ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Don_elmondo
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 17.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Арчи
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Нямам думи :)))
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
denises26 написа:Nikito_nn Точно това исках да знам дали ще се спъне много. На дрифтове и състезания няма да ходя с тоя двигател то е ясноПо-бързо не съм и очаквал да тръгне просто питах дали ще има голяма разлика във вървежа. Благодаря много, че ми помогна
Може би не във вървежа колкото ще те удари в разхода с един литър - щотото малко по тегаво ще потегля. Ама с тия дупки кадето са тука не те виждам, а и 17 треа да са на много нисък профил за да влезнат под пружината на амортисьора.
Ти пробвал ли си да набуташ 17ка колко широка и на какъв профил ти влезнаха ако си?
BMW Club Bulgaria
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Don_elmondo написа:denises26 написа:Nikito_nn Точно това исках да знам дали ще се спъне много. На дрифтове и състезания няма да ходя с тоя двигател то е ясноПо-бързо не съм и очаквал да тръгне просто питах дали ще има голяма разлика във вървежа. Благодаря много, че ми помогна
Може би не във вървежа колкото ще те удари в разхода с един литър - щотото малко по тегаво ще потегля. Ама с тия дупки кадето са тука не те виждам, а и 17 треа да са на много нисък профил за да влезнат под пружината на амортисьора.
Ти пробвал ли си да набуташ 17ка колко широка и на какъв профил ти влезнаха ако си?
Е ти сега искаш да кажеш че няма да ги събере ли


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, аз искам да попитам дали тази нишичка, лавичка или там както се казва, която съм оградил на снимката по-доло (свалил съм я от нета, в случай че някой се познае
) може да се измъкне по някакъв начин и как ?





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- angrymob
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: стоковица
- Мечтае да кара: Трабант
- Детайли за колата: 13ти БМВ Събор - 1 място
14ти БМВ Събор - 2 място
15ти БМВ Събор - 2 място
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Привет колеги,
Някъде преди известно време бях писал по темата, но без резултат... ще пробвам пак.
Колата е 92 година е36 купе и проблема е с стъклата. При натискане на бутона сваля малко(колкото сваля автоматично при отваряне на вратата, което си работи, както и вдигането) и до там. Тоест трябва да се "помпа" бутона за да сваля. След експерименти забелязах че на отворена врата сваля, но НЕ вдига, а когато се помпа бързо сваля както трябва... като цяло много странна история. Само съм питал по въпроса, но всеки си изказва теорията без да знае, дори не ми е ясно стъклата имат ли модул за това управление, ако да къде е, ако не от къде да започна поне и ... в общи линии се надявам някой, който се е сблъсквал с този или подобен проблем да ми помогне с конкретни наставления. Също по темата - всички копчета за ел.стъкла на е36 купе ли са съвместими, има ли разлика в годините?
Някъде преди известно време бях писал по темата, но без резултат... ще пробвам пак.
Колата е 92 година е36 купе и проблема е с стъклата. При натискане на бутона сваля малко(колкото сваля автоматично при отваряне на вратата, което си работи, както и вдигането) и до там. Тоест трябва да се "помпа" бутона за да сваля. След експерименти забелязах че на отворена врата сваля, но НЕ вдига, а когато се помпа бързо сваля както трябва... като цяло много странна история. Само съм питал по въпроса, но всеки си изказва теорията без да знае, дори не ми е ясно стъклата имат ли модул за това управление, ако да къде е, ако не от къде да започна поне и ... в общи линии се надявам някой, който се е сблъсквал с този или подобен проблем да ми помогне с конкретни наставления. Също по темата - всички копчета за ел.стъкла на е36 купе ли са съвместими, има ли разлика в годините?
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
angrymob написа:Привет колеги,
Някъде преди известно време бях писал по темата, но без резултат... ще пробвам пак.
Колата е 92 година е36 купе и проблема е с стъклата. При натискане на бутона сваля малко(колкото сваля автоматично при отваряне на вратата, което си работи, както и вдигането) и до там. Тоест трябва да се "помпа" бутона за да сваля. След експерименти забелязах че на отворена врата сваля, но НЕ вдига, а когато се помпа бързо сваля както трябва... като цяло много странна история. Само съм питал по въпроса, но всеки си изказва теорията без да знае, дори не ми е ясно стъклата имат ли модул за това управление, ако да къде е, ако не от къде да започна поне и ... в общи линии се надявам някой, който се е сблъсквал с този или подобен проблем да ми помогне с конкретни наставления. Също по темата - всички копчета за ел.стъкла на е36 купе ли са съвместими, има ли разлика в годините?
Аз съм имал подобен проблем още като си взех колата. При мен беше извадена едната букса на ел.моторчето на стъклата и така правеше качва и сваля само с по два сантиметра, при мен беше едно и също без значение дали е отворена вратата. Става дума за буксата която е от долната страна на ел.моторчето. Незнам вече дали има вероятност да ти прави този номер от бутона, ама по скоро не. Провери я тази букса и прегледай да не се е прекъснал някой кабел от нея.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Колеги, аз искам да попитам дали тази нишичка, лавичка или там както се казва, която съм оградил на снимката по-доло (свалил съм я от нета, в случай че някой се познае) може да се измъкне по някакъв начин и как ?
Първо трябва да махнеш борда. В горната част на тази кутийка има една дупка която ти невиждаш (като напипаш с пръст ще я намериш). Вкарваш си пръста в дупката

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Мерси колега. На теб и на колегата Yankо за акълите. Намислил съм нещо фамозно и ако стане очаквайте DIY със снимки. 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има странен въпрос колеги. Тръгнах да си карам колата на автомивка и спрях там да изчакам другите.
През това време си махнах старата винетка и няколко пъти подадох на контакт без да паля, само да издухам
падналите боклуци от старата (паднаха в духалката). После ми дойде реда и се опитах да запаля, но не.
Всичко премигваше, двигателя въобще не въртеше и се чуваше някакво прицъкване, все едно от борд.
комп. (зад акумулатора). И така няколко пъти, а като задържах ключа само се чуваше по-бързо "щъкането".
После видях, че и борда в колата се е ресетнал изцяло (часовника, км. и тн.). Акумулатора май си беше добре,
защото сд-то ми си свиреше без проблем. Заключих колата и точно се чудих кого да викам, когато реших да пробвам
пак (след 5-10 минути) и запали от раз. Може ли това да е някаква защита или нещо друго, или нещо е тръгнало
да си заминава
?
През това време си махнах старата винетка и няколко пъти подадох на контакт без да паля, само да издухам
падналите боклуци от старата (паднаха в духалката). После ми дойде реда и се опитах да запаля, но не.
Всичко премигваше, двигателя въобще не въртеше и се чуваше някакво прицъкване, все едно от борд.
комп. (зад акумулатора). И така няколко пъти, а като задържах ключа само се чуваше по-бързо "щъкането".
После видях, че и борда в колата се е ресетнал изцяло (часовника, км. и тн.). Акумулатора май си беше добре,
защото сд-то ми си свиреше без проблем. Заключих колата и точно се чудих кого да викам, когато реших да пробвам
пак (след 5-10 минути) и запали от раз. Може ли това да е някаква защита или нещо друго, или нещо е тръгнало
да си заминава


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
90% акумулатор 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:90% акумулатор
Защо да е акумулатор след като като е изчакал 5-10 мин е запалила ?
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...

Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Не знам, ама аз го имах същият симптом и като смених акумулатора , нещата се оправиха



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Rainbow написа:Има странен въпрос колеги. Тръгнах да си карам колата на автомивка и спрях там да изчакам другите.
През това време си махнах старата винетка и няколко пъти подадох на контакт без да паля, само да издухам
падналите боклуци от старата (паднаха в духалката). После ми дойде реда и се опитах да запаля, но не.
Всичко премигваше, двигателя въобще не въртеше и се чуваше някакво прицъкване, все едно от борд.
комп. (зад акумулатора). И така няколко пъти, а като задържах ключа само се чуваше по-бързо "щъкането".
После видях, че и борда в колата се е ресетнал изцяло (часовника, км. и тн.). Акумулатора май си беше добре,
защото сд-то ми си свиреше без проблем. Заключих колата и точно се чудих кого да викам, когато реших да пробвам
пак (след 5-10 минути) и запали от раз. Може ли това да е някаква защита или нещо друго, или нещо е тръгнало
да си заминава?
Сигурен ли си,че си върнал ключа на изходно положение-демек да го извадиш и пак да пробваш.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:Сигурен ли си,че си върнал ключа на изходно положение-демек да го извадиш и пак да пробваш.
Да. За всеки случай ще пробвам да до заредя акумулатора, но доста ме учуди че после запали от раз, все едно нищо не е имало.

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Попринцип, като го оставиш без никаква консумация, би трябвало леко да се "зареди". Не че се зарежда де, ами не знам какъв е правилния термин в случая.
- Flymen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: e61 530D 231hP
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Като си го оставил ,акумулатора се е "възбудил" и затова е запалила колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани