М42 проблем с придърпване при ускоряване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- dzon333
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.06.2009
- Местоположение: перник
- Кара: е36
- Мечтае да кара: м3
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
Venko_3222 написа:колеги и аз имам сащтия проблем само че като допълнение ще кажа че моята is-ка трудно пали като поседи повече време. Сменил съм бензинова помпа, горивен филтър, свещи, и няма оправия...
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
http://www.vbox7.com/play:371f97b8&start=234 мойта също прави така като и подам газ, това е от вчера само дето аз съм с М40 


- dzon333
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.06.2009
- Местоположение: перник
- Кара: е36
- Мечтае да кара: м3
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
мисля че проблема е в катализатора,запушен е .
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
Пичове, аре ако обичате не ми спамете темата с постове, които нямат много общо с моя проблем, най-малкото, защото двигателите ни са различни! Освен това аз нямам катализатор, с резонаторно гърне съм, сменено преди 7-8 месеца.
Ако някой има смислено предположение за проблема, който съм описал да пише, като преди това прочете дали вече някой друг не го е предположил това. Ако ли не, само да чете и да изчака аз да пиша как се развиват нещата!
Ако някой има смислено предположение за проблема, който съм описал да пише, като преди това прочете дали вече някой друг не го е предположил това. Ако ли не, само да чете и да изчака аз да пиша как се развиват нещата!
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
Колега някакъв прогрес с проблема имаш ли защото и моята го правеше това и проблема се задълбочи, та ако си го оправил твоя да ми кажеш 

- ceckoo
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 10.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '95 318ти компакт
- Мечтае да кара: доста неща
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
Аз също имам този проблем, имам метан, и на метан също го прави, нямам катализатор (само последните две гърнета са останали
). Мисля, че проблема не е от бензина, и бензиновата помпа, може би някъде в електорниката някои от цилиндрите не работи по някое време, и или ми прекъсва при ускоряване, или някои път не работи 10 15 секунди и колата губи мощност (направо забива предницата). Не съм установил точно къде е проблема, но ако някой е установил или някой може да помогне, ще почерпяя 


- ceckoo
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 10.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '95 318ти компакт
- Мечтае да кара: доста неща
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
Аз също имам този проблем, имам метан, и на метан също го прави, нямам катализатор (само последните две гърнета са останали
). Мисля, че проблема не е от бензина, и бензиновата помпа, може би някъде в електорниката някои от цилиндрите не работи по някое време, и или ми прекъсва при ускоряване, или някои път не работи 10 15 секунди и колата губи мощност (направо забива предницата). Не съм установил точно къде е проблема, но ако някой е установил или някой може да помогне, ще почерпяя.
Сменил съм свещите с bosch-ови, също така няма значение на коя предавка съм и на празен ход някои път ми падат оборотите (може би пак заради неработещ цилиндър)

Сменил съм свещите с bosch-ови, също така няма значение на коя предавка съм и на празен ход някои път ми падат оборотите (може би пак заради неработещ цилиндър)
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
Засега съм го оставил тоя проблем така, защото от както застудя времето се проявява в по-малка степен. Пак го има, но е доста по-слабо изразен. Сега повече ме дразни един друг проблем - сутрин когато е студена при рязко подаване на газ (на празен ход) понякога се случва да изгасне и след това малко трудно пали. Това се получава в рамките на макс. 3-4 минути откакто е запалена колата, после го няма.
За мен що се отнася до предположения и догадки темата вече е приключена. Когато разреша двата проблема, ако изобщо ги разреша, ще пиша.
За мен що се отнася до предположения и догадки темата вече е приключена. Когато разреша двата проблема, ако изобщо ги разреша, ще пиша.
- ceckoo
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 10.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '95 318ти компакт
- Мечтае да кара: доста неща
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
Установих проблема, ламбда сондата ми е тръгнала да заминава, и за това само от време на време прекъсва. Сега карам с изключена от буксата ламбда сонда и нямам никакъв проблем. Незнам това защо има отношение и когато карам на метан!!!! Сега мисля да карам така, и като установя как е разхода и ако е голям ще я сменя, иначе мисля така да си карам. Дали това обаче е одачно нямам представа.
Някои ако може да помогне да ми се изясни работата на тази сонда ще съм благодарен!!!
Някои ако може да помогне да ми се изясни работата на тази сонда ще съм благодарен!!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
ceckoo написа:
Някои ако може да помогне да ми се изясни работата на тази сонда ще съм благодарен!!!


- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
С изправна ламбда сонда, поведението на колата няма нищо общо с това с повредена 

- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
При мен се оказа датчик за температурата на водата на мотора - синия датчик на главата който е по близо до веригата -20 лева в евро07 и колата заспа.
Сменете си го не е скъп в комбинация с нова ламбда сонда , и изправен дебитомер мисля ,че няма как да имате проблеми с мотора
Сменете си го не е скъп в комбинация с нова ламбда сонда , и изправен дебитомер мисля ,че няма как да имате проблеми с мотора

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
Дали има смисъл профилактично да се смени ? 

- venom4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 29.07.2006
- Местоположение: София-Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: Legacy 2.5 Limited
- Мечтае да кара: Eлектромобил :)
- Детайли за колата: Japan Power
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
За 20 лева дори и да не ти е за смяна поне ще знаеш ,че имаш 1 нов датчик по колата 
При мен доста се стабилизира работата на мотора след смяната му.

При мен доста се стабилизира работата на мотора след смяната му.
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: М42 проблем с придърпване при ускоряване
колеги след едногодишен опит /всяка седмица ремонти/ с моята кочинка, мога да ви посъветвам няколко неща....
в един мотор има неща, които са чисто "механични" така да се каже и трябва да се почне оттам задължително и после на диагностика. Аз ходих поне 10-15 пъти на диагностика и все ми казваха: "виж датчик колянов вал и купи си хубава сонда задължително на Бош, но пък те са фалшиви, абе само що не ме пращаха да се гръмна"::
та по въпроса:
1. Измерете компресията на цилиндрите - трябва да отговаря на писанията за вашия мотор
2. Измерете налягането в бензиновата рейка......при обороти на място при разко подаване на газ и колко време ще държи налягане след като се изгаси мотора - има стойности за всеки мотор конкретно
3. Проверете дали мотора не смуче въздух - за целта вземете "стартерен спрей" и напръскайте колекторите, маркучите за въздух, стъпков мотор, дебитомер - въобще навсякъде където минава въздух и знаете - оборотите трябва да са стабилни, ако се променят при пръскането значи смуче "паразитен въздух, които не се отчита от дебитомера"
в един мотор има неща, които са чисто "механични" така да се каже и трябва да се почне оттам задължително и после на диагностика. Аз ходих поне 10-15 пъти на диагностика и все ми казваха: "виж датчик колянов вал и купи си хубава сонда задължително на Бош, но пък те са фалшиви, абе само що не ме пращаха да се гръмна"::
та по въпроса:
1. Измерете компресията на цилиндрите - трябва да отговаря на писанията за вашия мотор
2. Измерете налягането в бензиновата рейка......при обороти на място при разко подаване на газ и колко време ще държи налягане след като се изгаси мотора - има стойности за всеки мотор конкретно
3. Проверете дали мотора не смуче въздух - за целта вземете "стартерен спрей" и напръскайте колекторите, маркучите за въздух, стъпков мотор, дебитомер - въобще навсякъде където минава въздух и знаете - оборотите трябва да са стабилни, ако се променят при пръскането значи смуче "паразитен въздух, които не се отчита от дебитомера"
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани