524td много трудно запалване сутрин.
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
524td много трудно запалване сутрин.
524td много трудно запалване сутрин.след дълги мъки пали .след това до вечерта няма проблеми пали веднага .колата е купена преди 1 седмица и се шашкам здраво .моля ако някои има идея нека пише.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
помпичка или има един потенциометър на педала на газта.Той правеше проблеми на един мой приятел същите като твойте 

ТДС - Турбо Див Селянин
Хм .... от около два месеца имах този проблем и минала седмица го отстраних, само че моята е 525 тдс.
Затова мисля че ще ти съм полезен.
Сутрин много трудно палех, а когато е много студено въобще и не запалвах, само на бутане.
Първо проверих свещи ... всички наред, после помпата долу в резервоара ... и тя наред (ако колата е оставала без гориво се сбаталясва).
После я качихме на компа ... висчко о.к.
тогава един приятел се осъмни че влиза въздух в системата и ме посъветва да сложим клапан след горивния филтър.
Проверх и се оказа че вече има сложен такъв клапан, но когата го размонтирах и пробвах се оказа, че трудно пуска гориво .... смених го и всичко се получи ..... сега пяла на раз и на -10 градуса (по-студено не е ставало за да пробвам)
Затова мисля че ще ти съм полезен.
Сутрин много трудно палех, а когато е много студено въобще и не запалвах, само на бутане.
Първо проверих свещи ... всички наред, после помпата долу в резервоара ... и тя наред (ако колата е оставала без гориво се сбаталясва).
После я качихме на компа ... висчко о.к.
тогава един приятел се осъмни че влиза въздух в системата и ме посъветва да сложим клапан след горивния филтър.
Проверх и се оказа че вече има сложен такъв клапан, но когата го размонтирах и пробвах се оказа, че трудно пуска гориво .... смених го и всичко се получи ..... сега пяла на раз и на -10 градуса (по-студено не е ставало за да пробвам)
Значи, този клапан се намира непосредствено след горивния филтър.
Представлява клапан който не позволява на нафтата да се връща от ГНП в резевоара, но по посока на двигателя разбира се я пуска. при мен проблема беше, че и в посока към дригателя не я пускаше.
Фабрично този клапан го няма, но се поставя точно за да НЕ влиза в системата въздух, който изключително много затруднява паленето.
Ако ти е свършил мотора, ни с бутане ни с молитви ще го запалиш. по добре не опитвай, а ходи на свестен сервиз
Представлява клапан който не позволява на нафтата да се връща от ГНП в резевоара, но по посока на двигателя разбира се я пуска. при мен проблема беше, че и в посока към дригателя не я пускаше.
Фабрично този клапан го няма, но се поставя точно за да НЕ влиза в системата въздух, който изключително много затруднява паленето.
Ако ти е свършил мотора, ни с бутане ни с молитви ще го запалиш. по добре не опитвай, а ходи на свестен сервиз
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
колега я мери една компресия като нова трябва да е 22 иначе и аз паля трудно но при мен проблема е в свещите който са някви универсални
но като ги подгрея 2-пъти и пали на 4-върт оборот.Сега с нетърпение чакам температурите да паднат до -23 както казаха да се опитам да си подобря рекорда за палене за момента е на -18 


31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани