Разлика в инсалацията на е30 въпрос

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от brankovv » 06 Фев 2011, 18:29

Случката: понеже ми блокира мотора на едното е30 (м10) реших че неми се занимава с ремонти и отидох и си купих един друг м10 разликата с моя на пръв поглед беше че е автоматик при демонтажът обаче забелязах че буксите за инстацията са различни.

Колеги имам въпрос възможно ли е да мина от квадратната букса към кръглата с прости познания по електотехника, разбира се ако някой се намери да ми обясни кое къде и как отива и друго аз имам инсталацията на стария мотор дали ще са съвместими сми просто да сложа кабелите от стария на новия ?


Моля ако е писано по темата насочете ме къде е защото изчетох 10 страници и нищо ненамерих
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от hhhman » 06 Фев 2011, 19:18

слагаи от стария на новия трябва да стане се пак е един и сащи двигателя
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от brankovv » 06 Фев 2011, 19:54

hhhman написа:слагаи от стария на новия трябва да стане се пак е един и сащи двигателя



а защо я има тази разлика тогава ?
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от hhhman » 07 Фев 2011, 0:36

щото едното е 85 година а др 87 примерно и с годините премахват някои дефекти и правят абгреиди
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от doctoragsxr » 08 Фев 2011, 12:00

Колега правоъгълна букса при Е30 няма,М10 ката която си взел е най вероятно свалена от Е21 тя е с правоъгълна букса,отрежи от старата ти инсалация буксата и имаш да ги припоиш те не са много ...ако не ти се занимава и те е страх да не объркаш нещо си свали старата инсталация от мотора и я прехвърли на новия това ще отнеме по малко време... :bchug:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от ///Явор » 08 Фев 2011, 12:11

как ще да няма е30 с правоъгълна букса :no:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от brankovv » 08 Фев 2011, 18:48

Явор написа:как ще да няма е30 с правоъгълна букса :no:


Понеже нямам много време а и място днес наредих новите кабели утре ще видя какво още несъм вързал и да се надявам да запали че иначе ще е филм
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от brankovv » 12 Фев 2011, 20:52

Днес навързах почти всичко, останаха ми само няколко вакуумни тръбички и един кабел от + клемата отиващ надясно към - и не си спомням къде отиваше :oops: някой ако може да помогне с вакуумните маркучета ще черпя :bchug:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от hhhman » 12 Фев 2011, 22:40

doctoragsxr написа:Колега правоъгълна букса при Е30 няма,М10 ката която си взел е най вероятно свалена от Е21 тя е с правоъгълна букса,отрежи от старата ти инсалация буксата и имаш да ги припоиш те не са много ...ако не ти се занимава и те е страх да не объркаш нещо си свали старата инсталация от мотора и я прехвърли на новия това ще отнеме по малко време... :bchug:


Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от brankovv » 12 Фев 2011, 23:06

hhhman написа:...

На схемата присъства Electric fuel pump (електрическа горивна помпа) аз нямам такова нещо имам ли я тая букса ? мен другото което ме интересва повече са вакуумните маркучета (от делкото, от всмукателните колектори)

П.П. аз няма да превръзвам инсталации понеже слагам мотора в купето с кръглата букса и ползвам инсталацията от стария мотор която е с кръглата букса
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Re: Разлика в инсалацията на е30 въпрос

Мнение от hhhman » 13 Фев 2011, 15:20

brankovv написа:
hhhman написа:...

На схемата присъства Electric fuel pump (електрическа горивна помпа) аз нямам такова нещо имам ли я тая букса ? мен другото което ме интересва повече са вакуумните маркучета (от делкото, от всмукателните колектори)

П.П. аз няма да превръзвам инсталации понеже слагам мотора в купето с кръглата букса и ползвам инсталацията от стария мотор която е с кръглата букса

тогава какво се притесняваш трябва сичко да савпадне
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook