Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- nappyboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
Re: Нов във форума
Колега, явно работата кипи... щом не ти остава време да се похвалиш малко тука ^^ дай да видим как върви 

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Нищо не кипи деба...
...а иначе ного ме кефат Ронал турбо и подобни ретро джанти...та с 300 зора открих е тия OZ TH рали джанти...колата трее да има джанти иначе нема стимул
Обаче тиа жанти на 4х108...форд деба...викам си така и така ше праа фланци разни, дай да ъпгрейдвам спирачките и поне немам много опит с БМВ отидех у Ауди моргата на Спас....Спас се почеса, помисли и извади едни 280 вентилирани диска и апарати на 4х108мм, после зех и една задна главина и са малко струг ....абе ше стане.
Реших първо да напра отпред спирачките и главините...рейка от десен волан...после да насада задния мост и диференциал от Ауди.
Двигателя ше минавам 'тънко'
-биели от RS2, основни лагери, маслена помпа, 2-на гарнитура да разредим малко, ревизия на тиквата, маховик от АСЕ мотор с малко керамика...това за зимата.
Напролет ше насада и двигателя.
...и те така.
...а иначе ного ме кефат Ронал турбо и подобни ретро джанти...та с 300 зора открих е тия OZ TH рали джанти...колата трее да има джанти иначе нема стимул

Обаче тиа жанти на 4х108...форд деба...викам си така и така ше праа фланци разни, дай да ъпгрейдвам спирачките и поне немам много опит с БМВ отидех у Ауди моргата на Спас....Спас се почеса, помисли и извади едни 280 вентилирани диска и апарати на 4х108мм, после зех и една задна главина и са малко струг ....абе ше стане.
Реших първо да напра отпред спирачките и главините...рейка от десен волан...после да насада задния мост и диференциал от Ауди.
Двигателя ше минавам 'тънко'
-биели от RS2, основни лагери, маслена помпа, 2-на гарнитура да разредим малко, ревизия на тиквата, маховик от АСЕ мотор с малко керамика...това за зимата.
Напролет ше насада и двигателя.
...и те така.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Нов във форума
Мале,малеле колега! Голям проект си захванал,интересно ми е какво име ще дадеш на колата,защото за марка и дума не може да става
(това малко в кръга на шегата)
Успех с проекта само прави качествено нещата и ще стане кола която ще е голямо удоволствие да е караш. За джантите нямам думи,мн агресивно стоят на акулата.

Успех с проекта само прави качествено нещата и ще стане кола която ще е голямо удоволствие да е караш. За джантите нямам думи,мн агресивно стоят на акулата.

SHARK-а му е майката!!!
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Тиа два дена се изкривих...а нищо не свърших...поне нищо смислено.
Извадих макферсона, заедно с носача, що не можах да го избия,
...извадих пълнителя и има още живот в амортисьора
...после с флекса и четка до метал...една боя на макферсона и сички паници
...пружината 1 витка орязах...и на нея боя
...нова тръбичка за апарата.
...разпробих шенкела за да пасне новия апарат
Утре чакам да стане фланеца и да тургам джантата...това е от едната страна...заеби.
Неам место у гаража, та ше я вкарам на другата страна и на другия макферсон същата операция.
После ше надигнем задница да свала моста и почва филма с насаждането на мост от Ауди....и те така.
Рапорт даден...очаквам коментари и съвети
Извадих макферсона, заедно с носача, що не можах да го избия,
...извадих пълнителя и има още живот в амортисьора
...после с флекса и четка до метал...една боя на макферсона и сички паници
...пружината 1 витка орязах...и на нея боя

...нова тръбичка за апарата.
...разпробих шенкела за да пасне новия апарат
Утре чакам да стане фланеца и да тургам джантата...това е от едната страна...заеби.
Неам место у гаража, та ше я вкарам на другата страна и на другия макферсон същата операция.
После ше надигнем задница да свала моста и почва филма с насаждането на мост от Ауди....и те така.
Рапорт даден...очаквам коментари и съвети

Re: Нов във форума
Със рязане на пружината няма да се разминеш и амортисьора е кекав трябва си насадиш нещо по якичко , отдад можеш да използваш целия комплект от е34 или е28 отпред също , нестава много рацерско ма върши работа
ако си патрон е тва е мястото http://www.raceperformancemodified.com/BMW-E21-Shop
ако си патрон е тва е мястото http://www.raceperformancemodified.com/BMW-E21-Shop
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Мога да зема от 323 шенкели...ма не си струва да ги сасипвам...там амортисьора е по дебел.
Некой ден като оправим 'другото' ше му заваря една дебелостенна безшевна тръба с резба за койл овър...некой ден обаче.
Некой ден като оправим 'другото' ше му заваря една дебелостенна безшевна тръба с резба за койл овър...некой ден обаче.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Определено в този сайт са частите за Е21
, аз миналото лято не успях да събера за един комплект на ГАЗ, но пък китайците и те вършат що годе добра работа. Според мен също ще е доста кекава колата с тези рязани пружини и оригиналните амортисиори или там каквито са... За отпред стават пълнители от Е30, каквито има в доста магазини,а също са малко по къси и ще ти намалят хода при вдигане както и работата на амортисиора ще е по добра от колкото в сравнение с такъв от Е21. Отзад също от Е30 стават с леко преправяне за да легне пружината на тях. А като твърдост нещата за писта и пътната мрежа са добре с 8/6кг пружини поне при мен работят добре, не подскача много и не е кекава в завой.
П.П. Много е важно как е направена сглобката, но предполагам това го знаеш.Поздрави

П.П. Много е важно как е направена сглобката, но предполагам това го знаеш.Поздрави

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
за отпред до колкото знам пружините са 1:1 като от е36. за амортисьорите кажи дали от е30 51мм или малките са същите моля. за отзад какво трябва да се преправи и какви пружини са съвместими?
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
TheStorm написа:за отпред до колкото знам пружините са 1:1 като от е36. за амортисьорите кажи дали от е30 51мм или малките са същите моля. за отзад какво трябва да се преправи и какви пружини са съвместими?
Същите са (за малките пълнители става дума,май 45мм беше ботуша,а 41мм пълнителя), прави се втулка 30-40мм (трябва да си измерите) която натиска пълнителя под въздействието на гайката завиваща се за ботуша. Не съм пробвал, но мисля че и за дебелите ботуши важи същия принцип. Тези схеми с пружини от Е36 така и не ги пробвах така че за там не мога да потвърдя как е, но сигурно може да се получи добре с някой лилав Х&Р, че са и евтини то Е36 е новия ГОЛФ май. За отзад аз лично преправих амортисьора от Е30 само с точковане и преместване на чашката за пружината от оригиналния върху този на желаната височина разбира се. Това не е вариант като за постоянно, но става за проба. Най-добре според мен е да се направи скоба която да стяга тялото под чашката с болт който минава напречно през нея... така тъкмо и височината на задницата може да се регулира. Хайде вече може да творите

- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
мерси, като се върна в българия се залавям да правя моята е21 ... макар да я правя за градска а не за спорт. ще ви оведомя като съм готов 

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Добре де...резнах една витка и тоя кенеф вобще не 'легна'...бах ти. Не опира на бъмп-стоперите проверих.
Оти неще да падне таа гад. Искам умата да е на '2 пръста' от веждата, сега е на около 5. Да режем още една витка...то характеристиките на та пружина ше ходат на май...
Съвет некъв???
Оти неще да падне таа гад. Искам умата да е на '2 пръста' от веждата, сега е на около 5. Да режем още една витка...то характеристиките на та пружина ше ходат на май...
Съвет некъв???
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани