Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
"Умната дюза" на 4-ти цилиндър дава информация колко нафта се впръсква. Ако подава грешни показания ще има големи проблеми.Nasko_325TD написа:...Само незнам дюзата дали може да бърка помпата(оборотите) като работа?![]()
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Явно се хваща на диагностиката. Виж това:Датчик за педала на газта ?Nasko_325TD написа:Ами това хваща ли се като грешка от компа или не го записва?...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Наско, когато колата работи на празен ход на място и стъклата са вдигнати до горе, натисни копчето за вдигане на стъклата и виж дали оборотите ща се променят.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
И кой ви каза че педала за газта е реостатен .
Стария го разглобих на парчета и реостат не видях , че той и зтова няма оправия само нов. И това със замерването е да се установи двете крайни положения празен ход и пълна газ ама помежду тях един господ знае кво става и да ви кажа безконтактен е педала и ми е адски чуден в 90% от обема си има три яки пружини , а същинската част е една никаква пластмасова неразглобяема.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
vladobate написа:И кой ви каза че педала за газта е реостатен .Стария го разглобих на парчета и реостат не видях , че той и зтова няма оправия само нов. И това със замерването е да се установи двете крайни положения празен ход и пълна газ ама помежду тях един господ знае кво става и да ви кажа безконтактен е педала и ми е адски чуден в 90% от обема си има три яки пружини , а същинската част е една никаква пластмасова неразглобяема.
Я си отговори на въпроса. Как замерваш съпротивляние в начално и крайно положение на един потенциометър и каква е разликата между потенциометър и реостат? Ако пак не ти се вярва погледни номер 10 от схемата.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... potentiom/
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
stony1 написа:Наско, когато колата работи на празен ход на място и стъклата са вдигнати до горе, натисни копчето за вдигане на стъклата и виж дали оборотите ща се променят.
Ами променя си звука на работа,но самите обороти по оборотомер не мърдат.

Не прави ръм ръм ръм,ами само един път.Но това е и като пусна фаровете.Пускал съм килматика и с пълен дясен или ляв,ама не гасне.Държи си обороти.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Nasko_325TD написа:stony1 написа:Наско, когато колата работи на празен ход на място и стъклата са вдигнати до горе, натисни копчето за вдигане на стъклата и виж дали оборотите ща се променят.
Ами променя си звука на работа,но самите обороти по оборотомер не мърдат.
Не прави ръм ръм ръм,ами само един път.Но това е и като пусна фаровете.Пускал съм килматика и с пълен дясен или ляв,ама не гасне.Държи си обороти.
Това означава, че помпата е добре. Направи диагностика, но не само четене на грешки, а и живи данни. Ако могат нека проверят колата в движение.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
stony1 написа:vladobate написа:И кой ви каза че педала за газта е реостатен .Стария го разглобих на парчета и реостат не видях , че той и зтова няма оправия само нов. И това със замерването е да се установи двете крайни положения празен ход и пълна газ ама помежду тях един господ знае кво става и да ви кажа безконтактен е педала и ми е адски чуден в 90% от обема си има три яки пружини , а същинската част е една никаква пластмасова неразглобяема.
Я си отговори на въпроса. Как замерваш съпротивляние в начално и крайно положение на един потенциометър и каква е разликата между потенциометър и реостат? Ако пак не ти се вярва погледни номер 10 от схемата.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... potentiom/
Колега , ти отварял ли си такова животно ? Айде утре го снимам лайф и да ми обясниш как действа. Наско, тая вечер си направих малко експерименти и да кажа много интересно се получи. Това с 318ТДС-ката , значи като реша да спирам натискам педала на съединителя, изключвам от скорост , натискам педала на спирачката и пускам педала на съединителя и тогава се проявява описания от теб ефект със задържане на оборотите на празен ход под номиналните. Добре обаче ако направя малка промяна при това спиране и то е след като изключа от скорост и натисна педала на спирачките не пускам съединителя ( държа педала натиснат ) и тогава оборотите падат и задържат напеаво на номиналните демек нормално поведение. Айде сега де

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Ами при мен няма темпомат,а има копче на педала на съединителя!?
Когато е най-горе е натиснато копчето,когато го натисна педала се изключва копчето.
За какво става дума при мен,някой знае ли?
Междо другото,наистина има логика да има аномалий в работата на ГНП при кофти дюзи.
Все пак ако не пръскат хубаво,ГНП няма как да го разбере,че дюзите не са ти наред!?
При пикаеща дюза какво се получава вътре в мотора?Кога се пали горивото в дадения цилиндър с кофти дюзата?Не е ли с закъснение?



Когато е най-горе е натиснато копчето,когато го натисна педала се изключва копчето.
За какво става дума при мен,някой знае ли?
Междо другото,наистина има логика да има аномалий в работата на ГНП при кофти дюзи.
Все пак ако не пръскат хубаво,ГНП няма как да го разбере,че дюзите не са ти наред!?

При пикаеща дюза какво се получава вътре в мотора?Кога се пали горивото в дадения цилиндър с кофти дюзата?Не е ли с закъснение?


Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Ей тая вечер като се прибирах установих със сигурност че педала на съединителя и по-точно копчето на него играе главна роля в задържането на ниски обороти при спиране. Значи като спираш и ти паднат оборотите натисни лекичко педала на съединителя и оборотите се възвръщате на нормалните преди още да си спрял и това ме навежда на мисълта че тоя ефект е електронен и се получава от компа , но мисля не е ненормално. А за педала на газта , разкостих го щото е капсулован и излезе същаа картинка като на плочката на ГНП без термистора. Има 5 групи пластинки по 4 броя и се плъзгат ( при въртеливото движение предавано от пластмасова осичка ) по графитна плочка с писти и така се промена съпротивлението. Та до това място няма стигане и никакси не може да се почисти така че няма възстановяване и друго крайните положения при замерване с дадени стойности от аутодата не са миродавни за правилна работа в междинните режими а само установяване на правилни крайни стойности празен ход и газ до дупка. Следва този елемент да се подмени с чисто нов за съжаление щото няма начин да се изследва при плавно подаване какви стойности и правилните ли са всъщност , тъй че сори ама тук май положението е малко по-зле от плочката пък си е също толкова важно. Снимки по-късно ще пусна за визуализация на горе описаното. Живи и здрави.
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Не е безконтактен както предполагах, ей го животното и няма като плочката на ГНП-то и няма оправия http://vladobate.snimka.bg/auto-racing/bmw.568894 .
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Виждам,че има болт еврейска звезда отлявата страна на снимката.Той за какво е?Каква е цената на такъв нов реостат? 
И да попитам понеже се сетих нещо друго за дюзите!?
Значи щом умната дюза за омега 2,5ТД и БМВ 325ТД са едни и същи,не са ли същите и останалите 5 дюзи?Или по-точно разпръсквачите им?


И да попитам понеже се сетих нещо друго за дюзите!?
Значи щом умната дюза за омега 2,5ТД и БМВ 325ТД са едни и същи,не са ли същите и останалите 5 дюзи?Или по-точно разпръсквачите им?


Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Та преди да го разрежа с ножовката ( щото няма друг начин ) ми изглеждаше някакво никакво че тая пластмаска я въртях супер лесно с отверчица и мислих че няма вътре никъв потенциометър ама на има и няма оправия. Тъй че нов му е майката че втората употреба е като плочка стара не знаеш кога ще ти извърти номер.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
vladobate написа:Та преди да го разрежа с ножовката ( щото няма друг начин ) ми изглеждаше някакво никакво че тая пластмаска я въртях супер лесно с отверчица и мислих че няма вътре никъв потенциометър ама на има и няма оправия. Тъй че нов му е майката че втората употреба е като плочка стара не знаеш кога ще ти извърти номер.
А на каква цена е нов такъв?

Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Nasko_325TD написа:vladobate написа:Та преди да го разрежа с ножовката ( щото няма друг начин ) ми изглеждаше някакво никакво че тая пластмаска я въртях супер лесно с отверчица и мислих че няма вътре никъв потенциометър ама на има и няма оправия. Тъй че нов му е майката че втората употреба е като плочка стара не знаеш кога ще ти извърти номер.
А на каква цена е нов такъв?
Ей го
Номенклатурен номер : 13622245690
Описание : ПОТЕНЦИОМЕТЪР
Ед.цена (с ДДС) : 630.06 BGN
Няма наличност
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани