Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от straight six power » 21 Яну 2011, 0:40

OPASNO LUD написа:Да не говорим,че турбо кола 150кс вади 154 на колела,а атмосферна 140.
УАХАХАХАХАХАХАХАХА
Воденичаров написа:Турбото елиминира загубите от трансмисията
ХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХА
Zagy написа:Това отече в бисерите :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:yes: :yes: :yes: - Точно за там са и двете !!! Те БМВ не правят коли бе колеги - правят перпетуммобиле.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от acho.rs » 21 Яну 2011, 1:34

Тая глупост за турбо моторите , че вадели повече коне на колелата , не мога да си спомня в кое шоу я бях казвали . Дали не беше нещо по дискавъри или смотан гиър , не помня , но знам със сигурност че се тръбеше такава дивотия . Явно колегата и неговия инструктор - велосипедиста , са гледали това предаване .
За дискавъри помня , че имаше и едно - топ 10 на спортните коли - и казаха за Скайлайна - тази кола само с лаптоп става 1000кс . Последва истински бум в междучасията (бях ученик) аз бях самотния войн който му се струваше малко трудно , но не можех да накарам момчетата дори да се усъмнят , че Скайлайна ставал 1000кс с лаптоп :mhihi:
Пуу ебати офтопика ударих . Да се върна малко на темата :
Мисля , че на този мотор са му нужни ПО-СЛАБИ верси , да замести 2литровите бензини (*16и,*16и и *20и) , нагоре има кой да се бори с конкуренцията .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от Воденичаров » 21 Яну 2011, 15:34

Този пост трябваше да бъде ирония на твърдението на колегата опасно луд, ама сякаш не се получи :mhihi:

Иначе по темата, ходих да питам майстора какво мисли по този въпрос, ама се занимаваше с някакъв нов тунинг проект и нямаше време да ми обяснява. После пак ще отида да го видя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от cargo22 » 21 Яну 2011, 17:44

acho.rs написа:Тая глупост за турбо моторите , че вадели повече коне на колелата , не мога да си спомня в кое шоу я бях казвали

Що да е глупост, при по-голяма мощност на двигателя не е ли естествено да извади и повече на колелата :mhihi:

Воденичаров написа:Този пост трябваше да бъде ирония на твърдението на колегата опасно луд, ама сякаш не се получи :mhihi:

Иначе по темата, ходих да питам майстора какво мисли по този въпрос, ама се занимаваше с някакъв нов тунинг проект и нямаше време да ми обяснява. После пак ще отида да го видя.


WHP винаги е по малко от BHP

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от Djelebov » 21 Яну 2011, 17:49

Май само аз го разбрах колегата:

OPASNO LUD написа:турбо кола 150кс вади 154 на колела,а атмосферна 140


Значи ВСИЧКИ атмосферните коли имат 7% загуби по трансмисия, диф, раздатка...., независимо от трансмисията и диференциала, а при турбо колите такива загуби няма. Дори имат 2-3% мощтност подарък на колелата :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от OPASNO LUD » 21 Яну 2011, 20:59

rrr.se . Ето ви един сайт да се пообразовате малко.Диното е динапак тип, така че го няма момента на приплъзването.Поразгледайте графиките на новите турбо мотори и ги сравнете с показанията на атмосферните

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от Zagy » 21 Яну 2011, 21:22

Тая тема скоро цялата ще иде в бисерите... валят като из ведро... :weed:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от acho.rs » 22 Яну 2011, 1:00

Djelebov написа:Май само аз го разбрах колегата:

OPASNO LUD написа:турбо кола 150кс вади 154 на колела,а атмосферна 140


Значи ВСИЧКИ атмосферните коли имат 7% загуби по трансмисия, диф, раздатка...., независимо от трансмисията и диференциала, а при турбо колите такива загуби няма. Дори имат 2-3% мощтност подарък на колелата :mhihi: :mhihi:

Това защото турбо мотора е по-мощен и трансмисията му се отблагодарява и вместо да му взима , му дава коне :ok:
OPASNO LUD написа:rrr.se . Ето ви един сайт да се пообразовате малко.Диното е динапак тип, така че го няма момента на приплъзването.Поразгледайте графиките на новите турбо мотори и ги сравнете с показанията на атмосферните

http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=361 ето ти го турбо мотора 91% от мощността

и ето ти я атмосферката
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=489 92% процента от мощността ... Само че идва тънкия момент - турбото е на предно а хатмосферката на задно - ти си на ход , кажи защо турбо мотор на предно слага по-малко коне от атмосферен мотор на задно :ok:

hint:може да питаш майстора със велосипедите :mhihi:
Последна промяна acho.rs на 22 Яну 2011, 1:09, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от Воденичаров » 22 Яну 2011, 1:13

acho.rs написа:
Djelebov написа:Май само аз го разбрах колегата:

OPASNO LUD написа:турбо кола 150кс вади 154 на колела,а атмосферна 140


Значи ВСИЧКИ атмосферните коли имат 7% загуби по трансмисия, диф, раздатка...., независимо от трансмисията и диференциала, а при турбо колите такива загуби няма. Дори имат 2-3% мощтност подарък на колелата :mhihi: :mhihi:

Това защото турбо мотора е по-мощен и трансмисията му се отблагодарява и вместо да му взима , му дава коне :ok:
OPASNO LUD написа:rrr.se . Ето ви един сайт да се пообразовате малко.Диното е динапак тип, така че го няма момента на приплъзването.Поразгледайте графиките на новите турбо мотори и ги сравнете с показанията на атмосферните

http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=361 ето ти го турбо мотора 91% от мощността

и ето ти я атмосферката
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=489 92% процента от мощността ... Само че идва тънкия момент - турбото е на предно а хатмосферката на задно - ти си на ход , кажи защо турбо мотор на предно слага по-малко коне от атмосферен мотор на задно :ok:

hint:може да питаш майстора със велосипедите :mhihi:


Ей сега преди малко го питах. Каза, че според него турбо мотора го карат с добавка. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от acho.rs » 22 Яну 2011, 3:19

Един 100 октанов бензин и спортен филтър дават по-добър ефект при турбо мотор , отколкото при атмосферен , но това няма връзка с глупостите , които се изписаха .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от Djelebov » 22 Яну 2011, 10:30

OPASNO LUD написа:rrr.se . Ето ви един сайт да се пообразовате малко.Диното е динапак тип, така че го няма момента на приплъзването.Поразгледайте графиките на новите турбо мотори и ги сравнете с показанията на атмосферните


:shock: Има грешка, явно тва дино не отчита благодарността на трансмисията, щото никъде не видях power/torque rate-а при турбо моторите да е над 100%. Иначе не мисля, че има значение дали има приплъзване на диното с турбо мотор, щото той мотора би трябвало да си компенсира :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от B.Tunchev » 22 Яну 2011, 15:26

Мааале, какви глупости... :shock: Особено на тая страница :mhihi: :mhihi: :mhihi:

п.п. Майстора с велосипедите - ПРЕЗИДЕНТ! :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от cargo22 » 22 Яну 2011, 15:47

Gh0s7 написа:Мааале, какви глупости... :shock: Особено на тая страница :mhihi: :mhihi: :mhihi:

п.п. Майстора с велосипедите - ПРЕЗИДЕНТ! :bowdown:


Ама с това изказване не става ясно коя позиция подкрепяш.

http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=784

Мисля, че просто теста на двигателя отделно не може да извлече пълния потенциал на двигателя и затова в някой случай се получават следните данни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от acho.rs » 22 Яну 2011, 17:32

Колега , ти къде прочете , че колата е сток и е със А95Н ???
Така и аз преди години се чудех - гледам едни чуждоезични списания и Е36 328 на 15 години вади 205кс на колелата - викам , бреей каква машина . . . Е К&Н , екзауст , манифолд,ЕКУ - де да знам тогава какво означава,мислех че си го пише на всички :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Новият 2.0L 4 цилиндров турбо двигател на BMW

Мнение от B.Tunchev » 22 Яну 2011, 19:05

cargo22 написа:
Gh0s7 написа:Мааале, какви глупости... :shock: Особено на тая страница :mhihi: :mhihi: :mhihi:

п.п. Майстора с велосипедите - ПРЕЗИДЕНТ! :bowdown:


Ама с това изказване не става ясно коя позиция подкрепяш.

http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=784

Мисля, че просто теста на двигателя отделно не може да извлече пълния потенциал на двигателя и затова в някой случай се получават следните данни.


Едва ли на тази с която се твърди, че на колелата има повече коне от колкото на вала.. :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook