Грее клемата на плюса

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i; Е36 318i

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от ognyan 74 » 08 Фев 2011, 22:55

Не се карайте. Проблема е точно там, където грее ( най-горещо).Проблема ти е връзката на дебелия кабел с клемата. Нямам спомен пресован ли е, или с болт.
Ако е с болт дозатегни карай и провери. Ако е пресовано, както си мисля значи се е разхлабила запресовката. Ако е много хлабава и можеш да я извадиш зачист проводника и запресовай на ново. Ако не направо се опитай да го запресоваш. Как? Чук, менгеме или циганския поялник и калай. Но това трябва да го оправиш. Ако не стане бела да направи пожар, по някое време няма да можеш да стартираш и ще замирише здраво, зачерви. След ремонта провери да не грее пак.
???!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от pazokolarov » 09 Фев 2011, 19:05

IceMan_SF написа:
unikalen88 написа:колега да те попитам на клемата на + имаш ли една черна котиика която е пиропатрон,ако я имаш значи не е от там проблем ако я нямаш значи с колата е имало птп и не е сложен нов патрон и е хлабава връзката,има много хора които могат да оправят проблема с едно стабилно запояване на клемата за кабела,ако не е от това -малко след акомулатора кабела има 1-2 снадки-падат се зад корите-свали кората-сивата кора и претегни болтовете,но мисля че проблема е от пиропатрона :yes:

Да колега, имам я тази черна кутийка. Дори ми се струва, че най-много грее вътре в нея и от там отива и към клемата....

Най-вероятно проблема е в пиропатрона. Или е гърмял и са се мъчили да го възстановят (и се получава твоя вариант) или самия пиропатрон е дефектирал (поради някаква причина двете му контактни чела не се опират плътно), което по-малко вероятно. Да сменяш самия кабел с патрона с чисто-нов си е голяма сума. Потърси в моргите такъв за проба и ако реши проблема го плащай. И третия вариант - като писа колегата - махаш кутийката с пиропатрона и слагаш обикновена клема.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 5.05.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 318i m43
Мечтае да кара: X6 --- ----

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от StelllsKi » 10 Фев 2011, 1:01

Аз съм правил пиропатрон гръмнал само че на e39 но това няма значение и при е 46 трябва да е същия.При е39 дебелия червен кабел който влиза в пиропатрона е на конус(който го е виждал ще се сети) и е достатъчно само да се вкара пак на мяастото му към клемата и да се натисне малко по силно и се получава достатъчно стабилна връзка поне при това BMW на което правихме тази процедура вече 2-ра година няма проблем с този пиропатрон има си идеална връзка.И смятам че не е нужно да се палите толкова и да се надхващате за неща които са ясни на повечето от нас.
И относно спрейчето ВД40 използвайте го кой както намери за добре.Аз се занимавам с електроника не е автомобилна но също достатъчно сложна и прецизна та при мен практиката показва за кое е подходящ и за кое не този спрей,и лично аз не бих напръскал м/у два куплунга да кажем с него за по добър контакт.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от The Edge » 10 Фев 2011, 1:32

В интерес на истината, сещам се за два подобни случая, където проблема бе именно пиропатрона прекъсвач. Единия беше на корейска кола и някакви връзки даваха на късо, другия ми бе разказан от бакшиш :mhihi: :mhihi: как се бил активирал сам ...
P.S : С полемиките до тук, тази тема определено отива в графа "Размисли и страсти "

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от IceMan_SF » 10 Фев 2011, 10:22

Колеги, установих, че май алтернаторът не зарежда.... Светна ми лампата на акумулатора и като проверих от скритото меню колко зарежда, показваше стойности, вариращи от 12,5 до 13,5 (в зависимост от оборотите). То се е видяло, че и алтернатор ще трябва да се прави..
Въпросът ми е може ли тази мизерия с нагряването на клемата да идва от алтернатора или няма общо с него?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от slitter » 10 Фев 2011, 11:33

IceMan_SF написа:Колеги, установих, че май алтернаторът не зарежда.... Светна ми лампата на акумулатора и като проверих от скритото меню колко зарежда, показваше стойности, вариращи от 12,5 до 13,5 (в зависимост от оборотите). То се е видяло, че и алтернатор ще трябва да се прави..
Въпросът ми е може ли тази мизерия с нагряването на клемата да идва от алтернатора или няма общо с него?


Tтябва да зарежда между 13.5 и 14.2! Това е стандарт и трябва да е с приблизително постоянни показатели, без значение от оборотите с включени консуматори. Вероятно има значение относно проблема ти - провери как седят нещата с връзката на кабелите при алтернатора!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.01.2011
Пол: Мъж

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от ktamen » 10 Фев 2011, 20:31

IceMan_SF написа:Колеги, установих, че май алтернаторът не зарежда.... Светна ми лампата на акумулатора и като проверих от скритото меню колко зарежда, показваше стойности, вариращи от 12,5 до 13,5 (в зависимост от оборотите). То се е видяло, че и алтернатор ще трябва да се прави..
Въпросът ми е може ли тази мизерия с нагряването на клемата да идва от алтернатора или няма общо с него?

Най-вероятно алтернатора е в пълна изправност. Това загряване се дължи на големия пад на напрежение в лошата връзка на пиропатрона или клемата. Този пад се изважда от нормалните 14V, които биха стигали до акумулатора, ако снадките бяха наред.
Ремонта от който се нуждаеш е работа за половин час, недей да отлагаш повече - риска да се запалиш наистина е реален.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от IceMan_SF » 10 Фев 2011, 23:33

ОК, някой ще ми препоръча ли добър сервиз в София, където да ми оправят проблема???
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.01.2011
Пол: Мъж

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от ktamen » 11 Фев 2011, 11:52

Колега, ако имаш път към Люлин обади ми се на 0877481312 да видя дали изобщо имаш нужда от сервиз.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от unikalen88 » 11 Фев 2011, 12:45

колега отиди някаде кадето знаят за този проблем и тои се решава с една голяма запоика,иначе малко да е хлабаво грее,опитвал съм с натягане на болтове нищо нестава,след това да се измери колко е тока и има ли разход на ток ,ако е направено както трябва трябва да няма отечки и тем подобни
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от Zagy » 11 Фев 2011, 12:49

Спойката е най-добрия вариант. Продават едни мини горелки на газ за запалки - върши идеална работа :yes: Все пак внимавай - колата трябва да се пали само с ключа, а не с горелката :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от IceMan_SF » 11 Фев 2011, 18:33

Благодаря, Zagy, ще го имам предвид :mrgreen:
Днес го закарах в сервиза на Рашо. Оказа се, че част от напрежението се губи докато стигне отзад до акумулатора и затова ми е светнала лампата за акумулатора. Отпред като го замериха, си беше ОК. Утре трябва да е готово... Ще пиша какво е станало
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от IceMan_SF » 15 Фев 2011, 10:07

Колеги, проблемът е оправен :wave: Благодарение на Рашо и едно момче в сервиза му в Орландовци :bowdown: :bowdown: вече не грее.
Оказа се слаба връзка точно в тази черна кутийка, както и гръмнал пиропатрон.. Важното е, че вече е ОК :yes:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от Zagy » 15 Фев 2011, 10:46

Вече само газ :yes:

Хубаво е, че си споделик какво е причинило проблема - темата вече се брои за завършена. За съжаление малко са такива....
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Грее клемата на плюса

Мнение от unikalen88 » 15 Фев 2011, 18:32

браво колега,аз съм имал подобен случаи и затова ти казах направо какво е
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook