524td много трудно запалване сутрин.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

524td много трудно запалване сутрин.

Мнение от kninov » 20 Яну 2006, 12:16

524td много трудно запалване сутрин.след дълги мъки пали .след това до вечерта няма проблеми пали веднага .колата е купена преди 1 седмица и се шашкам здраво .моля ако някои има идея нека пише.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 20 Яну 2006, 12:20

свещи :evil: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 20 Яну 2006, 13:07

чисто нови bosh по 18 лв едната.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 20 Яну 2006, 14:00

помпичка или има един потенциометър на педала на газта.Той правеше проблеми на един мой приятел същите като твойте ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 20 Яну 2006, 14:36

не са сменени горивен и въздушен филтър.може ли да е от тях

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 20 Яну 2006, 14:57

kninov написа:не са сменени горивен и въздушен филтър.може ли да е от тях

ако е горивен няма да има мощност-виж все пак стига ли ток до свещите :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 19.01.2005

Мнение от Romario » 20 Яну 2006, 15:08

Хм .... от около два месеца имах този проблем и минала седмица го отстраних, само че моята е 525 тдс.
Затова мисля че ще ти съм полезен.
Сутрин много трудно палех, а когато е много студено въобще и не запалвах, само на бутане.
Първо проверих свещи ... всички наред, после помпата долу в резервоара ... и тя наред (ако колата е оставала без гориво се сбаталясва).
После я качихме на компа ... висчко о.к.
тогава един приятел се осъмни че влиза въздух в системата и ме посъветва да сложим клапан след горивния филтър.
Проверх и се оказа че вече има сложен такъв клапан, но когата го размонтирах и пробвах се оказа, че трудно пуска гориво .... смених го и всичко се получи ..... сега пяла на раз и на -10 градуса (по-студено не е ставало за да пробвам)

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 20 Яну 2006, 16:18

значи с бутане пали но трудно .каде се намира този клапан и ако е свършил мотора ще пали ли с бутане.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 20 Яну 2006, 16:24

колко трябва да е компресията и ако мотора е здухал ще работи ли както трябва защото след като запали мотора работи перфектно.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 19.01.2005

Мнение от Romario » 20 Яну 2006, 16:29

Значи, този клапан се намира непосредствено след горивния филтър.
Представлява клапан който не позволява на нафтата да се връща от ГНП в резевоара, но по посока на двигателя разбира се я пуска. при мен проблема беше, че и в посока към дригателя не я пускаше.
Фабрично този клапан го няма, но се поставя точно за да НЕ влиза в системата въздух, който изключително много затруднява паленето.

Ако ти е свършил мотора, ни с бутане ни с молитви ще го запалиш. по добре не опитвай, а ходи на свестен сервиз

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 19.01.2005

Мнение от Romario » 20 Яну 2006, 16:33

Моя също така работеше перфектно цял ден, обаче след първото запалване сутрин, то беше ад.
Мисля че имаш въздух в системата .... ако се наемаш сложи сам 8мм. клапан, ако не иди в сервиз да ти сложат ....може да се оправи.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 20 Яну 2006, 16:36

а от каде да го взема този клапан

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 20 Яну 2006, 18:31

сложих клапан и ше видим на сутринта.ако някои е имал този проблем нека пише.моля.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 20 Яну 2006, 19:21

колега я мери една компресия като нова трябва да е 22 иначе и аз паля трудно но при мен проблема е в свещите който са някви универсални :mhihi: но като ги подгрея 2-пъти и пали на 4-върт оборот.Сега с нетърпение чакам температурите да паднат до -23 както казаха да се опитам да си подобря рекорда за палене за момента е на -18 :D

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 20 Яну 2006, 21:14

като запали се чува едно тупане във въздушния филтър. нормално ли е.ще ме извините ама досега карам бензиновоBMW.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook