Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Нов във форума
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
Една е малко, наклона на първата намотка е много малък. Режи още една, но трябва да скъсиш и амортисьора, че като се разпъне скъсената пружина иска да се мести и предполагам знаеш, рязаното на доло.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Моите бях ги резнал две навивки и 15-ка с 195/50 гума имаше 1-2 пръста луфт от ръба на калника. Проблем с изпадане на пружината нямах може би заради е30-те амортисиори които идват няколко сантиметра по къси на ход. Имама предвид че носача леко се обръща наобратно, което не е проблем ако търсиш само визия, но за спортно каране не е добре. С регулируемите пружини в момента съм ги изправил предните носачи да са точно хоризонтални и гумата е точно на 2 пръста хлабина от калника (195/50/15 е гумата). Отзад също е зле ако е много ниска, страничния наклон става много голям и колата губи сцепление, моята като я сваля така както принципно иска да е боксува на 4-та 

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
4 цилиндрови бяха, даже днес ги подмятах докато търсех носач от Е30 да меря ушите 

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Ного се измъчих тия дни...студ, тесен гараж и т.н.
Центрирах моста...и се получи проблем
...макар че знаех че моста от Аудито е по-широк с 8см, си викам то не се знае, кой знае тия от къде мерат, ше ги е...
...и са по некое време ше трее а се прават некви невъзможни вежди...лошо.
Тука малко тампона на дифа влезна у багажника....с две-три думи...у къв филм се вкарах, не е истина!!!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
абе намери си едни задни калници от е30 и с маалко присаждане ще стане екстра 

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Сложи джанти с по-голямо ЕТ и за тампона на дифа не е лошо да пуснеш някъв усилващ профил към който да го хванеш, че в противен случай наистина може да се покаже в багажника 
А тоя ОЗ ако решиш че ти пречи драсни едно Л.С.

А тоя ОЗ ако решиш че ти пречи драсни едно Л.С.

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
KriK4eTo написа:Сложи джанти с по-голямо ЕТ и за тампона на дифа не е лошо да пуснеш някъв усилващ профил към който да го хванеш, че в противен случай наистина може да се покаже в багажника
А тоя ОЗ ако решиш че ти пречи драсни едно Л.С.
Тампона е на магарето...
...т.е. не се захваща за купето вобще...просто малко влезна в резервната гума.
В самия багажник ше организирам неква рамка...хем разпонка м/у ботушите, хем да хване и петите на магарето...иначе на некой завой, ше си откинем багажника, който не е проектиран да носи мост

Утре трее и некви измислени койл-оувъри ше си направя...продължавам резбата на ботуша от Ауди...гайки там...с комбинация с пружината от БМВ (че друга не влаа у бомбето на БМВ-то). И така отзад поне ше съм с 'корави' амортисьори. Събота ше купа и некви апарати от Ауди, та да завършим глупостите отзад на първо време...не стана много добре, ама ше го преработим като кърпим ръждите.
Отпреде обаче си поръчах шпилки,че са слагам джанта по 15 минути...едва ги целим фланеца и диска...заеби.
Ма поне като разглобявам пак (ного ми писна)...ше срежа още една витка и ше зема да сложа некви Е30-кови амортисьори...затова КРИК не се прави ами кажи какви

Поздрави!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Е нали ти казах, Билщаин тънко стебло и ти си човека. Виж ако имаш ботуши от 323 може да се поглезиш и с дебелия стержен на Билщаин
. Аз лично още съм с някви газови от най-евтините и при първи излишни 200-300 лв ги изхвърлям и слагам едни истински амортисиори.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Lenco написа:Извинявай, не разбрах защо избра толкова сложен вариант с мост от Ауди
MMMMMMMMMMM...а де!
Май щото има блокаж 100%...с една ръчка там...не помня вече защо...ама ми се е.. а мамата!

Re: Нов във форума
ще го чупиш с тая ръчка, можеше да сложиш едно голямо прасе от най истинската марка 

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Волен кара на дрифт с 2.2 турбо кораб, и 2-ра година не го е строшил...явно е здрава тая муфа....а и тоя мост позволява да се прави сходимост, кастър...серийно...не че ше го ползвам, ама друго си е да може! 

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
andrein написа:Lenco написа:Извинявай, не разбрах защо избра толкова сложен вариант с мост от Ауди
MMMMMMMMMMM...а де!
Май щото има блокаж 100%...с една ръчка там...не помня вече защо...ама ми се е.. а мамата!
Е аз ги правя доживотно на 100% и то без да сменям моста и да слагам муфи. Пък си деянат.... А тия от истинските марки на моите съотборници карат по една година и сдават багажа. За Волен аз на дрифт каране съм го виждал само да придружава приятелката си която кара, него с олимпиадата не съм го срещал на пистата в дрифт стил.....

П.П. Кастъра е динамичен наклон на предните колела, ти си първия който чувам че го има на заден мост и може да се прави.... че да го и използваш. Освен ако не мислиш да слагаш рейка на задния мост като на Скаилайн

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани