питане относно махането на катализатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
питане относно махането на катализатора
здравейте колеги ,колата започна да мирише на развалени яйца отзаде през ауспуха а също така и оборотите ми на бензин паднаха на около 650-700 не е така пъргава както преди съмнявам се че катализатора е за смяна само се притеснявам дали като го махна няма да се ошашка ланда сондата нещо.моля ако има някой минал по този път да сподели как се държи колата с обикновенно гърне мерси предварително
колата е бмв е46 320 бензин 1998 г

никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: питане относно махането на катализатора
Аз съм с права тръба на мястото на катализатора и със заварена гайка около втората сонда за да не се шашка 


- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: питане относно махането на катализатора
за 20ките не знам, но 18ките с М43 мотора нямат проблем с махането на катализатора ... слага се резонаторно гърне и всичко заспива ...
Ти на газ ли я караш? Принципно на бензинките катализатора не се запушва особено много .. в смисъл, вероятността да прогори отвътре е по-голяма от колкото да се запуши.
Подочух от несигурни източници, че скоро ще обръщат специално внимание по време на ГТП за наличието на катализатор ... така че бих те посъветвал да не го махаш. Смяната въобще не е опция, защото излиза твърде солено. Аз се двуумях дали да го махам, в последствие се отказах.
Относно оборотите ... по-добре иди на диагностика.
Ти на газ ли я караш? Принципно на бензинките катализатора не се запушва особено много .. в смисъл, вероятността да прогори отвътре е по-голяма от колкото да се запуши.
Подочух от несигурни източници, че скоро ще обръщат специално внимание по време на ГТП за наличието на катализатор ... така че бих те посъветвал да не го махаш. Смяната въобще не е опция, защото излиза твърде солено. Аз се двуумях дали да го махам, в последствие се отказах.
Относно оборотите ... по-добре иди на диагностика.
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: питане относно махането на катализатора
на газ инжекцион е но редувам и на бензин и на газ при тази цена на газта
никога не карам по бързо от моя ангел хранител
Re: питане относно махането на катализатора
А аз съм с резонаторно гърне, което е поръждясало вече и започна да бъгва сондите и то конкретно задната - параметрите й се гонят с предната и чека ми светка от време на време! Та си го и трия от време на време!
A съм баш с 318 М43! Ама с новия софт по Евро 3! За мене си е спорно какво ще се получи след махане! Ако има проблем - залъгалка за задната сонда ще реши проблема!

- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: питане относно махането на катализатора
yellowsubmarine написа:Аз съм с права тръба на мястото на катализатора и със заварена гайка около втората сонда за да не се шашка
Колеги правата ми тръба е ужасно ръждясала, дори има и люспи по нея

Утре ще ходя да слагам резонаторно гърне. Въпросът ми е трябва ли да се махне заварената гайка около втората сонда или няма нужда? Препоръчайте читаво сервизче, ако може и цена + работата (ако знаете де) може и на лично


Re: питане относно махането на катализатора
Имам за продажба катализатори, барабар с колектори за 20ска
Пиша го това, защото това е 5тата тема сигурно за седмицата, относно катализаторите


Пиша го това, защото това е 5тата тема сигурно за седмицата, относно катализаторите

- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: питане относно махането на катализатора
еми виж к'во чудо е
като тръгне един да се разваля и тръгват катализаторите на половината форум
и после ми кажете, че не сме една общност 



- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: питане относно махането на катализатора
yellowsubmarine написа:yellowsubmarine написа:Аз съм с права тръба на мястото на катализатора и със заварена гайка около втората сонда за да не се шашка
Колеги правата ми тръба е ужасно ръждясала, дори има и люспи по нея![]()
Утре ще ходя да слагам резонаторно гърне. Въпросът ми е трябва ли да се махне заварената гайка около втората сонда или няма нужда? Препоръчайте читаво сервизче, ако може и цена + работата (ако знаете де) може и на лично
Покрай толкова спам никой не ми отговори! Намерих сервиз, остана само да кажете за гайката дали да се маха или не


Re: питане относно махането на катализатора
slitter написа:А аз съм с резонаторно гърне, което е поръждясало вече и започна да бъгва сондите и то конкретно задната - параметрите й се гонят с предната и чека ми светка от време на време! Та си го и трия от време на време!A съм баш с 318 М43! Ама с новия софт по Евро 3! За мене си е спорно какво ще се получи след махане! Ако има проблем - залъгалка за задната сонда ще реши проблема!
Колега , я кажи за каква "залъгалка'' става въпрос?
Че махнах катализатора и сега ми светна чека на М43 мотор !
Ако се сложи още една гайка на сондата ще се оправи ли?
Благодаря
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: питане относно махането на катализатора
yellowsubmarine написа:yellowsubmarine написа:yellowsubmarine написа:Аз съм с права тръба на мястото на катализатора и със заварена гайка около втората сонда за да не се шашка
Колеги правата ми тръба е ужасно ръждясала, дори има и люспи по нея![]()
Утре ще ходя да слагам резонаторно гърне. Въпросът ми е трябва ли да се махне заварената гайка около втората сонда или няма нужда? Препоръчайте читаво сервизче, ако може и цена + работата (ако знаете де) може и на лично
Покрай толкова спам никой не ми отговори! Намерих сервиз, остана само да кажете за гайката дали да се маха или не
Ми отговора е както в тази, така и в много други теми!!!
Аз съм с резонатор (3г.), без гайка-майка или некво изместване на сондата...

- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: питане относно махането на катализатора
hiso87 написа:slitter написа:А аз съм с резонаторно гърне, което е поръждясало вече и започна да бъгва сондите и то конкретно задната - параметрите й се гонят с предната и чека ми светка от време на време! Та си го и трия от време на време!A съм баш с 318 М43! Ама с новия софт по Евро 3! За мене си е спорно какво ще се получи след махане! Ако има проблем - залъгалка за задната сонда ще реши проблема!
Колега , я кажи за каква "залъгалка'' става въпрос?
Че махнах катализатора и сега ми светна чека на М43 мотор !
Ако се сложи още една гайка на сондата ще се оправи ли?
Благодаря
Колега, "залъгалката" е една големичка гайка, която се заварява от вътре на тръбата около втората сонда след махане на катализатора. Това цели да се намали скоростта на изгорелите газове, които преминават през сондата, защото вече няма катализатор.
Бтв аз вече сложих резонатор, но си оставих и гайката


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани