Питане относно вграден GSM ...

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Питане относно вграден GSM ...

Мнение от rtzankov » 15 Фев 2011, 13:55

Колеги,

имам следния проблем. От както съм взел колата ми прваи впечатление, че акумолатора ми не държи ток.
Той от своя страна е чисто нов Банер 100 Ah. Днес отидох до оторизирания сервиз и споделих за проблема.
Момчето там ми каза, че са имали случай с 7ца която имала телефон и телефона имал собственна батерия
коят се зареждала когато намери за добре от основния акумолатор. Когато тази батерия спре да държи ток,
започва системно да разрежда акумолатора на колата, и от там идват поблемите ми.

Сега взеха акумолатора за првоерка и ми дадох ооборотен. Въпроса ми е има ли някой който е наясно
с това къде се намират тези акумолатори на GSM апарата в колата, за да мога да ги проверя и евентуално подменя.

Подрави.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.04.2009
Кара: e60 535d

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от bumer21 » 15 Фев 2011, 14:16

Колега зависи с кой телфон си, ако искаш кажи коя година е колата, трябва да видиш къде ти е входа за картата , ако имаш два входа - единия при слушалата(самия апарат) а другия в багажника , тогава батерията ти е в багажника от лявата страна ако имаш СИ Ди чейнджър е над него там дето са модулите за телефона непосредствено зад устройството в което се вкарва картата,но батерията се води доживотна(което не е съвсем вярно както маслото в скоростната кутия :mhihi: ).
Дай малко повече информация за колата за да се провери със сигурност защото тази информация е за вградения немобилен телефон!

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от rtzankov » 15 Фев 2011, 14:38

Колата е 2000 година, със телефона който е с кабел в предния подлакътник,
Предполагам че имам слот за карта и отзад, но не съм го търсил.
Има CD changer. Знам че ГСМ модула е някъде в багажника. Вътре в него ли трябва да са ?

Поздрави.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от Stanchev » 15 Фев 2011, 19:00

ако си с големия телефон в подлакъткика то те нямат никакви батерии..
и тия от оторизирания сервиз те меткат нещо...
иди да ти премерят отечката в някой друг сервиз.. предполагам ще ти струва 5 лв. и ще ти стане ясно ;)
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от rtzankov » 16 Фев 2011, 9:26

Аз съм мерил утечка и ми се стори съвсем нормална 0.01-2 А ...
Проблема май ще се окаже не в ГСМ-ма а акумолатора.
Вчера нарочно издевателствах като пуках всякъкви консуматори в колата
палих и гасих сигурно 10 пъти за деня (по принцип по това време на годината
почти не гася колата като съм с нея), и тази сутрин запали със страшна сила.
Просто по въртенето на стартера мога да позная вече ....
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от tngeorgiev » 16 Фев 2011, 14:44

rtzankov написа:Колата е 2000 година, със телефона който е с кабел в предния подлакътник,
Предполагам че имам слот за карта и отзад, но не съм го търсил.
Има CD changer. Знам че ГСМ модула е някъде в багажника. Вътре в него ли трябва да са ?

Поздрави.


- този телефон няма никаква батерия, и при изгасена кола няма никаква консумация...с батерия е следващото поколение, което прилича на домашен безжичен телефон, това са т.н. сименс бит ХХ модели, които имат блутут връзка с модула в багажника (техните батерии са на 100% умрели, но пак не товарят нищо по инсталацията)
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от rtzankov » 17 Фев 2011, 11:00

Сега един колега от форума който кара също такава кола, се оплака
че той има утечка от телефонния модул в багажника, около 250 мАh ....

Аз 3ти ден карам с акумолатора който ми дадоха временно и няма никъкви проблеми
по скоро съм склонен да вярвам че моя акумолтор и бил дал фира ...

Стартера върти като един луд, и колата пали бе дори да се замисля ....
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от boris » 17 Фев 2011, 15:05

Колега в акумулатора ти е проблема, дори с 1А утечка, ще са нужни 3-4 дена без да се кара за да бутнат хубав голям акумулатор, а тази батерийка на телефона дори и да е има, няма никакъв шанс :mhihi: , а и какво очакваш да ти кажат от магазина, от който си купил акумулатора, много ясно, че те няма да са виновни, все при другите е вината, то това е и един от основните проблеми в бг :mhihi:
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от rtzankov » 17 Фев 2011, 18:28

Преди малко минах перд въпросния сервиз (не бях с мойта кола) за да ги питам
установили ли са проблем с акумолатора, и шефчето на сервиза ми разви
на бързо теорияте че всички по нови бмв-та 5/7/Х серия имали проблеми с кумолатора
и когато имали някакъв пад в напрежението бил той от не каране или от нещо друго
водел до системни такива проблеми, затова ми препоръча на 5-6 месеца да минавам
да им оставям акумолатора за проверка и пълен цикъл на зареждане, зада
нямам проблеми за напред ... стори ми се странно гномовете в мюнен да не са домислили
токовата система на 7ма серия ... но не ми е проблем да минавам през 1/2 година
да ми зареждат акумолатора. Все пак обслужиха ме доста европейски макар и не
в толкова лъскав сервиз. За 10 мин свалиха моя акумолатор и ми сложиха оборотен,
зада мога да се придвижвам докато треае процедурата, и накрая им дължа нищо.

Говоря за сервиза на Бул.Сливница близо до Сточна гара.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от Stanchev » 17 Фев 2011, 21:40

колега, това наистина е така...
ако я караш само градско, то имаш много консуматори, но няма време да зареди...
-първо въртиш стартера
-светлини
-парно
-подгрев седалки
-музика
-размразяване стъкла

и всичко това с късото разтояние и ниските обороти на колата = незареден акумулатор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: Питане относно вграден GSM ...

Мнение от tngeorgiev » 18 Фев 2011, 8:50

rtzankov написа:Сега един колега от форума който кара също такава кола, се оплака
че той има утечка от телефонния модул в багажника, около 250 мАh ....

Аз 3ти ден карам с акумолатора който ми дадоха временно и няма никъкви проблеми
по скоро съм склонен да вярвам че моя акумолтор и бил дал фира ...

Стартера върти като един луд, и колата пали бе дори да се замисля ....


- за сефте чувам за проблеми с тези железни телефони, поради това те съветвам да се съсредоточиш само върху акумулатора. кОгато бяха големите студове, минус 10 и т.н. (преди месец-два), аз не успях да запаля цели 3 дена(( Не може да става дума за оттечки, просто защото се случва само кагато е супер студено, а в багажника на е38 е супер студено и ледът е на гроздове върху акумулатора. Не е за вярване че въобще работят модулите от другата страна, в другия калник, след като не може да се изчегърта скрежта от тях((((проблемът е масов при е38 и е53.
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook