питане относно махането на катализатора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

питане относно махането на катализатора

Мнение от dezavu » 02 Дек 2010, 21:31

здравейте колеги ,колата започна да мирише на развалени яйца отзаде през ауспуха а също така и оборотите ми на бензин паднаха на около 650-700 не е така пъргава както преди съмнявам се че катализатора е за смяна само се притеснявам дали като го махна няма да се ошашка ланда сондата нещо.моля ако има някой минал по този път да сподели как се държи колата с обикновенно гърне мерси предварително :bowdown: колата е бмв е46 320 бензин 1998 г
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от yellowsubmarine » 02 Дек 2010, 21:39

Аз съм с права тръба на мястото на катализатора и със заварена гайка около втората сонда за да не се шашка :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от Wolfen » 02 Дек 2010, 21:43

за 20ките не знам, но 18ките с М43 мотора нямат проблем с махането на катализатора ... слага се резонаторно гърне и всичко заспива ...
Ти на газ ли я караш? Принципно на бензинките катализатора не се запушва особено много .. в смисъл, вероятността да прогори отвътре е по-голяма от колкото да се запуши.
Подочух от несигурни източници, че скоро ще обръщат специално внимание по време на ГТП за наличието на катализатор ... така че бих те посъветвал да не го махаш. Смяната въобще не е опция, защото излиза твърде солено. Аз се двуумях дали да го махам, в последствие се отказах.
Относно оборотите ... по-добре иди на диагностика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от dezavu » 02 Дек 2010, 21:58

на газ инжекцион е но редувам и на бензин и на газ при тази цена на газта
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от slitter » 03 Дек 2010, 0:34

А аз съм с резонаторно гърне, което е поръждясало вече и започна да бъгва сондите и то конкретно задната - параметрите й се гонят с предната и чека ми светка от време на време! Та си го и трия от време на време! :D A съм баш с 318 М43! Ама с новия софт по Евро 3! За мене си е спорно какво ще се получи след махане! Ако има проблем - залъгалка за задната сонда ще реши проблема!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от yellowsubmarine » 06 Яну 2011, 17:15

yellowsubmarine написа:Аз съм с права тръба на мястото на катализатора и със заварена гайка около втората сонда за да не се шашка :winky:


Колеги правата ми тръба е ужасно ръждясала, дори има и люспи по нея :dummy:
Утре ще ходя да слагам резонаторно гърне. Въпросът ми е трябва ли да се махне заварената гайка около втората сонда или няма нужда? Препоръчайте читаво сервизче, ако може и цена + работата (ако знаете де) може и на лично :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от uCnaHeTcA » 06 Яну 2011, 18:08

Имам за продажба катализатори, барабар с колектори за 20ска :mrgreen: :winky:
Пиша го това, защото това е 5тата тема сигурно за седмицата, относно катализаторите :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от devil_vas » 06 Яну 2011, 18:11

еми виж к'во чудо е :mhihi: като тръгне един да се разваля и тръгват катализаторите на половината форум :mhihi: и после ми кажете, че не сме една общност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от yellowsubmarine » 08 Яну 2011, 21:38

yellowsubmarine написа:
yellowsubmarine написа:Аз съм с права тръба на мястото на катализатора и със заварена гайка около втората сонда за да не се шашка :winky:


Колеги правата ми тръба е ужасно ръждясала, дори има и люспи по нея :dummy:
Утре ще ходя да слагам резонаторно гърне. Въпросът ми е трябва ли да се махне заварената гайка около втората сонда или няма нужда? Препоръчайте читаво сервизче, ако може и цена + работата (ако знаете де) може и на лично :bchug:


Покрай толкова спам никой не ми отговори! Намерих сервиз, остана само да кажете за гайката дали да се маха или не :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.09.2010
Пол: Мъж

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от hiso87 » 19 Яну 2011, 18:43

slitter написа:А аз съм с резонаторно гърне, което е поръждясало вече и започна да бъгва сондите и то конкретно задната - параметрите й се гонят с предната и чека ми светка от време на време! Та си го и трия от време на време! :D A съм баш с 318 М43! Ама с новия софт по Евро 3! За мене си е спорно какво ще се получи след махане! Ако има проблем - залъгалка за задната сонда ще реши проблема!


Колега , я кажи за каква "залъгалка'' става въпрос?
Че махнах катализатора и сега ми светна чека на М43 мотор !
Ако се сложи още една гайка на сондата ще се оправи ли?


Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от vavilon » 21 Яну 2011, 12:57

yellowsubmarine написа:
yellowsubmarine написа:
yellowsubmarine написа:Аз съм с права тръба на мястото на катализатора и със заварена гайка около втората сонда за да не се шашка :winky:


Колеги правата ми тръба е ужасно ръждясала, дори има и люспи по нея :dummy:
Утре ще ходя да слагам резонаторно гърне. Въпросът ми е трябва ли да се махне заварената гайка около втората сонда или няма нужда? Препоръчайте читаво сервизче, ако може и цена + работата (ако знаете де) може и на лично :bchug:


Покрай толкова спам никой не ми отговори! Намерих сервиз, остана само да кажете за гайката дали да се маха или не :roll:


Ми отговора е както в тази, така и в много други теми!!!
Аз съм с резонатор (3г.), без гайка-майка или некво изместване на сондата... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: питане относно махането на катализатора

Мнение от yellowsubmarine » 21 Яну 2011, 19:53

hiso87 написа:
slitter написа:А аз съм с резонаторно гърне, което е поръждясало вече и започна да бъгва сондите и то конкретно задната - параметрите й се гонят с предната и чека ми светка от време на време! Та си го и трия от време на време! :D A съм баш с 318 М43! Ама с новия софт по Евро 3! За мене си е спорно какво ще се получи след махане! Ако има проблем - залъгалка за задната сонда ще реши проблема!


Колега , я кажи за каква "залъгалка'' става въпрос?
Че махнах катализатора и сега ми светна чека на М43 мотор !
Ако се сложи още една гайка на сондата ще се оправи ли?


Благодаря


Колега, "залъгалката" е една големичка гайка, която се заварява от вътре на тръбата около втората сонда след махане на катализатора. Това цели да се намали скоростта на изгорелите газове, които преминават през сондата, защото вече няма катализатор.
Бтв аз вече сложих резонатор, но си оставих и гайката :winky:
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook