ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 17.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Арчи
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Нямам думи :)))

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Don_elmondo » 07 Яну 2011, 15:50

denises26 написа:Nikito_nn Точно това исках да знам дали ще се спъне много. На дрифтове и състезания няма да ходя с тоя двигател то е ясно :mhihi: По-бързо не съм и очаквал да тръгне просто питах дали ще има голяма разлика във вървежа. Благодаря много, че ми помогна :bchug:


Може би не във вървежа колкото ще те удари в разхода с един литър - щотото малко по тегаво ще потегля. Ама с тия дупки кадето са тука не те виждам, а и 17 треа да са на много нисък профил за да влезнат под пружината на амортисьора.

Ти пробвал ли си да набуташ 17ка колко широка и на какъв профил ти влезнаха ако си?
BMW Club Bulgaria

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nikito_nn » 07 Яну 2011, 16:53

Don_elmondo написа:
denises26 написа:Nikito_nn Точно това исках да знам дали ще се спъне много. На дрифтове и състезания няма да ходя с тоя двигател то е ясно :mhihi: По-бързо не съм и очаквал да тръгне просто питах дали ще има голяма разлика във вървежа. Благодаря много, че ми помогна :bchug:


Може би не във вървежа колкото ще те удари в разхода с един литър - щотото малко по тегаво ще потегля. Ама с тия дупки кадето са тука не те виждам, а и 17 треа да са на много нисък профил за да влезнат под пружината на амортисьора.

Ти пробвал ли си да набуташ 17ка колко широка и на какъв профил ти влезнаха ако си?

Е ти сега искаш да кажеш че няма да ги събере ли :mhihi: това да не е корса бе колега :mhihi: туй с ниските гуми и т.н. ако са за някоя малка смешна количка да ама за БМВ може да събере много. Аз съм карал всякакви широчини 17-ски, слагал съм гуми 205/50/17, 225/45/17, 205/45/17, 215/45/17, 235/45/17 и никога не е имало проблеми, до преди 2-3 месеца я карах мойта с 225/45/17 на 8,5j джанта, а колата ми е доста ниска, така че тез съмнения са доста излишни. А това, че ще удари разхода и ще стане по тегавa, хич даже несъм съгласен. Ако подбереш подходящите джанти и гуми ще изглежда и ще върви супер. Те джантите може да са 17' ама ако са някой модел по лекички и с едни гуми 205/50/17 (както посъветвах колегата) няма да усетиш разлика нито в горивото нито във вървежа, ако примерно досега си карал със 205/60/15, реално разликата им в диаметрите е 10мм.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 09 Яну 2011, 23:53

Колеги, аз искам да попитам дали тази нишичка, лавичка или там както се казва, която съм оградил на снимката по-доло (свалил съм я от нета, в случай че някой се познае :D ) може да се измъкне по някакъв начин и как ?

Изображение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 6.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: стоковица
Мечтае да кара: Трабант
Детайли за колата: 13ти БМВ Събор - 1 място
14ти БМВ Събор - 2 място
15ти БМВ Събор - 2 място

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от angrymob » 10 Яну 2011, 15:22

Привет колеги,
Някъде преди известно време бях писал по темата, но без резултат... ще пробвам пак.
Колата е 92 година е36 купе и проблема е с стъклата. При натискане на бутона сваля малко(колкото сваля автоматично при отваряне на вратата, което си работи, както и вдигането) и до там. Тоест трябва да се "помпа" бутона за да сваля. След експерименти забелязах че на отворена врата сваля, но НЕ вдига, а когато се помпа бързо сваля както трябва... като цяло много странна история. Само съм питал по въпроса, но всеки си изказва теорията без да знае, дори не ми е ясно стъклата имат ли модул за това управление, ако да къде е, ако не от къде да започна поне и ... в общи линии се надявам някой, който се е сблъсквал с този или подобен проблем да ми помогне с конкретни наставления. Също по темата - всички копчета за ел.стъкла на е36 купе ли са съвместими, има ли разлика в годините?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nikito_nn » 10 Яну 2011, 17:34

angrymob написа:Привет колеги,
Някъде преди известно време бях писал по темата, но без резултат... ще пробвам пак.
Колата е 92 година е36 купе и проблема е с стъклата. При натискане на бутона сваля малко(колкото сваля автоматично при отваряне на вратата, което си работи, както и вдигането) и до там. Тоест трябва да се "помпа" бутона за да сваля. След експерименти забелязах че на отворена врата сваля, но НЕ вдига, а когато се помпа бързо сваля както трябва... като цяло много странна история. Само съм питал по въпроса, но всеки си изказва теорията без да знае, дори не ми е ясно стъклата имат ли модул за това управление, ако да къде е, ако не от къде да започна поне и ... в общи линии се надявам някой, който се е сблъсквал с този или подобен проблем да ми помогне с конкретни наставления. Също по темата - всички копчета за ел.стъкла на е36 купе ли са съвместими, има ли разлика в годините?

Аз съм имал подобен проблем още като си взех колата. При мен беше извадена едната букса на ел.моторчето на стъклата и така правеше качва и сваля само с по два сантиметра, при мен беше едно и също без значение дали е отворена вратата. Става дума за буксата която е от долната страна на ел.моторчето. Незнам вече дали има вероятност да ти прави този номер от бутона, ама по скоро не. Провери я тази букса и прегледай да не се е прекъснал някой кабел от нея.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nikito_nn » 10 Яну 2011, 17:39

ogata написа:Колеги, аз искам да попитам дали тази нишичка, лавичка или там както се казва, която съм оградил на снимката по-доло (свалил съм я от нета, в случай че някой се познае :D ) може да се измъкне по някакъв начин и как ?

Изображение

Първо трябва да махнеш борда. В горната част на тази кутийка има една дупка която ти невиждаш (като напипаш с пръст ще я намериш). Вкарваш си пръста в дупката :mhihi: и избутваш борда напред за да излезе. От там нататък мисля, че няма нужда от подсказване повече.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 10 Яну 2011, 18:22

Мерси колега. На теб и на колегата Yankо за акълите. Намислил съм нещо фамозно и ако стане очаквайте DIY със снимки. :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Rainbow » 13 Яну 2011, 18:42

Има странен въпрос колеги. Тръгнах да си карам колата на автомивка и спрях там да изчакам другите.
През това време си махнах старата винетка и няколко пъти подадох на контакт без да паля, само да издухам
падналите боклуци от старата (паднаха в духалката). После ми дойде реда и се опитах да запаля, но не.
Всичко премигваше, двигателя въобще не въртеше и се чуваше някакво прицъкване, все едно от борд.
комп. (зад акумулатора). И така няколко пъти, а като задържах ключа само се чуваше по-бързо "щъкането".
После видях, че и борда в колата се е ресетнал изцяло (часовника, км. и тн.). Акумулатора май си беше добре,
защото сд-то ми си свиреше без проблем. Заключих колата и точно се чудих кого да викам, когато реших да пробвам
пак (след 5-10 минути) и запали от раз. Може ли това да е някаква защита или нещо друго, или нещо е тръгнало
да си заминава :confused: ?
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 13 Яну 2011, 19:27

90% акумулатор :roll:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 6.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 90" Е30 316i
Мечтае да кара: Е30 3??

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от p0wEr » 13 Яну 2011, 20:03

ogata написа:90% акумулатор :roll:

Защо да е акумулатор след като като е изчакал 5-10 мин е запалила ?
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили... :mhihi:
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...

Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 13 Яну 2011, 20:17

:dunno:
Не знам, ама аз го имах същият симптом и като смених акумулатора , нещата се оправиха :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 13 Яну 2011, 21:07

Rainbow написа:Има странен въпрос колеги. Тръгнах да си карам колата на автомивка и спрях там да изчакам другите.
През това време си махнах старата винетка и няколко пъти подадох на контакт без да паля, само да издухам
падналите боклуци от старата (паднаха в духалката). После ми дойде реда и се опитах да запаля, но не.
Всичко премигваше, двигателя въобще не въртеше и се чуваше някакво прицъкване, все едно от борд.
комп. (зад акумулатора). И така няколко пъти, а като задържах ключа само се чуваше по-бързо "щъкането".
После видях, че и борда в колата се е ресетнал изцяло (часовника, км. и тн.). Акумулатора май си беше добре,
защото сд-то ми си свиреше без проблем. Заключих колата и точно се чудих кого да викам, когато реших да пробвам
пак (след 5-10 минути) и запали от раз. Може ли това да е някаква защита или нещо друго, или нещо е тръгнало
да си заминава :confused: ?

Сигурен ли си,че си върнал ключа на изходно положение-демек да го извадиш и пак да пробваш.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Rainbow » 13 Яну 2011, 22:33

vladi_a_i написа:Сигурен ли си,че си върнал ключа на изходно положение-демек да го извадиш и пак да пробваш.


Да. За всеки случай ще пробвам да до заредя акумулатора, но доста ме учуди че после запали от раз, все едно нищо не е имало.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ръб » 14 Яну 2011, 9:46

Попринцип, като го оставиш без никаква консумация, би трябвало леко да се "зареди". Не че се зарежда де, ами не знам какъв е правилния термин в случая.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: e61 530D 231hP

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Flymen » 14 Яну 2011, 10:23

Като си го оставил ,акумулатора се е "възбудил" и затова е запалила колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook