Питане относно вграден GSM ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Питане относно вграден GSM ...
Колеги,
имам следния проблем. От както съм взел колата ми прваи впечатление, че акумолатора ми не държи ток.
Той от своя страна е чисто нов Банер 100 Ah. Днес отидох до оторизирания сервиз и споделих за проблема.
Момчето там ми каза, че са имали случай с 7ца която имала телефон и телефона имал собственна батерия
коят се зареждала когато намери за добре от основния акумолатор. Когато тази батерия спре да държи ток,
започва системно да разрежда акумолатора на колата, и от там идват поблемите ми.
Сега взеха акумолатора за првоерка и ми дадох ооборотен. Въпроса ми е има ли някой който е наясно
с това къде се намират тези акумолатори на GSM апарата в колата, за да мога да ги проверя и евентуално подменя.
Подрави.
имам следния проблем. От както съм взел колата ми прваи впечатление, че акумолатора ми не държи ток.
Той от своя страна е чисто нов Банер 100 Ah. Днес отидох до оторизирания сервиз и споделих за проблема.
Момчето там ми каза, че са имали случай с 7ца която имала телефон и телефона имал собственна батерия
коят се зареждала когато намери за добре от основния акумолатор. Когато тази батерия спре да държи ток,
започва системно да разрежда акумолатора на колата, и от там идват поблемите ми.
Сега взеха акумолатора за првоерка и ми дадох ооборотен. Въпроса ми е има ли някой който е наясно
с това къде се намират тези акумолатори на GSM апарата в колата, за да мога да ги проверя и евентуално подменя.
Подрави.


R.I.P Landikar
Re: Питане относно вграден GSM ...
Колега зависи с кой телфон си, ако искаш кажи коя година е колата, трябва да видиш къде ти е входа за картата , ако имаш два входа - единия при слушалата(самия апарат) а другия в багажника , тогава батерията ти е в багажника от лявата страна ако имаш СИ Ди чейнджър е над него там дето са модулите за телефона непосредствено зад устройството в което се вкарва картата,но батерията се води доживотна(което не е съвсем вярно както маслото в скоростната кутия
).
Дай малко повече информация за колата за да се провери със сигурност защото тази информация е за вградения немобилен телефон!

Дай малко повече информация за колата за да се провери със сигурност защото тази информация е за вградения немобилен телефон!
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: Питане относно вграден GSM ...
Колата е 2000 година, със телефона който е с кабел в предния подлакътник,
Предполагам че имам слот за карта и отзад, но не съм го търсил.
Има CD changer. Знам че ГСМ модула е някъде в багажника. Вътре в него ли трябва да са ?
Поздрави.
Предполагам че имам слот за карта и отзад, но не съм го търсил.
Има CD changer. Знам че ГСМ модула е някъде в багажника. Вътре в него ли трябва да са ?
Поздрави.


R.I.P Landikar
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Питане относно вграден GSM ...
ако си с големия телефон в подлакъткика то те нямат никакви батерии..
и тия от оторизирания сервиз те меткат нещо...
иди да ти премерят отечката в някой друг сервиз.. предполагам ще ти струва 5 лв. и ще ти стане ясно
и тия от оторизирания сервиз те меткат нещо...
иди да ти премерят отечката в някой друг сервиз.. предполагам ще ти струва 5 лв. и ще ти стане ясно


- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: Питане относно вграден GSM ...
Аз съм мерил утечка и ми се стори съвсем нормална 0.01-2 А ...
Проблема май ще се окаже не в ГСМ-ма а акумолатора.
Вчера нарочно издевателствах като пуках всякъкви консуматори в колата
палих и гасих сигурно 10 пъти за деня (по принцип по това време на годината
почти не гася колата като съм с нея), и тази сутрин запали със страшна сила.
Просто по въртенето на стартера мога да позная вече ....
Проблема май ще се окаже не в ГСМ-ма а акумолатора.
Вчера нарочно издевателствах като пуках всякъкви консуматори в колата
палих и гасих сигурно 10 пъти за деня (по принцип по това време на годината
почти не гася колата като съм с нея), и тази сутрин запали със страшна сила.
Просто по въртенето на стартера мога да позная вече ....


R.I.P Landikar
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Питане относно вграден GSM ...
rtzankov написа:Колата е 2000 година, със телефона който е с кабел в предния подлакътник,
Предполагам че имам слот за карта и отзад, но не съм го търсил.
Има CD changer. Знам че ГСМ модула е някъде в багажника. Вътре в него ли трябва да са ?
Поздрави.
- този телефон няма никаква батерия, и при изгасена кола няма никаква консумация...с батерия е следващото поколение, което прилича на домашен безжичен телефон, това са т.н. сименс бит ХХ модели, които имат блутут връзка с модула в багажника (техните батерии са на 100% умрели, но пак не товарят нищо по инсталацията)
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: Питане относно вграден GSM ...
Сега един колега от форума който кара също такава кола, се оплака
че той има утечка от телефонния модул в багажника, около 250 мАh ....
Аз 3ти ден карам с акумолатора който ми дадоха временно и няма никъкви проблеми
по скоро съм склонен да вярвам че моя акумолтор и бил дал фира ...
Стартера върти като един луд, и колата пали бе дори да се замисля ....
че той има утечка от телефонния модул в багажника, около 250 мАh ....
Аз 3ти ден карам с акумолатора който ми дадоха временно и няма никъкви проблеми
по скоро съм склонен да вярвам че моя акумолтор и бил дал фира ...
Стартера върти като един луд, и колата пали бе дори да се замисля ....


R.I.P Landikar
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Питане относно вграден GSM ...
Колега в акумулатора ти е проблема, дори с 1А утечка, ще са нужни 3-4 дена без да се кара за да бутнат хубав голям акумулатор, а тази батерийка на телефона дори и да е има, няма никакъв шанс
, а и какво очакваш да ти кажат от магазина, от който си купил акумулатора, много ясно, че те няма да са виновни, все при другите е вината, то това е и един от основните проблеми в бг 



- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: Питане относно вграден GSM ...
Преди малко минах перд въпросния сервиз (не бях с мойта кола) за да ги питам
установили ли са проблем с акумолатора, и шефчето на сервиза ми разви
на бързо теорияте че всички по нови бмв-та 5/7/Х серия имали проблеми с кумолатора
и когато имали някакъв пад в напрежението бил той от не каране или от нещо друго
водел до системни такива проблеми, затова ми препоръча на 5-6 месеца да минавам
да им оставям акумолатора за проверка и пълен цикъл на зареждане, зада
нямам проблеми за напред ... стори ми се странно гномовете в мюнен да не са домислили
токовата система на 7ма серия ... но не ми е проблем да минавам през 1/2 година
да ми зареждат акумолатора. Все пак обслужиха ме доста европейски макар и не
в толкова лъскав сервиз. За 10 мин свалиха моя акумолатор и ми сложиха оборотен,
зада мога да се придвижвам докато треае процедурата, и накрая им дължа нищо.
Говоря за сервиза на Бул.Сливница близо до Сточна гара.
установили ли са проблем с акумолатора, и шефчето на сервиза ми разви
на бързо теорияте че всички по нови бмв-та 5/7/Х серия имали проблеми с кумолатора
и когато имали някакъв пад в напрежението бил той от не каране или от нещо друго
водел до системни такива проблеми, затова ми препоръча на 5-6 месеца да минавам
да им оставям акумолатора за проверка и пълен цикъл на зареждане, зада
нямам проблеми за напред ... стори ми се странно гномовете в мюнен да не са домислили
токовата система на 7ма серия ... но не ми е проблем да минавам през 1/2 година
да ми зареждат акумолатора. Все пак обслужиха ме доста европейски макар и не
в толкова лъскав сервиз. За 10 мин свалиха моя акумолатор и ми сложиха оборотен,
зада мога да се придвижвам докато треае процедурата, и накрая им дължа нищо.
Говоря за сервиза на Бул.Сливница близо до Сточна гара.


R.I.P Landikar
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Питане относно вграден GSM ...
колега, това наистина е така...
ако я караш само градско, то имаш много консуматори, но няма време да зареди...
-първо въртиш стартера
-светлини
-парно
-подгрев седалки
-музика
-размразяване стъкла
и всичко това с късото разтояние и ниските обороти на колата = незареден акумулатор.
ако я караш само градско, то имаш много консуматори, но няма време да зареди...
-първо въртиш стартера
-светлини
-парно
-подгрев седалки
-музика
-размразяване стъкла
и всичко това с късото разтояние и ниските обороти на колата = незареден акумулатор.

- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Питане относно вграден GSM ...
rtzankov написа:Сега един колега от форума който кара също такава кола, се оплака
че той има утечка от телефонния модул в багажника, около 250 мАh ....
Аз 3ти ден карам с акумолатора който ми дадоха временно и няма никъкви проблеми
по скоро съм склонен да вярвам че моя акумолтор и бил дал фира ...
Стартера върти като един луд, и колата пали бе дори да се замисля ....
- за сефте чувам за проблеми с тези железни телефони, поради това те съветвам да се съсредоточиш само върху акумулатора. кОгато бяха големите студове, минус 10 и т.н. (преди месец-два), аз не успях да запаля цели 3 дена(( Не може да става дума за оттечки, просто защото се случва само кагато е супер студено, а в багажника на е38 е супер студено и ледът е на гроздове върху акумулатора. Не е за вярване че въобще работят модулите от другата страна, в другия калник, след като не може да се изчегърта скрежта от тях((((проблемът е масов при е38 и е53.
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани