За парното, вентилатора и... други на 320-ка

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 26.10.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E 36 320i Touring
Мечтае да кара: Мазерати
Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.

За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от D.Stanev » 10 Яну 2011, 17:46

Колеги откак съм във форума не съм пускал тема с питания, ама сега реших да пусна, че БМВ-то ми вече замяза на москвич поддържан от селяндур... Прееба се контактния ключ - искаха ми 400 лева да го оправят - направих го с ключ за контакта и бутон за стартера... Сега спря да духа вентилатора - четох, питах... шибаното таралежче и то 100 кинта...
Та въпроса е как съм си тръгнал с подобренията, дали не мога да го изведа (вентилатора) на отделно ключе и да си го пускам принудително?! Пък клапите ще ги фиксирам в едно определено положение. Един вид да позаобиколя проблема с таралежката...
Язък, че уж съм с климатроник... Дано не стане язък, че съм с БМВ :mhihi:
BMW Crash master

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от fedoracore » 10 Яну 2011, 18:07

как 100 лв за таралеж ,много са
виж някое бмв на части -имаги доста по евтини
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от shengi » 10 Яну 2011, 20:28

Дай номера на тоя таралеж.И ти с какво си климатроник с врътките или тоя дигиталния.На брат ми с врътките на едната 320-ка го оправиха за 30лв на другата 20-ка за 25 в един и същ сервиз /1 година разлика/ А колкото до ключа .... примерно патрона с ключа в форума съм ги засичал по 40-50лв средно някаде но не повече от 80-90лв.Не е нещо кой знае колко сложно да сложиш друг ключ.Махат се лостчетата волана пласмасите покриващи кормилния прът.Всичко е на букси откачат се буксите /всичко на изваден акумулатор/ има едни болтове на алуминиевото тяло което "обвива" пръта махаш му болтовете и то си пада.Вземаш един патрон отиваш при бай ключар да ти го нареди по твоя ключ и няма ти се налага да си с 2 ключа.Пазиш си пръстенчето което е около ключалката /ако имаш EWS имобилайзер/ после слагаш новата ключалка и си ти.Това и сам можеш да го направиш не е нищо сложно.Ако беше от Русе можеше да ударя едно рамо но не те знам от каде си.Таралежа също се сменя той се намира в края на патрона кадето влиза ключа.Той е 20-30лв максимум не повече.Така, че какви са тия 100-400лв за неща за които има много писано из форума.А и хвани някой който не иска да ти одере кожата ами иска да ти помогне.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от vicho » 10 Яну 2011, 20:31

ти да видиш как се сменя вентилаторчето на парното, ако си м52, направо ще ти се отще да имаш BMW

иначе таралежа не трябва да е повече от 40-50лв втора ръка и се сменя доста лесно

вентилатора не знам дали можеш да го изведеш, но по-добре не, както и клапите и не считам тези операции за подобрение :dunno:

кофти е, че тези неща се случват винаги през зимата :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от shengi » 10 Яну 2011, 20:41

Вентилатора си излиза стига да си по гъвкав в ръцете и да умееш да пазиш пластмаси.Понеже зимата всичко е лесно чупливо.Иначе по добре не прави нищо по инсталацията понеже недай си боже се запалиш поради прегряване на копче или кофти залепнал бушон.Хората са си го измислили.Като се замисля най често е таралеж, но дали не може да е и от управлението.Хвани някой познат с същото управление и виж дали има разлика.Ако няма разлика значи е таралежа.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 26.10.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E 36 320i Touring
Мечтае да кара: Мазерати
Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от D.Stanev » 10 Яну 2011, 22:52

Колеги, колата е с дигиталното табло... с М52 съм.
А за ключа само да вметна, че веднъж е пренареждан, 400 лева ми искаха за нов патронник с два ключа на които да прехвърлят чипчетата на имото от моите...
Ако е сравнително евтино както казвате ще го закарам на някой да го види... Ввсъщност има един ама го мързи, пък и сега се е захванал с проект наречен "335 туринг"... та ако се сети да надникне тук дано се смили :mhihi:
BMW Crash master

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от fedoracore » 10 Яну 2011, 23:01

абе кво пренареждане кои знае, ония кво те е льгал.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 26.10.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E 36 320i Touring
Мечтае да кара: Мазерати
Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от D.Stanev » 04 Фев 2011, 15:45

Днеска мислехме да чоплим с Гецата да свалим таралежчето и... А - работи :mrgreen:
Тръгна си отсамосебе си с подаването на контакт... малко попрестъргваше вентилатора, но си работи и то във всички посоки :conf:
BMW Crash master

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от bmw325tds » 04 Фев 2011, 16:01

Erdanel написа:Днеска мислехме да чоплим с Гецата да свалим таралежчето и... А - работи :mrgreen:
Тръгна си отсамосебе си с подаването на контакт... малко попрестъргваше вентилатора, но си работи и то във всички посоки :conf:
Има много писано за таралежа. Той е една платка с два транзистора. Транзисторите са полупроведници и като се сдухат веднъж пускат ток, веднъж не пропускат тока. Ако проблема ти е в таралежа, може да го махнеш и на негово място да поставиш ключе. Имай в предвид, че ключа трябва да издържа на 12V и 15А, което е около 180W. Може да вържеш няколко ключета, които да минават през различни съпротивления, като от парното на москвич или лада. Клапите нямат нищо общо с таралежа и работят и без него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Го на Ракйя
Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA

Re: За парното, вентилатора и... други на 320-ка

Мнение от em1l » 04 Фев 2011, 18:59

Та значи аз съм с дигиталния климатроник. Понеделник взех колата и няма парно никакво.Пускам го осилвам степените но не духа нищо :banghead: . 318 TDS 95-та къде да го търся това таралежче много има писано гледах в другите теми но не мога да го отркия :banghead: . И дали моя проблем е от таралежчето?
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook