Грее клемата на плюса
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Грее клемата на плюса
Не се карайте. Проблема е точно там, където грее ( най-горещо).Проблема ти е връзката на дебелия кабел с клемата. Нямам спомен пресован ли е, или с болт.
Ако е с болт дозатегни карай и провери. Ако е пресовано, както си мисля значи се е разхлабила запресовката. Ако е много хлабава и можеш да я извадиш зачист проводника и запресовай на ново. Ако не направо се опитай да го запресоваш. Как? Чук, менгеме или циганския поялник и калай. Но това трябва да го оправиш. Ако не стане бела да направи пожар, по някое време няма да можеш да стартираш и ще замирише здраво, зачерви. След ремонта провери да не грее пак.
Ако е с болт дозатегни карай и провери. Ако е пресовано, както си мисля значи се е разхлабила запресовката. Ако е много хлабава и можеш да я извадиш зачист проводника и запресовай на ново. Ако не направо се опитай да го запресоваш. Как? Чук, менгеме или циганския поялник и калай. Но това трябва да го оправиш. Ако не стане бела да направи пожар, по някое време няма да можеш да стартираш и ще замирише здраво, зачерви. След ремонта провери да не грее пак.
???!!!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Грее клемата на плюса
IceMan_SF написа:unikalen88 написа:колега да те попитам на клемата на + имаш ли една черна котиика която е пиропатрон,ако я имаш значи не е от там проблем ако я нямаш значи с колата е имало птп и не е сложен нов патрон и е хлабава връзката,има много хора които могат да оправят проблема с едно стабилно запояване на клемата за кабела,ако не е от това -малко след акомулатора кабела има 1-2 снадки-падат се зад корите-свали кората-сивата кора и претегни болтовете,но мисля че проблема е от пиропатрона
Да колега, имам я тази черна кутийка. Дори ми се струва, че най-много грее вътре в нея и от там отива и към клемата....
Най-вероятно проблема е в пиропатрона. Или е гърмял и са се мъчили да го възстановят (и се получава твоя вариант) или самия пиропатрон е дефектирал (поради някаква причина двете му контактни чела не се опират плътно), което по-малко вероятно. Да сменяш самия кабел с патрона с чисто-нов си е голяма сума. Потърси в моргите такъв за проба и ако реши проблема го плащай. И третия вариант - като писа колегата - махаш кутийката с пиропатрона и слагаш обикновена клема.
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Грее клемата на плюса
Аз съм правил пиропатрон гръмнал само че на e39 но това няма значение и при е 46 трябва да е същия.При е39 дебелия червен кабел който влиза в пиропатрона е на конус(който го е виждал ще се сети) и е достатъчно само да се вкара пак на мяастото му към клемата и да се натисне малко по силно и се получава достатъчно стабилна връзка поне при това BMW на което правихме тази процедура вече 2-ра година няма проблем с този пиропатрон има си идеална връзка.И смятам че не е нужно да се палите толкова и да се надхващате за неща които са ясни на повечето от нас.
И относно спрейчето ВД40 използвайте го кой както намери за добре.Аз се занимавам с електроника не е автомобилна но също достатъчно сложна и прецизна та при мен практиката показва за кое е подходящ и за кое не този спрей,и лично аз не бих напръскал м/у два куплунга да кажем с него за по добър контакт.
И относно спрейчето ВД40 използвайте го кой както намери за добре.Аз се занимавам с електроника не е автомобилна но също достатъчно сложна и прецизна та при мен практиката показва за кое е подходящ и за кое не този спрей,и лично аз не бих напръскал м/у два куплунга да кажем с него за по добър контакт.
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Грее клемата на плюса
В интерес на истината, сещам се за два подобни случая, където проблема бе именно пиропатрона прекъсвач. Единия беше на корейска кола и някакви връзки даваха на късо, другия ми бе разказан от бакшиш
как се бил активирал сам ...
P.S : С полемиките до тук, тази тема определено отива в графа "Размисли и страсти "


P.S : С полемиките до тук, тази тема определено отива в графа "Размисли и страсти "
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Грее клемата на плюса
Колеги, установих, че май алтернаторът не зарежда.... Светна ми лампата на акумулатора и като проверих от скритото меню колко зарежда, показваше стойности, вариращи от 12,5 до 13,5 (в зависимост от оборотите). То се е видяло, че и алтернатор ще трябва да се прави..
Въпросът ми е може ли тази мизерия с нагряването на клемата да идва от алтернатора или няма общо с него?
Въпросът ми е може ли тази мизерия с нагряването на клемата да идва от алтернатора или няма общо с него?
Re: Грее клемата на плюса
IceMan_SF написа:Колеги, установих, че май алтернаторът не зарежда.... Светна ми лампата на акумулатора и като проверих от скритото меню колко зарежда, показваше стойности, вариращи от 12,5 до 13,5 (в зависимост от оборотите). То се е видяло, че и алтернатор ще трябва да се прави..
Въпросът ми е може ли тази мизерия с нагряването на клемата да идва от алтернатора или няма общо с него?
Tтябва да зарежда между 13.5 и 14.2! Това е стандарт и трябва да е с приблизително постоянни показатели, без значение от оборотите с включени консуматори. Вероятно има значение относно проблема ти - провери как седят нещата с връзката на кабелите при алтернатора!
Re: Грее клемата на плюса
IceMan_SF написа:Колеги, установих, че май алтернаторът не зарежда.... Светна ми лампата на акумулатора и като проверих от скритото меню колко зарежда, показваше стойности, вариращи от 12,5 до 13,5 (в зависимост от оборотите). То се е видяло, че и алтернатор ще трябва да се прави..
Въпросът ми е може ли тази мизерия с нагряването на клемата да идва от алтернатора или няма общо с него?
Най-вероятно алтернатора е в пълна изправност. Това загряване се дължи на големия пад на напрежение в лошата връзка на пиропатрона или клемата. Този пад се изважда от нормалните 14V, които биха стигали до акумулатора, ако снадките бяха наред.
Ремонта от който се нуждаеш е работа за половин час, недей да отлагаш повече - риска да се запалиш наистина е реален.
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Грее клемата на плюса
ОК, някой ще ми препоръча ли добър сервиз в София, където да ми оправят проблема???
Re: Грее клемата на плюса
Колега, ако имаш път към Люлин обади ми се на 0877481312 да видя дали изобщо имаш нужда от сервиз.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Грее клемата на плюса
колега отиди някаде кадето знаят за този проблем и тои се решава с една голяма запоика,иначе малко да е хлабаво грее,опитвал съм с натягане на болтове нищо нестава,след това да се измери колко е тока и има ли разход на ток ,ако е направено както трябва трябва да няма отечки и тем подобни

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Грее клемата на плюса
Спойката е най-добрия вариант. Продават едни мини горелки на газ за запалки - върши идеална работа
Все пак внимавай - колата трябва да се пали само с ключа, а не с горелката 


Si non confectus, non reficiat.
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Грее клемата на плюса
Благодаря, Zagy, ще го имам предвид
Днес го закарах в сервиза на Рашо. Оказа се, че част от напрежението се губи докато стигне отзад до акумулатора и затова ми е светнала лампата за акумулатора. Отпред като го замериха, си беше ОК. Утре трябва да е готово... Ще пиша какво е станало

Днес го закарах в сервиза на Рашо. Оказа се, че част от напрежението се губи докато стигне отзад до акумулатора и затова ми е светнала лампата за акумулатора. Отпред като го замериха, си беше ОК. Утре трябва да е готово... Ще пиша какво е станало
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Грее клемата на плюса
Колеги, проблемът е оправен
Благодарение на Рашо и едно момче в сервиза му в Орландовци
вече не грее.
Оказа се слаба връзка точно в тази черна кутийка, както и гръмнал пиропатрон.. Важното е, че вече е ОК



Оказа се слаба връзка точно в тази черна кутийка, както и гръмнал пиропатрон.. Важното е, че вече е ОК

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Грее клемата на плюса
Вече само газ
Хубаво е, че си споделик какво е причинило проблема - темата вече се брои за завършена. За съжаление малко са такива....

Хубаво е, че си споделик какво е причинило проблема - темата вече се брои за завършена. За съжаление малко са такива....
Si non confectus, non reficiat.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани