пръти за глава
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
пръти за глава
колеги помагаите трябват ми четерите пръта за глава на м30б28 на тях се нанизват кобилиците и една читава кобилица
power
Re: пръти за глава
колега пусни тема в купува
мисля че ще е по голям успеха...
иначе кубилиците стават и от м10
за "кавалите" си трябват от м30..няма значение кубатурата
Успех
edit: мисля че мога да намеря кубилица...ще драсна като я изровя

мисля че ще е по голям успеха...
иначе кубилиците стават и от м10
за "кавалите" си трябват от м30..няма значение кубатурата

Успех

edit: мисля че мога да намеря кубилица...ще драсна като я изровя

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: пръти за глава
ако стават от м30б25 имам такива за продажба 

Re: пръти за глава
kolio 7ta написа:колеги помагаите трябват ми четерите пръта за глава на м30б28 на тях се нанизват кобилиците и една читава кобилица
Ако се е стигнало до там, че "кавалите" са за смяна, значи нещо много сериозно не е наред със смазването.
По принцип те се износват по-трудно от втулковите лагери на кобилиците. Ако има леки видими следи по тях (по "кавалите") - вероятно кобилиците направо си хлопат - провери ги за допустими луфтове. Често "кавалите" се износват най-силно в местата на контактуване с позициониращите пружини на кобилиците, но това не е най-фаталното. Ако има и счупена или силно износена кобилица - отново се връщаме към лошото смазване - един от недостатъците на тези глави. Разбира се, кобилицата (втулковият лагер) се поврежда лесно и при неправилно изкарване или вкарване от и в "кавала" - говоря за потенциалните дерюги по лагерите. Кобилица може и да се счупи при "неподходящи" луфтове на клапаните и по-високи обороти.
Думата ми е - прегледай си всичко маслено много внимателно - не на последно място и тръбата, пръскаща масло върху разпределителния вал и кобилиците, като обърни внимание дали няма сакатлък при и без това не много добре измисленото закрепване на въпросната тръба към главата (кухите винтове се лепят с локтайт при завинтване или се фиксират с тел срещу развиване, както и не бива да се прекалява със стягането на винтовете, че направо си сплескват тръбата). Някои американски тунинг фирми препоръчват подмяната на тази тръба със специална, поделена на две части, при която се гарантира по-добре равномерното налягане и смазване за всички кобилици. Това обаче става лесно и с оригиналната тръба, която се прищипва внимателно в средата. Важно е пръскалките на тръбата да не са запушени или напротив, по някакви причини да са станали с по-голям диаметър. В този ред на мисли - проверка на маслените магистрали в блока, тези по които се качва маслото, проверка и на маслената помпа...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: пръти за глава
мда, "кавалите" се надират, когато има проблем с мазането, особено когато някой умник е махал "рейката" (пръчката) която маже и не е подменил дифтунгите, които са стотинки, слагат ги премазани, не уплътняват добре и в резултат на което маслото изпуска от там, налягането пада и няма добро смазване 


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: пръти за глава
В хубави размисли ме вкарахте, още едно нещо което да погледна на мойто М30
Вчера си коментирахме с още един М30 фанатик че редовния номер е тая маслена рейка да се сложи наопаки и за това да няма хубаво мазане
Вчера си коментирахме с още един М30 фанатик че редовния номер е тая маслена рейка да се сложи наопаки и за това да няма хубаво мазане


Re: пръти за глава
Въпросната маслена рейка има белег от едната страна, подобен на стрелка, който посочва предната част на двигателя (първи цилиндър)...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: пръти за глава
и още нещо се сетих, ако е премачкана от пренатягане, не очаквайте да минава много масло през нея 


Re: пръти за глава
http://cgi.ebay.de/Kipphebelwellen-BMW- ... 679wt_1139
Цената е добра, даже и с включено ДДС
, даже и транспортът е поносим - 20 Евро (макар че може и да е по-евтино, но не и с DHL)...
Цената е добра, даже и с включено ДДС

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани