не означава че инженерите на ВАГ са по-добри от тези на БМВ и обратнокойто както иска така да си го прави и да си преценява сам за себе си
Аз пък не вярвам на Митко Турбото и затова си върнах всичко постарому

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
VRPerformance написа:ами отговора не е сложен,просто Туарег-а не е БМВ,това че го няма там не означава че е излишен в мотора на БМВ и не означава че инженерите на ВАГ са по-добри от тези на БМВ и обратнокойто както иска така да си го прави и да си преценява сам за себе си
Безпорно!
Беше повече на шега.
И на децата им е ясно, че гоУемиОт ГоУф не е БМВ

- cekio
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Златица
- Пол: Мъж
- Кара: уличен хулиган
- Мечтае да кара: по-голям хулиган
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Колеги аз също пробвах и съм много доволен от резултата
. Така карам от около 3 седмици,стълът ми на каране е малко агресивен,но в рамките на допустимото
и до сега нямам никакви проблеми със спирачките или нещо друго там.



$ceco$
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Аз също го бях направил, но го върнах постарому! Така ми е добре и да ми е мирна главата!
- starterwrc
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М3 Е46
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Добре, от процедурата има ефект, НО БМВ инженерите сигурно са искали да удължат живота на турбината чрез по-плавно регулиране, изместване ъгъла на лопатките на турбината!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани