пръти за глава

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: burgas meden rudnik

пръти за глава

Мнение от kolio 7ta » 24 Фев 2011, 15:08

колеги помагаите трябват ми четерите пръта за глава на м30б28 на тях се нанизват кобилиците и една читава кобилица
power

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: пръти за глава

Мнение от Louis » 25 Фев 2011, 20:36

колега пусни тема в купува ;)
мисля че ще е по голям успеха...
иначе кубилиците стават и от м10
за "кавалите" си трябват от м30..няма значение кубатурата ;)

Успех :yes:

edit: мисля че мога да намеря кубилица...ще драсна като я изровя :mhihi:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: пръти за глава

Мнение от VesoPesa » 25 Фев 2011, 21:10

ако стават от м30б25 имам такива за продажба ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: пръти за глава

Мнение от DEMIURGE » 25 Фев 2011, 21:27

kolio 7ta написа:колеги помагаите трябват ми четерите пръта за глава на м30б28 на тях се нанизват кобилиците и една читава кобилица


Ако се е стигнало до там, че "кавалите" са за смяна, значи нещо много сериозно не е наред със смазването.
По принцип те се износват по-трудно от втулковите лагери на кобилиците. Ако има леки видими следи по тях (по "кавалите") - вероятно кобилиците направо си хлопат - провери ги за допустими луфтове. Често "кавалите" се износват най-силно в местата на контактуване с позициониращите пружини на кобилиците, но това не е най-фаталното. Ако има и счупена или силно износена кобилица - отново се връщаме към лошото смазване - един от недостатъците на тези глави. Разбира се, кобилицата (втулковият лагер) се поврежда лесно и при неправилно изкарване или вкарване от и в "кавала" - говоря за потенциалните дерюги по лагерите. Кобилица може и да се счупи при "неподходящи" луфтове на клапаните и по-високи обороти.
Думата ми е - прегледай си всичко маслено много внимателно - не на последно място и тръбата, пръскаща масло върху разпределителния вал и кобилиците, като обърни внимание дали няма сакатлък при и без това не много добре измисленото закрепване на въпросната тръба към главата (кухите винтове се лепят с локтайт при завинтване или се фиксират с тел срещу развиване, както и не бива да се прекалява със стягането на винтовете, че направо си сплескват тръбата). Някои американски тунинг фирми препоръчват подмяната на тази тръба със специална, поделена на две части, при която се гарантира по-добре равномерното налягане и смазване за всички кобилици. Това обаче става лесно и с оригиналната тръба, която се прищипва внимателно в средата. Важно е пръскалките на тръбата да не са запушени или напротив, по някакви причини да са станали с по-голям диаметър. В този ред на мисли - проверка на маслените магистрали в блока, тези по които се качва маслото, проверка и на маслената помпа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: пръти за глава

Мнение от Stanchev » 03 Мар 2011, 16:43

мда, "кавалите" се надират, когато има проблем с мазането, особено когато някой умник е махал "рейката" (пръчката) която маже и не е подменил дифтунгите, които са стотинки, слагат ги премазани, не уплътняват добре и в резултат на което маслото изпуска от там, налягането пада и няма добро смазване :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: пръти за глава

Мнение от cod-cdbp » 03 Мар 2011, 16:45

В хубави размисли ме вкарахте, още едно нещо което да погледна на мойто М30
Вчера си коментирахме с още един М30 фанатик че редовния номер е тая маслена рейка да се сложи наопаки и за това да няма хубаво мазане :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: пръти за глава

Мнение от DEMIURGE » 03 Мар 2011, 18:07

Въпросната маслена рейка има белег от едната страна, подобен на стрелка, който посочва предната част на двигателя (първи цилиндър)...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: пръти за глава

Мнение от Stanchev » 03 Мар 2011, 21:04

и още нещо се сетих, ако е премачкана от пренатягане, не очаквайте да минава много масло през нея :(
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: пръти за глава

Мнение от DEMIURGE » 05 Мар 2011, 0:22

http://cgi.ebay.de/Kipphebelwellen-BMW- ... 679wt_1139

Цената е добра, даже и с включено ДДС :D, даже и транспортът е поносим - 20 Евро (макар че може и да е по-евтино, но не и с DHL)...

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook